X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade i Tivoli (KBH)


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/07-04 23:04, rettet 20/07-04 23:05 
Mazan: Flash Of The Blade
Crazy Taxi
Tokyo Wars
Alien 3: The Gun
Hydro Thunder
Sega Rally 2
Ring Riders
Harley Davidson & L.A Riders
Wild Riders
Lost World, The: Jurassic Park
Mad Dog McCree
Alpine Racer
Maximum Force
Star Wars Trilogy Arcade
Suzuka 8 Hours
Jambo! Safari
Beach Head 2000
Super Megalo 2
ATV Track
Tokyo Cop
Last Bounty Hunter, The
Rapid River
House Of The Dead III, The

Ikke det mest ophidsende nye udvalg, og Mazan: Flash Of The Blade, trods lovende EyeToy-agtigt koncept, fejler jo helt på den klodsede måde pga. en latterlig begrænsning på sensorerne. Man vil nok få mest ud af spillet med en høj promille i blodet. Mad Dog McCree var skuffende nok (men forventet) inaktiv. Tokyo Cop og Ring Riders var de absolut mest pæne og nye kabinetter. Så fandt jeg i øvrigt et helt aflukket område (ansatte only) med ældre 2d-arcade-spil... not ;P.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 20/07-04 23:17, rettet 20/07-04 23:19 
Tja, det er det bedste der findes i Danmark og det er sørgeligt. At både Norge og Sverige er så langt forude hvad der angår arkades er skammeligt.
F.eks. er Dance Dance Revolution super populært i Norge, Sundhedsministeriet (IIRC) støtter endda maskinerne fordi de synes de unge får motion ved at spille dem (hvilket er sandt)!

Og der findes stadig ikke en eneste VF4 maskine i landet (svjv)!
JinkJinkSkrevet 20/07-04 23:20 
Ved ikke om folk er godt klar over det, men man behøver ikke længere at betale 100 kroner for at kommer ind i Proffesor Olsens Spillehal. Nu er der gratis indgang og så skal man betale pr spil.

Har ikke så meget med Tivolis arcade at gøre, men sikkert meget rart for nogle at vide.
3of193of19Skrevet 21/07-04 00:17 
Jaaaa, Professor Olsen! De har Virtua Striker 1 og Tekken 3! Wheeee :(
The DaneThe DaneSkrevet 21/07-04 10:55, rettet 21/07-04 10:55 
Godt de fandt ud af det ikke virkede med frie spil, og bare betaling ved indgangen - eller også var det ikke profitabelt nok med fri adgang derinde hele dagen med én betaling (Olsens altså :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 21/07-04 11:03 
Hvis de faktisk havde noget derinde at komme efter, kunne 100 kr entre, fri spil have været meget profitabelt.
Sega World i London kørte med det en overgang og der var altid fuldt hus.
SumezSumezSkrevet 21/07-04 15:44, rettet 21/07-04 15:44 
Du mangler da nogen? Jeg var i Tivoli for få dage siden, og så både The House of the Dead (1!), Soul Calibur (1) og Tekken 4, samt mindst 10 Daytona-maskiner linet op ved siden af hinanden.
Men nogle af dem du nævner (Rapid River, Flash of the Blade) er i samme hal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/07-04 23:18 
Yep, det er rigtigt... men to nevøer, der render i hælene på een og hellere vil ud og køre i radiobiler, gjorde at jeg ikke lige kom rundt i alle kroge...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 22/07-04 01:54, rettet 24/07-04 00:24 
Det er sørgeligt hvor begrænset dagens udvalg er i Tivoli. I min barndoms fagre vår var hallerne stoppet til randen med arcademaskiner og kun én af dem havde den elektroniske ekvivalent til at klø sig i bagi, også kendt som enarmede tyveknægte. I dag fylder pensionistmaskinerne næsten det hele.

Selv pinballmaskinerne er det gået tilbage for. Så vidt jeg har kunnet se har Tivoli nu kun _tre_. To af dem er endda ens. LOTR-trilogy er da skægt, men hvor er Terminator II og alle de andre klassikere?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/07-04 22:51 
Der er nu ikke noget som en gang http://www.pinball.com/games/revenge/homepage.html]Revenge from Mars[/LINK]" target="">Revenge from Mars. :)

"...the first game ever to combine the best of pinball's past with the technology of the future. By merging fast and furious playfield action with eye-popping computer graphics...".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 23/07-04 23:49 
Det ser bekendt ud. Tror Tivoli også havde det dengang. Så solgte de det. De svin.
RJKRJKSkrevet 23/07-04 23:52 
Nu er den vist nok kendt som en temmelig elendig flipper, der mere eller mindre direkte var skyld i, at hele flipperindustrien til sidst bukkede under. Der står ret mange af dem rundt omkring og så vidt jeg ved er de nærmest usælgelige.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 28/07-04 17:01 
Har haft 2 stykker på min tidligere arbejdsplads, og så dem i næsten alle arcadehaller i Italien. Ikke videre ophidsende Pinballmaskine. 'Now in 3D'
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig