X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Top Spin - smukt spil


Svar
OkottaOkottaSkrevet 10/07-04 12:35 
Jeg var blevet så glad for min Xbox, at jeg besluttede mig for at købe en extra maskine - altid rart med en backup, hvis nu noget skulle gå galt med den anden. Så jeg snuppede det der bundle, hvor man får Top Spin og PGR 2 med konsollen. Altid rart med en extra kopi af PGR 2 iøvrigt - man kan jo også linke deri, hvis det skulle være.

Havde egentligt ikke regnet med at jeg ville bruge Top Spin, men jeg havde en god ven på besøg i går, og i de gamle dage, der spillede vi 3D Tennis fra Palace Software, på min Amiga 500, og Top Spin er *uden tvivl overhovedet*, det sjoveste tennis spil jeg nogensinde har spillet (ok - jeg har så kun spillet førnævnte 3D Tennis på Amiga'en, men DET var også et smukt og sjovt spil. Hvem husker ikke de lækre og samplede lydeffekter og tale - uha det lød godt og blæret).

Det er muligt at Top Spin stinker på Live - har hørt netkoden ikke skulle være imponerende, og at spillet tit lagger - men i 2 player på samme skærm, mod hinanden - der er Top Spin simpelthen et smukt spil. Nøøøj det er sjovt! Jeg mangler næsten ord for hvor fedt det var.

Nå - men er der kommet en update til spillet, så det ikke længere lagger på Live, eller skal jeg bare fortsætte med at nyde singleplayer og 2 player istedet?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 10/07-04 12:53 
Okotta>
Top Spin er *uden tvivl overhovedet*, det sjoveste tennis spil jeg nogensinde har spillet (ok - jeg har så kun spillet førnævnte 3D Tennis på Amiga'en

Er det så ikke et bare lidt tyndt sammenligningsgrundlag? ;)

Jeg husker Great Courts 2 som det klart bedste tennisspil på Amiga og ellers er der selvfølgelig Virtua Tennis i denne generation. Ikke noget ondt sagt om Top Spin.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PoulPoulSkrevet 10/07-04 13:44 
Har ikke hørt noget om at der skulle være kommet en patch til spillet(desværre), men kan kun give dig ret i at 2-player på samme skærm er super fedt. Spillet er efter min mening det klart bedste tennisspil til dags dago. Det slår selv Virtua Tennis 1 til DC. Lad os håbe på en 2'er med forbedret netkode.....
OkottaOkottaSkrevet 10/07-04 13:51 
RJK>
Er det så ikke et bare lidt tyndt sammenligningsgrundlag? ;)

Måske - men 3D Tennis var så FEDT ;-)

Har du spillet 3D Tennis på Amiga'en? Fik aldrig selv prøvet Great Courts 2, desværre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 12/07-04 20:17 
Mario Tennis.. Så fås tennis ikke bedre... word up!
For The Love Of The Game
nullernullerSkrevet 12/07-04 20:50 
nettet må godt nok sidde meget lavt, hvis det er mario der skal spille. ja det var bare en tanke. :-)
Nu med Xbox 360
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/07-04 23:37 
Jeg er enig med Okotta.

Af alle spil jeg har haft til Xbox; Så er Top spin det der er mest polished.

Bare det at lave sin mand er et spil i sig selv.

Og grafikken er så gennemført - Det eneste sted hvor en sequel egentlig ville kunne forbedre merkant ville være på 3D publikum! Ja - Jeg ved godt at man altid kan forbedre lightning og skygger og player models etc, men som udgangspunkt så synes jeg top spin er et skridt tættere på det foto realistiske!

Anna K, er dog ikke så godt lavet som mange af de andre.. Sniff:(
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 12/07-04 23:58 
Okotta>
Nå - men er der kommet en update til spillet, så det ikke længere lagger på Live, eller skal jeg bare fortsætte med at nyde singleplayer og 2 player istedet?

Er det ikke bare at sætte spillet i og logge på Live, så får du svaret?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 13/07-04 00:21 
Spillet blev opdateret første gang jeg loggede på Live, i det, men jeg ved ikke hvad denne update gør.

Måske nogen andre ved det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 13/07-04 02:43 
Hvis jeg skulle have en Xbox skulle det også være pga. Top Spin :) mega fedt spil!! er nu meget glad for at det kommer til PC så jeg sparer de penge det koster at købe en Xbox
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 14/07-04 15:29, rettet 14/07-04 15:37 
Det er min erfaring, at updaten ikke hjælper på den lag der er forbundet med Top Spin online, der er bare kommet et barometer op, så du kan se ved hvilke spillere det lagger mest. ;-)

Desuden synes jeg der er balance problemer i spillet. Tempoet er urealistisk højt og cross court top spin slagene er alt for effektive. Så er der jo også hele risk shot aspektet. Ak ja, smag og behag. Jeg synes Smash Court spillene til PS2 tilbyder den bedste og mest tro form for tennis. Hvis man lige kunne krydre Top Spin 2 med Smash Court Tennis feel og ESPN indstillingsmuligheder samt en god netkode, så var jeg i tennis himlen. ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig