X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS2. Substance


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/04-03 18:08 
Fik faktisk aldrig spillet PS2 versionen, men da jeg var nede for at købe PDO, stod æsken der bare, og jeg blev nød til at tage dem begge:P

Det er faktisk meget bedre end jeg hvde regnet med.... Havde forventet et meget middeltmådigt spil, men jeg har ikke bemærket nogen slowdown som folk sagde, og jeg synes historien og cut scenerne er cool:O.....

Er rimelig langt, og jeg synes faktisk at grafikken er virkelig flot. Ikke splinter Cell kvalitet, men rimelig flot:)


Men da jeg gik ind på gamefaqas efter tips, så jeg noget med at det der Skateboard mode ikke var med. Der blev sagt at det kun var med i PS2 versionen af Substance:/

Er der andre der har det som kan fortælle hvordan og hvilke features der kan åbnes:)

Til folk der ikke har det, så tror jeg ikke det er nok nyt i til at gå ud og købe det engang til(??) Men til folk der ikke har prøvet det.... KØB DET:)

Bedre end Splinter Cell IMO...... Snake er stadig kongen over Stealth:)
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 15/04-03 18:13 
Helt enig.

Men du er altså ikke alene ;)
Jeg har da skamrost både MGS2 og MGS:S i begge mine anmeldelser og kun fået positiv feedback.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 15/04-03 18:29 
Public EnemY >
Det er faktisk meget bedre end jeg hvde regnet med.... Havde forventet et meget middeltmådigt spil, men jeg har ikke bemærket nogen slowdown som folk sagde, og jeg synes historien og cut scenerne er cool:O.....

Du har ikke bemærket slowdown endnu!? Er du blind?

Start spillet og se hvad der sker ombord på tankeren; Det er helt horribelt. PS2'en klarer 60 fps hele tiden, mens Xbox'en hakker og pruster = Forrygende ringe port.

Spillet er ved Gud heller ikke bedre end Splinter Cell. Man får jo nærmest ikke engang lov at SPILLE særligt meget i MGS2.

Og så er der styringen i MGS2....åh den forpulede ringe og retarderede styring.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/04-03 18:49 
Hov hov hov...... Kan vi lige få en ordentlig tone.

I det mindste motivere MGS2 en til faktisk at spille videre..... Splinter Cell er kedeligt og ensformigt IMO...

Men findes der nogen MGS2 fansites??

Mgs2online.com var vist ikke så smart, da de af grunde jeg ikke kender "Hader" Xbox:/


Styringen er altså heller ikke svær Okotta og jeg er ikke blind. Kunne egentlig ikke bemærke noget overhovdet.
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 15/04-03 22:09 
Public EnemY >
Styringen er altså heller ikke svær Okotta og jeg er ikke blind. Kunne egentlig ikke bemærke noget overhovdet.

Ang. slowdown i Xbox udgaven, så check linket.

MGS2 slowdown
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AmbyAmbySkrevet 15/04-03 22:27 
Jeg vil ikke mene grafikken er ringere, den er bare anderledes. Kan bedst lide MGS-stilen.

Sidst jeg checkede var Skateboard-screenshootet et mindre stunt som kom med i de første Substance SS. Det havde dog ikke noget med Substance at gøre, men var reklame for et andet spil hvor man kunne unlocke Snake. Er dog langtfra sikker...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/04-03 22:37 
Noget jeg aldrig helt har fået fat i:

Kan man spille som Snake igennem hele spillet, i MGS2:S?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DarklynoonDarklynoonSkrevet 15/04-03 22:53 
Dark-Light >
Sidst jeg checkede var Skateboard-screenshootet et mindre stunt som kom med i de første Substance SS. Det havde dog ikke noget med Substance at gøre, men var reklame for et andet spil hvor man kunne unlocke Snake. Er dog langtfra sikker...


det skulle være rigtig nok dark-light, spillet hedder vist evolution skating eller noget i den stil
Mortal Kombat the mother of all fighting games
RonaldoRonaldoSkrevet 16/04-03 00:29 
Faktisk er MGS2 det eneste spil jeg har gennemført i en lang køre, på dagen jeg fik det.

Det jeg elsker ved MGS2 er det høje film kvalitets plot, og så den kreativitet Hideo Kojima holdet har. Bosserne er for fede, og så er der en form for militær high-tech over det hele, f.eks. bullet-deflector - Hvem fanden finder på sådan noget og så implentere det så godt?

For at nyde spillet fuldt ud skal man være lidt fan af serien - Mange mennesker er irreteret over cut-scenes'ne og historien, det er som om de ikke gider at tage sig tid til at sætte sig ind i det, de vil bare spille.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/04-03 00:59 
Born to play-Ja, det tror jeg, men har ikke tjekket det.... Spillet er sgu stort og har spillet det hele dagen. Der er massere at gå igang med VR missionerne, de mange nye dog tags ovs.....:P

Æv..... VIlle ellers gerne have prøvet det skateboard noget!
Men den allercooleste person i MGS serien vil altid være Mr. X.....;) Ingen spoilers, har ikke klaret det endnu:P
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/04-03 11:32 
Ok! Så bliver jeg vel nødt til at købe det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 17/04-03 10:04 
Nej. Man kan ikke spille hele spillet igennem som Snake.

Og singleplayer-delen, altså den originale del kan klares på en weekend.
» a winner is you «
ThediazThediazSkrevet 18/04-03 17:28, rettet 18/04-03 17:28 
men er spillet det samme som det til PS2, hvis ikke hvad er nyt så
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
AmbyAmbySkrevet 18/04-03 18:32 
VR missionerne
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ThediazThediazSkrevet 18/04-03 18:40 
hvad er Vr missionerne
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/04-03 19:30 
Det er træningsmissioner.... Der er også nye dog tags, snake tales(???) og nye alternative missioner.....

Anyway..... Er lige blevet færdig med spillet:O

...... Ohh my god hvor var det et cool spil.... Splinter Cell er jo fuldstændig til grin på gameplay plan....

Jeg bøjer mig i støvet hr. Hideo Kojima......

Semper fi people:D
Well crucify the insincere tonight...
Mati-GolMati-GolSkrevet 18/04-03 19:33 
Er jeg den eneste der synes, at hovedplottet har en del tilfælles med The Matrix?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
AmbyAmbySkrevet 18/04-03 19:44, rettet 18/04-03 19:45 
ja ?
Hideo's temaer er på et menneskeligt plan, om sandheden i os selv, mens Matrix er maskiner mod mennesker ?

EDIT: groft sagt, men jeg er på vej ud af døren... :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Mati-GolMati-GolSkrevet 18/04-03 20:01 
Jaja, men når man ser på, at de begge steder har svært ved at kende forskel på, hvad der findes og hvad der ikke gør og at der er nogen der styrer os osv...

Selvfølgelig ikke helt, men der er da visse punkter der går igen :D
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/04-03 20:07 
Hmmmmm..... Egentlig ikke.... The Matrix handlede jo om maskinerne der blev undertrygte og rejste sig op i en kirg mod menneskene.....

I MGS er der noget anderledes, mest med atomvåben og den slags:)
Well crucify the insincere tonight...
Mati-GolMati-GolSkrevet 18/04-03 21:20 
MEN ALLIGEVEL!!! :D
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RitesRitesSkrevet 18/04-03 21:42 
Kan ikke huske en skid om undertrykte maskiner i Matrix.

Kan huske noget om undertrykkende maskiner dog...

Og kan heller ikke se nogen sammenligning mellem MGS og Matrix.
» a winner is you «
TobbiTobbiSkrevet 19/04-03 09:29 
nu har jeg kun spillet MGS2 i PS2 Versionen... Men jeg synes personligt Splinter Cell er 10 Gange federe... Gameplayet er så langt ude i MGS2... jo længere man kommer ind i spillet jo mere til grin bliver det.

Alligvel syntes jeg det var et fedt spil, og endte da også med at gennemføre det. Det var nok pga. grafikken, stealth og det var i det hele taget ret smukt lavet.. men historien... lol.

Jeg tror bare det kommer an på hvad man er til.... Jeg er nok mere til Splinter Cell
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/04-03 11:10 
.... Jeg synes personligt Splinter Cell bevægede sig i alt for meget onde russiske terrorister.... Historien i MGS2 var sgu rimelig originalt og imodsætnigen til Splinter Cell som var meget forudsigligt, og set før. Clancy det samme igen og igen...

Det handler ikke om hvor realistisk det er synes jeg, men bare hvor underholdende det er!
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 19/04-03 14:26 
Clancy elsker onde russere...
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 19/04-03 15:44 
Splinter Cell er slet ikke i samme klasse som Metal Gear Solid 2, selv MGS1 er et bedre spil - Det artitiske design er røv kedeligt i Splinter Cell, alle charactersne er uoriginale og ukreative, Sam en gammel ræv der har krafter som Rambo og ligner en dårlig kopi af George Clooney. Selve historien bag findes ikke, eller den er bare meget dårlig.

Splinter Cell stinker meget langt væk af dårlig action B film starring Van Damme.

...og Sam ville få så mange bank af Snake!
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/04-03 16:02 
Ditto her FreDdie....

Splinter Cell er så overvuderet at det gør ondt! Ja, tænkte også på han lignede en kopi af George Clooney med de grå hår.....

Men det er hele er også bare så ensformigt..

Og jeg synes helt klart også at MGS1 er et klassespil:)
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 19/04-03 16:35 
MGS>MGS2>Splinter Cell.

Sidstnævnte syntes jeg nu altså stadig er et vildt godt spil.

Bare ikke på samme guddommelige plan som MGS ;)
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig