X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mentalt Retro Breakdown.


Svar
OvermindOvermindSkrevet 10/07-04 13:46 
Jeg har lige været i Fona og fået et klassisk chok! - Det er simpelthen en mental overbelastning for en retro samler når man ser en hylde på 4X4 kvadratmeter med FIFA 2004.

Man får det ligesom Ace Ventura, der hvor han ser alle de udstoppede hoveder på væggen i 2'eren.

Skandale! - Om igen Fona praktikant eller jyske afdelingsleder.
You are not a Tanaka!!
salsalSkrevet 10/07-04 13:47 
Jeg vil gerne indvies. Hvad er det, der er så forfærdeligt?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
DarkenDarkenSkrevet 10/07-04 14:05 
fordi de så næsten ikke har andre spil vel
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
salsalSkrevet 10/07-04 14:12 
I så fald forstår jeg da slet ikke Ace Ventura-analogien.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
OvermindOvermindSkrevet 10/07-04 14:38 
Darken>
fordi de så næsten ikke har andre spil vel

Jeg syntes bare EA's dominans er lidt usmageligt.
You are not a Tanaka!!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/07-04 14:53 
Jeg er 100% enig. Men det er jo hvad man kan forvente af en stor-mainstream-mastodont-kæde-butik som fona :/
soon the world will be one big computer
DarkenDarkenSkrevet 10/07-04 17:02 
ye =\
gætter at hele "retro" meningen var lidt rettet mod de "gode gamle dage" hvor der var gameshops så langt øjet rækkede, hvor idag hersker de store kæder som (generalt) kun tør satse på store titler (eller fra en stor udgiver)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/07-04 18:49 
sal>
I så fald forstår jeg da slet ikke Ace Ventura-analogien.

Heh, den er sørme også svær, specielt hvis du ikke har set filmen :-)

Ace ser temmelig misfornøjet og chokeret ud, og udbryder et lille bjæf, da han ser hvad de onde jægere har gjort ved de elskede dyr på væggen... på samme måde med spilvæggen...
salsalSkrevet 10/07-04 19:24 
Jeg har set filmen. Skal det tolkes på den måde, at Overmind - ligesom Ace Ventura i omtalte film - er så fanatisk, at han ser Fifa 2004-spillene som sine artsfæller og derfor går i koma over at se dem på en hylde i stedet for at rende rundt i det fri? Eller ligger der en skjult motivation i AV2, som jeg umiddelbart ikke kan gennemskue? Noget med konsolspil eventuelt?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/07-04 19:55 
Så er det vist heller ikke nødvendigt, at grave dybere i den :)
salsalSkrevet 10/07-04 20:08 
Tsk. Nogle mennesker nægter bare pure at se underholdning som essensen af enhver form for perfid flueknepperi. :)
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/07-04 20:12 
Jeg kan jo ikke vide, om du er komplet sindssyg eller ej ;)
OvermindOvermindSkrevet 10/07-04 21:57 
Darken>
ye =\
gætter at hele "retro" meningen var lidt rettet mod de "gode gamle dage" hvor der var gameshops så langt øjet rækkede, hvor idag hersker de store kæder som (generalt) kun tør satse på store titler (eller fra en stor udgiver)


Ja, lige præcis - Der er ingen retroshops tilbage. Det er sørgeligt, men samtidig må man være realistisk og se på det ganske spinkle kundegrundlag.
You are not a Tanaka!!
DizzyDizzySkrevet 10/07-04 22:47 
Hvis man ønsker retro er der da heldigvis stadig en del sites på nettet hvor den slags sælges :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/07-04 09:03 
Thank God for Ebay ;)
nerosnerosSkrevet 12/07-04 12:03 
Ja! Man skal sku helt til Flensborg efterhånden for at finde gamle retro spil og konsoller eller støvsuge forskellige loppmarkeder. Det er sørgeligt at der ikke rigtig findes så mange af den slags i Danmark mere.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig