X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy


Svar
CoreCoreSkrevet 12/07-04 22:18 
Jeg syntes at vi bør have en tråd om denne fantastiske serie, på længere sigt mest for at udveksle råd og meninger, men også på kortere sigt for at jeg kan spørge jer hardcore Final Fantasy veteraner ud før jeg ender med at gøre dumme ting :)

Første spørgsmål fra en entutiastisk Summoner-spire med hang til at springe forvirret i FFX's Sphere grid:

Jeg har de her 3 Telepo... Se hele indlægget
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
53 emne(r).
« < 1 2

Svar
SquareSquareSkrevet 09/07-05 13:03, rettet 09/07-05 13:04 
Jeg er blandt andet gået glip af en hel del GF'er i VIII, som man jo ofte skulle trække fra bosser man kæmpede mod.

Jeg har jo spillet IX før, og derfor vil jeg gerne nu prøve virkelig at besejre spillet - og så ville en guide som lige skitserede de vigtigste ting op i spillet være helt rar at have med.
It's only a state of mind.
SumezSumezSkrevet 09/07-05 14:48, rettet 09/07-05 14:49 
Hverken Vincent i FF7 eller alle de sidste områder i FF6 er jo noget, man kan gå glip af. Man kan altid gå tilbage og få dem. Jeg vil også mene man skal have latterligt stærke figurer for at kunne få Vincent første gang man er i Shinra Mansion.

Iøvrigt kan man vist få de GFs man misser fra bosserne i FF8 senere i spillet når man kommer til den sidste dungeon.

Men nej, der er intet af den stil i FF9. Det er heller ikke særlig meget i seriens ånd. Så vidt jeg ved er den eneste betydningsfulde ting, man kan gå helt glip af, det sværd man får, hvis man kommer til sidste dungeon ekstremt hurtigt. Men det er bestemt ikke værd at gå efter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GoodtimesGoodtimesSkrevet 09/07-05 14:58 
Er der ikke noget med, at der er en sub-quest, hvor man skal samle nogle forskellige typer te eller kaffe eller noget til een eller anden mand... Og den ene slags kan man kun få, hvis man forlader sin hovedmission, og går halvvejs rundt om verden på et helt bestemt tidspunkt?

Men jeg kan nu ikke huske, om te-samlingen overhovedet fører til noget.
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig