X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 3 anmeldt


Svar
OkottaOkottaSkrevet 14/07-04 17:34, rettet 14/07-04 18:16 
Doom 3 er færdigt og anmeldt i PC Gamer.

Spændende at det kører fint på et GeForce 4 MX kort (ringere udviklere kan ikke længere finde ud af at understøtte det kort - .... jer ION Storm) - så gider jeg sgu ikke købe nyt grafikkort alligevel; Hvis det stinker på min PC - hvilket intet dog tyder på at det vil gøre - så snupper jeg bare Xbox udgaven senere. Woo hoo.

Der er noget ret interessant info i tråden.

Doom 3 - it's done
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/07-04 17:51 
*Kigger på sit Geforce GF 5200*

:/

94% Er fint, men det virker alligevel lidt biased... "old pwn3d weapons r0x0x0xz... l0lz.. HL2(LOL) =Own3d.. ID 4evar!!

Men 20+ Timer er langt mere end jeg havde forventet! Det kan være det er okay, men...

Jeg har aldrig rigtigt kunne lide Doom! Jeg så altid Dark Forces dengang, som at være superior og senere Quake(mesterværk!)!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
GreaseballGreaseballSkrevet 14/07-04 17:52 
Så må vi bare håbe at Xbox udgaven ikke bliver dårlig... syns man har hørt nogle onde ting ang. Xbox udgaven, såsom bad-framerate osv. sammelignet med PC udgaven.

Men der vist et stykke vej i nu, før den ser dagens lys. Folk her det med at male fanden på væægen før de ser det færdige spil.

Håber dog der er multi-player mode i Xbox udgaven.
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/07-04 18:03 
Var det 1,2 GHz der var lowest requirement for PC?

Jeg tror at vi alle må acceptere at Xbox version bliver nød til at halte(773 MHz)

Er Doom 3 ikke også strictly DirectX 9 teknologi! Xboxs kort er vist DirectX 8,1 based, så jeg kan forstille mig mange effekter der for kniven allerede der, og det er måske lidt syndt hvis det er meningen at man skal tage sin flash light og gå rundt i mørket og se den flotte grafik, også det er down graded på Xbox.

Men xbox versionen ville have co-op ik?:O
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 14/07-04 18:14 
Xbox udgaven af Doom 3, skulle holde 30 fps - li'som Halo = Ganske glimrende. Der skal da nok forekomme slowdown hist og her, men med mindre frameraten dykker voldsomt, så bliver der ingen problemer.

Og Xbox udgaven har coop via. Live.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/07-04 19:27 
Ud fra en ældre E3-demo, jeg prøvede, synes jeg spillet havde en virkelig god, mørk stemning, der er gåsehudsfremkaldende. En af de få PC-spil jeg overvejer at bruge tid på.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
HankyHankySkrevet 14/07-04 19:47 
Valkyrie>
Var det 1,2 GHz der var lowest requirement for PC?

Jeg tror at vi alle må acceptere at Xbox version bliver nød til at halte(773 MHz)

Ikke en heldig samligning, ydelsesmæssigt, da det ikke
holder.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/07-04 20:32 
Optimering er en ting - Men Xboxs processor er der noget der ligner ren Pentium 3, altså PC indmad... Der er jo stadig de samme regler når du laver et spil, om det er på Xbox eller PC! Og når vi taler en hardware fabrikant som Intel, så synes jeg da at det er okay at komme med nogen sammenligninger, og udover det kan man jo bare generelt stille spørsmål ved, om det nu begynder at blive for meget for Xbox!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 14/07-04 23:37 
Nu skal vi lige tage i betragtning, at Xboxen ikke skal stå og kæmpe med ting som Winslows og diverse driver-kompromisser i baggrunden. Du kan trække noget mere ud af de 733MHz end tilsvarende processor på PC...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/07-04 00:39 
Valkyrie>
Var det 1,2 GHz der var lowest requirement for PC?

Jeg tror at vi alle må acceptere at Xbox version bliver nød til at halte(773 MHz)

Bare husk at man aldrig kan sammenligne sådan, som ktc siger, xbox'en skal jo ikke køre winslows ;) Jeg ved ikke hvordan at spil generelt er programmeret til pc og xbox, men c++ layersne ( lagene ) burde optage en hel del ( meget ) af computeren, hvilket jo nok ikke er tilfældet med xbox'ens software eller? Foresten hvornår udkommer Doom 3 til xbox?
soon the world will be one big computer
psychomantispsychomantisSkrevet 15/07-04 09:20 
PS2 har jo også kun 333 mhz på papiret, men mon ikke også den kan trække en del mere end en ditto PC? ;-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-04 10:24 
Yokanabster>
Foresten hvornår udkommer Doom 3 til xbox?

...de seneste rygter vil vide at det først bliver i Q105
OkottaOkottaSkrevet 15/07-04 10:41 
Hvis MS ikke tør sætte det op mod Halo 2, så lyder 2005 vel ok realistisk.

Dog tror jeg personligt, at det kommer inden jul.

Gætter på i løbet af oktober.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-04 11:22 
Okotta>
Hvis MS ikke tør sætte det op mod Halo 2


Hvorfor skriver du så noget mærkeligt noget? Jeg tror for det første ikke at Microsoft ryster på hånden overhovedet, for det andet ligger de to spil ret langt fra hinanden og for det tredje er der da masser af plads til begge titler.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig