X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige GC spil


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/04-03 00:31 
Toys 'R' Us i Gentofte har ALLE deres GC spil nedsat til 249 kr. i øjeblikket - og de har rigtig mange forskellige. Jeg ved ikke, om det gælder andre butikekr i landet.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
quadquadSkrevet 16/04-03 00:34 
Woa..!

Kan du nævne nogle toptitler?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/04-03 00:43 
Jeg så i hvert fald de følgende:

Pikmin
Mario Sunshine
007 Nightfire
Harry Potter
Need for Speed
Tarzan Freeride
Turok: Evolution

Men der var mange flere.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PriestPriestSkrevet 16/04-03 01:01 
Ok, det kunne du altså ikke! ;-)
JAAJAASkrevet 16/04-03 05:31, rettet 16/04-03 13:42 
Kan du huske, om Phantasy Star Online var der?

Bah, ringede. "Det er i hvert fald ikke et spil, jeg fører herude".
JAAJAASkrevet 17/04-03 01:35, rettet 17/04-03 01:36 
Jeg kan nu fortælle, at halv pris på næsten alle GC spil og tilbehør også gør sig gældende i BR, både i Sverige og Danmark. Virker som om, BR/Toys R Us i hele Skandinavien er ved at sælge ud af GC lageret.

Det samme gælder i øvrigt Gameshop/Popshop, hvor de nu har indrettet netcafe, og langt størstedelen af de spil, de har fremme, bliver solgt til omkring 300,- Det gælder alle platforme. Ved ikke, om de er ved at udfase konsolspillene, men det ser ikke ligefrem lovende ud.

Streetdance? De lukker næste måned, så mon ikke man også der vil kunne gøre en god handel?
MajorPMajorPSkrevet 17/04-03 12:00 
Godt man bor i Gentofte... Nogen der kommer i Toys R' us (gentofte) på lørdag? Ses vi, det tror jeg nok vi gør.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
kimmerkimmerSkrevet 17/04-03 15:30 
JAA >
Streetdance? De lukker næste måned, så mon ikke man også der vil kunne gøre en god handel?

Lukker Street Dance..?!? Nedtur :-(
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ChronoChronoSkrevet 17/04-03 17:18, rettet 17/04-03 17:19 
Totalt... Jeg har købt mange import-spil og konsoller hos dem før i tiden. De har bare ikke kunnet konkurrerer med netbutikkerne :-/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/04-03 11:23 
DeluxScan >
Toys 'R' Us i Gentofte har ALLE deres GC spil nedsat til 249 kr...

Og så var det jo at man tog s-toget og bussen til Gentofte. Men ak, toys'r'us havde IKKE nedsat ALLE deres GC spil. De få titler de havde, som jeg gerne ville have givet 249,- for (Metroid Prime & Mario Party 4 f.eks.) var stadig fuld pris 549,-/499,-. Titler som f.eks. Beach Spikers og Super Monkey Ball 2, havde de slet ikke.

Sådan noget må du altså ikke skrive en anden gang hr. DeluxScan... Fingerslag uddelt!

Har man ikke fået købt Mario Sunshine og Super Monkey Ball endnu er det bestemt turen værd, da begge kun koster 249,- (og det er fandme good value for money). De fleste af deres andre titler er bare dem man kan købe endnu billigere på overstock.dk

HELDIGVIS fandt jeg dog noget jeg kunne bruge. Nemlig et officielt Nintendo Gamecube RGB kabel sat ned fra 269,- til 135,- (!) Yeah! RGB kabler er uundværlige! - så turen var ikke helt forgæves.

Efter toys'r'us var jeg lige et smut i Streetdance, der ganske rigtigt snart lukker. De havde 10% på alt. Desuden havde de nedsat deres officielle Nintendo GC-GBA link kabel til 50,- -10% = 45,- = nice!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
AsseAsseSkrevet 20/04-03 12:04, rettet 20/04-03 12:05 
Og hvis man endnu ikke har en GameCube kan man (også i tors'R'us) købe en med to joypads (et uoriginalt) og et uoriginalt 8 mb memory card og et valgfrit spil, af dem der er til 250 kr. Prøver de bare at komme af med GC?

EDIT: Glemte lige at skrive at det koster 1500 for denne "pakke";)
tastasSkrevet 20/04-03 19:00 
Sender Toys'r'us egentlig, hvis man nu ringer og bestiller.

Har en lille nabo knægt, som har sparet op til en GC i længe, den pakke ville sku være udemærket at starte med ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/04-03 20:40 
De har også Sunshine bundlet til 1599,- og Prime bundlet til 1699,-

Jeg ville foretrække et af dem frem for det andet bundle.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
AsseAsseSkrevet 21/04-03 00:18 
Hvad er det der er med til SMS og MP bundlerne? Er der memory card med?
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 21/04-03 00:23 
Det er kun til SMS bundlen der er memory card med, med mindre de altså er så forhippet på, at komme af med deres GCN sortiment, at de selv propper et med..
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/04-03 00:24, rettet 21/04-03 00:25 
Ja, til dem begge, og så følger der en frejdig ting med i Metroid-pakken, som man kan sætte fast på toppen af GC'en. Håber ikke det er derfor, at Metroid-bundlen koster 100,- mere end den anden...

EDIT: En vis Doktor kom før mig...
SumezSumezSkrevet 21/04-03 20:57 
Tak for advarslen, Flottenheimer :)
Men jeg bor lige om hjørnet fra Toys'r'us Gentofte, ku være man sku smutte forbi efter et RGB kabel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig