X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo VIP 24:7


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 17/04-03 10:25, rettet 17/04-03 10:26 
Typisk!

Jeg vil så gerne elske det firma. Men det vil de åbenbart ikke have, at jeg gør.

Med min cube fulgte der et Nintendo VIP card påtrykt en pin kode. "Gå ind på www.nintendovip.com og indtast din pin kode for at blive VIP 24:7 medlem og få en masse fordele", "få adgang til eksklus... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 17/04-03 10:25, rettet 17/04-03 10:26 
Typisk!

Jeg vil så gerne elske det firma. Men det vil de åbenbart ikke have, at jeg gør.

Med min cube fulgte der et Nintendo VIP card påtrykt en pin kode. "Gå ind på www.nintendovip.com og indtast din pin kode for at blive VIP 24:7 medlem og få en masse fordele", "få adgang til eksklusive downloads, screensavers, wallpapers, videos, tips & tricks", stod der. Nice, tænkte jeg (det var da et lille plaster på såret for deres manglende gc demodisc...).

Men ak. Man skal åbenbart være englææænder, irlææænder, tysker, spanioler eller italiæææner. WHY? oh, WHY?
Det er sgu da for dumt at vifte med medlemsfordele foran næsen på en, for derefter bare at smække døren i.
NintenDOH!

Er der nogle der har fået fat i alle de wp's, screensavers osv. der ligger på nintendoVIP? Er der en af jer der kender et andet sted på nettet, hvor man kan downloade dem uden hassle?

Come on Nintendo, treat me like the VIP I am...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/04-03 11:03 
Du kan finde massere af movies riundt omkring på nettet....

Tjek IGN, Gamespot, fileplanet og planetgamecube ud for film og N downloads:)
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 17/04-03 12:04 
Nintendo er nogle totale idioter her i PAL området.
» a winner is you «
FozferFozferSkrevet 17/04-03 13:21, rettet 17/04-03 13:26 
Du kan sagtens blive VIP selvom der står at det er for andre lande, det virkede da i hvert fald for mig.
RitesRitesSkrevet 17/04-03 13:44 
Ja. Bare sig du er fra England. Men de er stoppet med at smide 24:7 koder i de danske spil!

Plus; hvis du køber fx. en controller for dine stjerner, så sender de selvfølgelig ikke til Danmark.
» a winner is you «
GatmanGatmanSkrevet 17/04-03 13:45, rettet 17/04-03 13:54 
Jeg "valgte" vist også bare, at jeg var englænder. Men det er alligevel ikke det vilde, man får ud af de V.I.P.-koder. Jeg har i hvert fald aldrig brugt noget af det.
Er der forresten ikke også noget om, at der ikke følger koder med de nyere spil i Danmark?
Jeg mindes blot at have købt et spil, som skulle kunne blive registreret med V.I.P.-kode, men der fulgte ingen med.

EDIT: Nå, tis.
RitesRitesSkrevet 17/04-03 13:46 
*Poke poke* ;)
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 15:56 
Nintendo.dk (eller var det Club Nintendo?) annoncerede på et tidspunkt at man ikke skulle tilmelde sig den officielle VIP-side da de ville lave en dansk afdeling, men ak... Man har intet hørt til det!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dpldplSkrevet 17/04-03 16:39, rettet 17/04-03 17:59 
Rites >
Nintendo er nogle totale idioter her i PAL området.



Nu skal du ikke give nintendo skyld for at vi DK, ikke har en VIP side. Men derimod Bergsala.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
quadquadSkrevet 17/04-03 17:24 
Ermmm Bergsala står vel ikke for at lave en dansk VIP side? De står vel for Hardwaren og spillene?
RitesRitesSkrevet 17/04-03 17:28 
Nej. Det er Bergsala.
Men nu ER Bergsala altså Nintendo her i Europa.
» a winner is you «
dpldplSkrevet 17/04-03 17:58 
Wagner >
Ermmm Bergsala står vel ikke for at lave en dansk VIP side?

Jo de skulle have stået for den danske VIP side. Fik det selv at vide engang. (dengang var de igang med at snakke med nintendo om det, men så droppe bergsala det vidst (pågrund af vi havde club nintendo))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
quadquadSkrevet 17/04-03 18:39 
OK, anede slet ikke Bergsala have så meget at sige om det...:-o!
RitesRitesSkrevet 17/04-03 20:09 
Det har de.

Bergsala er nok det firma der har gjort det bedste job i at distribuere en konsol nogensinde -ever.

NFI, Boston og tør jeg nævne YES(DC) er(og var) elendige.
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 20:20 
Jeg må nok sige at jeg ikke er en skid imponeret over Bergsala! Det er ikke meget de har gjort for Nintendo i DK. Den eneste tv reklame der er blevet vist stod Nintendo selv for!
For mange år siden kom der et dansk Nintendo blad hver måned!! Jeg kan ikke huske hvem der stod for det dengang, men Bergsala's Club Nintendo blad er jo "bare" en oversættelse fra svensk! (har stødt på flere svenske ord i bladet)

Desuden så ligger Nintendo of Europa i tyskland, så Bergsala står kun for skandinavien!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dpldplSkrevet 17/04-03 20:27, rettet 17/04-03 20:28 
Azalon: det er vel ikke K.E media du tænker på. Det er dem som havde alle Nintendos produkter førhen
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 20:37 
Det kan være! Det var i hvert fald dengang hvor der var Zelda og Mario tegneserier i bladet (det var fedt!)!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 20:41 
Rites >
Bergsala er nok det firma der har gjort det bedste job i at distribuere en konsol nogensinde -ever.

Du mener det vel som en joke?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
quadquadSkrevet 17/04-03 20:41 
Dengang alle spil fra Nintendo fik minimum 9/10
RitesRitesSkrevet 17/04-03 21:06 
Azalon >

Du mener det vel som en joke?

Nævn nogen der har gjort et bedre job.

Og før du går i selvsving, skal du nok lige prøve at undersøge hvad Bergsala har gjort for Nintendo i Sverige.
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 21:27 
Jeg kender ikke til hvad Bergsala har gjort for Nintendo i sverige, det indrømmer jeg blankt! Men jeg bor heller ikke i sverige!

Du siger at Bergsala laver bedre reklame og marketing for Nintendo end Microsoft for deres Xbox og Sony for deres Playstation?
Jeg ved godt at der er forskel på om Nintendo of Europa selv markedsfører deres produkter i DK eller om de får Bergsala til det!
Jeg forstår bare ikke hvordan du kan sige at de har gjort et super job når man knap nok ser en reklame for Nintendo eller deres produkter?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 17/04-03 21:51 
Fordi at jeg følger med i hvad der sker.

Et eksempel? In-store udstillinger? Eller hvad med Club Nintendo?
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 22:38, rettet 17/04-03 22:42 
Nu siger jeg jo heller ikke de er elendige!

Men hva så med alle de folk der ikke lige følger med i branchen?
Hvor er alle de reklamer der skal give folk lyst til købe en gamecube i stedet for en xbox eller ps2?

Jeg støder jævnligt på en reklame for xbox eller playstation, men sjældent nintendo reklame!
I fona2000 på strøget er der gjort rimelig meget plads til et grønt Xbox hjørne hvor der bl.a. står en stor Solid Snake figur! Og samtidig hænger der lige for tiden en Xbox plakat ved næsten alle stoppesteder i kbh!

Club Nintendo? Jo, der er en klub! Men bladet er ikke superfedt og hjemmesiden er noget hø! Jeg vil da langt hellere skrive på P:R end med de 12/13-årige unger der dominerer Club Nintendo's forum!

TILFØJET:
Jeg læser da selv Club Nintendo bladet med glæde når det kommer, bl.a. pga reviews, release-liste og artikler om hardware (det er ikke blevet til mange artikler). Men i sidste ende står der næsten aldrig noget nyt som jeg ikke har læst andetsteds!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/04-03 22:52 
Man burde få noget mere insider-viden i sådan et blad, når det nu kommer fra 'Nintendo'..
Home is where the hardware is..
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/04-03 22:53, rettet 17/04-03 22:55 
Ja, præcis! Det savner jeg også!

Faktisk så er det officielle engelske Nintendo mag. faktisk ganske glimrende!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 18/04-03 08:28 
...

Jeg har nu set et par Nintendo reklamer i diverse blade. De havde på et tidspunkt en konkurrence i Games.
» a winner is you «
flottenheimerflottenheimerSkrevet 18/04-03 21:44 
Når butikker som Fona, Computercity, Toys'r'us og BR allerede dropper Cuben, så tyder det meget kraftigt på, at Bergsala ihvertfald ikke gør det godt nok.

GCens markedsføring er helt til hest, i forhold til både Xboxens og PS2ens. Og det gælder inden for samtlige markedsførings dicipliner, f.eks. TV, annoncer, outdoor, POS, PR, internet, DM og CRM. Bergsala får simpelthen dumpekarakter.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
tastasSkrevet 18/04-03 21:50 
Dumpe karakterer vil jeg nu ikke sige, men deres markedsføring har i hvert fald ikke været nær så aggressivt som X-Box i DK.

Der er da jævnligt en række Gamecube reklame i diverse blade, samt konkurrencer.

TV Reklamer har jeg da set et par af - for Starfox og Mario på TV3. Jeg har ladet mig høre at Metroid reklamer har været vist på TV2 (?).

Jeg errindrer ikke lige nogle TV Reklamer på en Dansk TV-Kanal for X-Box.

Når det er sagt, står XBX og PS2 dog stadig (når jeg tænker tilbage og bladrer lidt igennem) mere markant.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 18/04-03 22:04 
flottenheimer >
Når butikker som Fona, Computercity, Toys'r'us og BR allerede dropper Cuben, så tyder det meget kraftigt på, at Bergsala ihvertfald ikke gør det godt nok.

Der er lige så meget Nintendo's skyld. Uden fede spil til at sælge konsollen, er der intet Bergsala kan gøre.

Dets dårlige salg er 99% Nintendo's skyld.
» a winner is you «
tastasSkrevet 18/04-03 22:49 
Der er så fede spil.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Mati-GolMati-GolSkrevet 18/04-03 23:04 
Det mener Rites ikke... ... ...
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 18/04-03 23:08, rettet 18/04-03 23:10 
Tas:

- Nintendo er et etableret, vel lidt, brand. Xbox er et nyt brand.
- GCen er billigere end Xbox (ihvertfald indtil for en uge siden).
- GCen har imo langt flere fede spil end xbox.
- Der er flere, både mænd, kvinder og børn, der kan lide GCens design end xboxens.
- Nintendo råder over mange, meget kendte, spil figurer.

Sonys forspring og utroligt stærke PlayStation brand kunne GCen intet stille op imod, men den har/havde stærkere kort på hånden end Xboxen. Dem har hverken Nintendo eller Bergsala spillet godt nok.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SideshowSideshowSkrevet 18/04-03 23:23 
Jeg har det indtryk, at grunden til Cuben sælger dårligt er fordi de helt unge (10-18 årige) mener Nintendo er for små børn. Det er egentlig ret ironisk, for jeg oplever at det nu er den klart ældre målgruppe, som ejer en Gamecube. Jeg arbejder i en juniorklub, hvor alle børnene har Playstation af den simple grund, at de har fået ind i hovedet, at de er for "gamle" til Nintendo. Det er netop i den alder, hvor det er så pisse vigtigt at være "voksen".
>>There's only Juan Pablo Angel<<
tastasSkrevet 19/04-03 00:22, rettet 19/04-03 00:26 
Jeg skullle netop til, at skrive det samme.

Nintendo har et stærkt brand - mange har hørt om Nintendo, selvom de ikke ejer en Konsol.

Men Nintendo slås så samtidig også med, at deres brand (Og nogle af deres figuere :/) lider under det kiddy image (virkelig en skam).

Der har XBX haft det nemmere - de er kommet med et nyt brand, og har slået sig stærkt på en konsol der henvender sig mod 'unge mennesker'. Kald det teenagere.

Og noget af det sværeste er, at ændre forbrugernes opfattelse af produktet, og det kræver reklame - og penge!

Uden, at det skal blive alt for subjektiv, tror jeg faktisk at mange syntes at PS2 og XBX designet ser lidt mere rå ud, end Gamecube (Selv foretrækker jeg nu GC, alene pga af størrelsen - praktisk! :).

Og et design kan virkelig også sælge.
Bare se med SP - jeg kender et par stykker der aldrig ville have købt en GBA, men har købt SP. Alene fordi designet ser mere mature ud.

Anyway, jeg mener nu ikke at Bergsala har gjort det så slemt. Jeg har set dem i mange magasiner, og der er også jævnlig en del konkurrence i disse.

GC har jo generelt solgt mindre end Nintendo har forventet den skulle (Selvom den dog har solgt mere end XBX), så mon ikke også at Bergsala slåsser mod den generelle trend, såvel som en 'lidt' skidt markedsføring fra deres side.

Men ellers er jeg ganske enig med dig flottenheim, i hvert fald med de fede spil ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/04-03 01:33 
Rites >
Der er lige så meget Nintendo's skyld. Uden fede spil til at sælge konsollen, er der intet Bergsala kan gøre.

Dets dårlige salg er 99% Nintendo's skyld.

Se nu lukker du igen hø ud!

-Zelda: TWW får topkarakterer!
-Super Mario Sunshine har også fået høje karakterer!
-Metroid Prime har også fået høje karakterer!
-Starfox Adventures har også fået gode karakterer!
-Resident Evil serien er elsket af mange fans og de nye re-makes ser bare fedt ud!

Men mange gode spil kommer efterhånden på alle formater og Nintendo/Bergsala er ikke alt gode til at gøre opmærksom på Gamecube versionen!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 19/04-03 07:14 
Azalon >
-Zelda: TWW får topkarakterer!
-Super Mario Sunshine har også fået høje karakterer!
-Metroid Prime har også fået høje karakterer!
-Starfox Adventures har også fået gode karakterer!
-Resident Evil serien er elsket af mange fans og de nye re-makes ser bare fedt ud!

Er Zelda udkommet endnu? Nej. Men det skal jeg også ha'.

Super Mario Sunshine var et okay spil. Desværre ikke på højde med nogen af de tidligere spil.

Metroid Prime er et okay fps, men gør ikke Metroid navnet ære.

Starfox Adventures var en blandet oplevelse, men slår klart konkurrenter som Jak & Daxter etc.(som er det tætteste der kommer på den beskrivelse).

Jeg kan ikke li' Resident Evil-serien, men hvis man kan, kan jeg klart se det fede i at have en Cube.
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 19/04-03 10:24 
flottenheimer >

- Nintendo er et etableret, vel lidt, brand. Xbox er et nyt brand.
- GCen er billigere end Xbox (ihvertfald indtil for en uge siden).
- GCen har imo langt flere fede spil end xbox.
- Der er flere, både mænd, kvinder og børn, der kan lide GCens design end xboxens.
- Nintendo råder over mange, meget kendte, spil figurer.


Hvis man regner diverse bundles med fra Xbox er Gc'en ikke meget billigere, hvis ikke dyrere.

Det er jo noget vås at sige, at GCen har flere fede spil. Ikke sagt på den måde, at Xboxen har, men kan du ikke lige tilføje; Efter min mening en anden gang?

Som Tas siger, er jeg også ret sikker på, at mange unge synes at Xbox og PS2 ser "sejere" ud. (Ved godt at du sagde voksne og børn)

Rigtig nok at Nintendo råder over utroligt mange kednte spilfigurer. Xbox har dog overtaget dem fra Rare.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/04-03 11:03 
Rites:

Nej Zelda er ikke kommet endnu! Men de kunne sagtens lave mere reklame for det, spillet er jo blevet rost så meget efter den amerikanske release! Spillet kommer jo trods alt også kun om 1½ uge!

Hvad angår de andre spil, så gør det faktum at DU ikke synes spillene er fede/gode, ikke noget ved at spillene får rigtig gode reviews og andre mennesker synes at det er topspil! De er blandt andre spil nogen af Nintendo's største titler!

Tjek linket! Nintendo ligger side om side med Doom 3, men læg lige mærke til runner-up's!

Game Critics Awards: Best of E3 2002
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 19/04-03 14:30 
Ja, hvad ville være spilbranchen være uden revolutionerende som Doshin the Giant og Minpik... Pikmin.

Jeg glæder mig til Zelda og Mario 128 og en del andre spil.
Men indtil videre har den været en kæmpe skuffelse.
-Ellers er det bare en tilfældighed, at så mange forretninger har taget den af hylden.
» a winner is you «
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/04-03 11:59, rettet 20/04-03 12:01 
Griberg >
Hvis man regner diverse bundles med fra Xbox er Gc'en ikke meget billigere, hvis ikke dyrere.

Jeg har set mange GC bundles der var både bedre og billigere end de konkurrerende Xbox bundles. (indrømmet, de har ikke været markedsført ret godt...)
De nyeste Xbox bundles med konsollen + 8 spil er imo ikke særligt attraktive, da de spil der er i bundlet bare er lagt sammen på et par dvd'er og smidt i et hvidt papcover.

Det er jo noget vås at sige, at GCen har flere fede spil. Ikke sagt på den måde, at Xboxen har, men kan du ikke lige tilføje; Efter min mening en anden gang?

Hence the use of the word "imo" = in my opinion. Man kan også skrive imho, hvor h'et står for humble, men det havde jeg ikke lyst til at være.

Som Tas siger, er jeg også ret sikker på, at mange unge synes at Xbox og PS2 ser "sejere" ud. (Ved godt at du sagde voksne og børn)

Nu er det ikke bare gætterier jeg kommer med. Jeg har desværre glemt, hvor det var jeg læste det, med der har været lavet en undersøgelse om konsollernes design appeal, da de blev udgivet (undersøgelsen dækkede både us, eur og jap). GCen var den klare vinder.

Rigtig nok at Nintendo råder over utroligt mange kednte spilfigurer. Xbox har dog overtaget dem fra Rare.

Nintendo figurer vs. Rare figurer [arena: verdensbefolkningens kendskab og bevidsthed] 10-1 til Nintendo, er vel et rimeligt seriøst gæt.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-03 12:19 
Rites >
Jeg glæder mig til Zelda og Mario 128 og en del andre spil.
Men indtil videre har den været en kæmpe skuffelse.

Og derfor synes alle at du har ret i, at de kun har lavet dårlige spil hidtil??


-Ellers er det bare en tilfældighed, at så mange forretninger har taget den af hylden.

Var det ikke lige markedsføring vi diskuterede??
Det er jo klart at hvis konsollen ikke sælger, så tager de den væk fra hylderne! Og grunden til det dårlige salg er jo, som diskuteret, markedsføringen!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SolaegSolaegSkrevet 20/04-03 13:23 
Jeg ved ikke lige, hvad der er sket med overstående postering?!?
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 20/04-03 13:37, rettet 20/04-03 13:37 
Det er noget med når man retter et indlæg med quotes. EDIT: TROR jeg!
Jeg har også prøvet det samme en gang.
Tror måske det var da, jeg ville tilføje et citat i mit indlæg.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SolaegSolaegSkrevet 20/04-03 14:01 
Ja, jeg rettede med quotes.

Jeg sletter bare posteringen.
RitesRitesSkrevet 20/04-03 14:02 
Ja. Kun markedsføring.

Det har ikke noget at gøre med mangel på fede spil.

-Og måske kommer Julemanden i år.
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-03 14:32 
Hvis ikke du har noget konstruktivt at sige, så lad dog være!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 20/04-03 15:56 
Du mener i stil med sådanne udtalelser her:
Og derfor synes alle at du har ret i, at de kun har lavet dårlige spil hidtil??

Eller...?

At GameCube har været et flop indtil videre ser du kun som værende pg.a. dårlig markedsføring.

Det er jo flot. Især hvis du selv tror på det.
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-03 16:11 
Nej, men denne:

Rites >
-Og måske kommer Julemanden i år.

Du mener at der ikke er kommet nogle fede spil til Gamecuben endnu og at Bergsala intet kan stille op, det tror jeg der er mange som er uenig med dig i!
Det er dét jeg protesterer imod! Jeg mener nemlig der er kommet en del fede spil, og det er markedsføringen af de spil, og de bundles der er kommet, som ikke er god nok!
-Og derfor flopper Gamecuben!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 20/04-03 17:15 
Lad være med at putte ord i munden på mig.

Det viser hvilket niveau du befinder dig på.
» a winner is you «
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/04-03 20:54, rettet 20/04-03 20:56 
Rites vs. Gamerankings.com.
Smag ER subjektivt. Men det er genkendelsen af et spils kvaliteter ikke.

Rites >
Super Mario Sunshine var et okay spil. Desværre ikke på højde med nogen af de tidligere spil.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22110.asp
(average: 92%)

Metroid Prime er et okay fps, men gør ikke Metroid navnet ære.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/4560.asp
(average: 97%)

Jeg kan ikke li' Resident Evil-serien, men hvis man kan, kan jeg klart se det fede i at have en Cube.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/21792.asp
(average: 91%)

- 92% og 97% = okay???
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig