X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Online med Dreamcast...


Svar
CoreCoreSkrevet 10/07-04 12:30 
Hvad skal jeg gøre for at komme online med min Dreamcast ?
Jeg har den oprindelige Dreamkey, med tilhørende kabel, men jeg har ladet mig fortælle at den ikke længere kan bruges. Hvad skal der til ? Findes der noget freeware man kan bruge som browser ? Og kan det overhovedet lade sig gøre ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
majjohamajjohaSkrevet 10/07-04 12:47 
Sega har lukket deres servere, men jeg husker at dRxL skrev noget med at hvis han stadig havde filerne til Quake3 server liggende kunne han sætte en server op til spillet :)
For at spille online kræver det modem eller broadband adapter, sidste nævnte kom så vidt jeg ved aldrig til Europa.
Små udviklere har lavet browsere så man kan være på nettet med, dem kender jeg dog ikke så meget til.

Håber det kunne bruges ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 10/07-04 12:57, rettet 10/07-04 12:58 
Mener at den sidste Dreamkey som SEGA udgav DreamKey Ver. 3,0(fulgte med PSO ver. 2) stadig virker som browser. Jeg kan da stadig få min DC til gå på nettet med den.

Men hvad ang. spil så skal folk selv sætte servere op, som Matt siger.
Jeg har hørt at der er nogen harcore PSO online spillere der arbejder på at få en privat PSO server op. Men de skal først havde nogen filer af SEGA. Ved ikke hvor langt de er??
CoreCoreSkrevet 10/07-04 21:11, rettet 10/07-04 21:11 
Fair nok, så fik jeg da bekræftet at det ikke kan betale sig at gruble mere over det :)
Takker !
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig