X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det jeg hader mest ved Xbox


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/04-03 17:17 
Er de andre konsoller! Det er simpelthen kanon frustrerende at side og spille på sin PS2. Hver gang jeg sidder og nyder FFX, GTA eller en af de andre stortitler, dukker tanken op: ”Hvor ville dette spil være fedt på Xbox!”

Nu ved jeg godt, at én eller anden skal nævne MGS2 eksemplet – men det var en elendig port. Hvis spillet var bygget op fra grunden på Xbox, så..

Fores... Se hele indlægget
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
RitesRitesSkrevet 18/04-03 13:52 
Der syntes jeg så at Controller S er perfekt.

PS2ens er "gammel" og syntes ikke der er nok vægt i det.
"Håndtagene" på GC'ens controller for lille til mine hænder. -Og jeg har endda ikke særligt store hænder.
» a winner is you «
tastasSkrevet 18/04-03 15:43, rettet 18/04-03 15:46 
Jeg har også en Controller S, og den er også ganske udemærket.
Det kan også være, at det skyldes at jeg simpelthen vendet mig til GC controlleren, og derfor foretrækker den.

B2P
Hvilke konsoller har du i øvrigt?

GC, XBX, GBA SP ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Mati-GolMati-GolSkrevet 18/04-03 15:53 
Jeg bruger også fortsat min Playstation2, hvis jeg skal have et multikonsolspil, pga. controlleren og pga. at det er min ynglingskonsol, så jeg kan ligeså godt støtte den samtidig :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
NaieraNaieraSkrevet 18/04-03 16:18 
Den har overhovedet ikke brug for din støtte. Gør dog hvad der er godt for dig selv. Så hvis du har en Xbox, er det at købe multikonsol spil til den, da de oftest er bedst der.

Hvis du er afhængig af DS2'en, så køb en adaptor.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Mati-GolMati-GolSkrevet 18/04-03 17:25 
Hvad der er bedst for min PS2, er bedst for mig :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig