X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell problemer


Svar
UriurUriurSkrevet 10/07-04 19:46 
I missionen "Find out Nikoladze's secret" er der et sted hvor man skal fra en balkon til et vindue. Jeg har nogle problemer med udførelsen af dette, da der er noget "grid" nede i "courtyard". Det vil sige at alarmen hele tiden går igang inden jeg når over til vinduet. Hvad skal jeg gøre?
JmogJmogSkrevet 10/07-04 20:43 
Gamefaqs.com

Klik mig
HulleHulleSkrevet 11/07-04 12:04 
Du står og kigger lige frem ud over "courtyard", right? Venstre side af dig er der et vindue du skal ind af, right? Gå op på gelænderet til venstre for dig, vend snuden mod muren og hop så Sam kan nå kanten over sig.. Kravl mod højre, og voila, du er lige over viduet´hvor du skal ind.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
UriurUriurSkrevet 11/07-04 12:37 
Det er meget logisk, og det er også det jeg gør. Problemet er at jeg aldrig når over til vinduet inden der er en alarm der går igang, "mission over". Jeg kan bare ikke komme over til det vindue og det er ved at drive mig til vandvid!!! Der står igenting om problemet i diverse walktroughs.
HulleHulleSkrevet 11/07-04 13:08 
Ok, nu ser jeg problemet. Prøvede det samme en gang i PC versionen, forstod ikke rigtig hvorfor alarmen gik igang. Hmm, der er vist ikke andet at gøre end at du må prøve at starte missionen forfra. Det er vel en lille bug der er opstået i spillet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig