X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mario Party?


Reply
XsaneXsaneSkrevet 08/07-04 14:29 
Hvilket Mario Party er bedst???
The DaneThe DaneSkrevet 08/07-04 16:19 
Af fire og fem vil jeg klart mene, at det er 4eren som står højest. Banerne er langt størrer og de forskellige spil og/eller 'events' er bedre udformet. Enkeltspiller delen er også forskellig fra spil til spil, da man ikke spiller mod de samme figure hver eneste gang. Det virker også som om man får flere minispil ud af det med MP4.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 08/07-04 16:47 
der er bare en masse ting der irritere mig i mp4... jeg er selv vild med måden spillepladerne var på i mp3 og minispillene fra 4'eren.. den blanding ville være bedst efter min mening
By the power of Grayskull!
solid snakesolid snakeSkrevet 08/07-04 17:08 
Jeg mener at de alle er lige gode.
Så man bliver nød til at have alle sammen.
Fordi de har så mange forskellige
mini games som er kanon sjove.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/07-04 10:50 
Mario Party 2 er bedst, efter min mening. Spillepladerne er spændende og der er masser af minispil, og alle de sjove med er med - bl.a. Bumper Balls.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 13/07-04 16:40 
i alle de reviews jeg har set har mario party 5 fået mere end 4'eren, just so you know. Jeg har ikke prøvet nogle af de to selv, for jeg går selv og overvejer hvilket af dem der er sjovest... Af dem jeg har prøvet er 2'eren bedst. 1eren var også rigtig god.
For The Love Of The Game
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/07-04 17:01 
1'eren er en klassiker!
Home is where the hardware is..
HulleHulleSkrevet 13/07-04 19:17 
Men en joypad ødelægger :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Username
Password
Remember me