X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor findes Paint?


Svar
seebergseebergSkrevet 18/07-04 16:42 
Jeg har lige købt ny computer med XP home edition. Sandelig om jeg så ikke opdager, at paint ikke er standart udstyr!

Kan det lade sig gøre at downloade det noget sted?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 18/07-04 16:52, rettet 18/07-04 16:53 
det burdte du vel kunne gennem www.microsoft.com. Dette er dog en formodning
By the power of Grayskull!
seebergseebergSkrevet 18/07-04 17:07 
Har ikke kunne finde det på siden.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SephirothSephirothSkrevet 18/07-04 17:44 
Nu vi snakker Paint, så har jeg lige fået formateret min computer og altså geninstalleret alle programmer på Windows 98. Men mit Paint kan ikke længere gemme i JPG format! hvorfor?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 18/07-04 17:47 
Fordi du er gået tilbage til en gammel Windåse og Paint sucks?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 18/07-04 17:48 
Nej, jeg elsker Paint......... (!) Og har altid brugt Win 98 på denne computer.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 18/07-04 18:57, rettet 18/07-04 18:58 
Seeberg:
Paint _er_ standard i XP Home. For den engelske: Start > All programs > Accessories.

Ligger den der ikke, skulle den gerne kunne installeres via kontrolpanel, tilføj/fjern programmer. Det skulle gerne virke selvom du kun har en "restore cd" fra pc-producenten.
enfenenfenSkrevet 18/07-04 19:03 
Det skal lige tilføjes, at Paint findes under punktet 'Add/Remove Windows Components' under Add/Remove Programs i Control Panel.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 18/07-04 19:09 
Sephiroth>
Nej, jeg elsker Paint......... (!) Og har altid brugt Win 98 på denne computer.

Dvs., at hvis du vælger "Save as", så findes JPEG ikke i menuen "Save as type"?
SephirothSephirothSkrevet 18/07-04 19:19 
Nemlig, kan kun gemme som Bitmap.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HardballerHardballerSkrevet 19/07-04 06:19 
Havde samme problem.. Kan ikke lige huske hvor den lagde, men brugte vist nok "søg" i "start".. Der fandt jeg den :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/07-04 08:11 
Sephiroth>
Nu vi snakker Paint, så har jeg lige fået formateret min computer og altså geninstalleret alle programmer på Windows 98. Men mit Paint kan ikke længere gemme i JPG format! hvorfor?

Jeg ved ikke om dette hjælper, men du kan da prøve:

http://forum.gamesector.dk/viewtopic.php?t=3181

Problemet er det samme, men hvis du lige har geninstalleret Windows, burde din temp-folder jo ikke være fyldt med clutter-billeder. Anyway, et forsøg værd.
SephirothSephirothSkrevet 19/07-04 10:27 
Det er kun, når jeg gemmer i selve Paint - altså ikke, når jeg gemmer direkte fra nettet.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KTCKTCSkrevet 19/07-04 18:30 
Jeg har faktisk hørt om problemet før. Det var et eller andet sært med at slette internet cachen eller sådan noget. Prøv det i første omgang (selvom det ikke giver nogen mening for mig)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig