X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Jeg er SÅ hidsig...... !!


Reply
BlossomBlossomSkrevet 08/07-04 13:04, rettet 08/07-04 13:10 
Hold k..t hvor er jeg lyserød i kraniet af arrigskab lige nu.

Sorry.. Men jeg misbruger lige et lille indlæg til at komme af med min frustration...

Vi ejer en sommerferiebolig på 180 km2, med 6 pers. Spabad, Sauna, Billardbord osv. af alverdens goder...
Huset er lejet ud gennem Dancenter...

HOLD JER FRA DANCENTER....

For 2 mdr's tid siden kommer vi ned for at se til huset, og rense Spa-anlægget.
Da vi kommer derned opdager vi at der er en stor revne i spa-badet.
Selvom det er Dancenter der står for tjeck af huset efter hvert lejemål, er der ingen der har informeret os om den revne.
Vi kontakter straks Dancenter, som siger at vi skal have et Spa-firma ud og vurdere skaderne og give et overslag på hvad det vil koste at reparere / udskifte.
Det gør vi så, og de vurderer at det skal udskiftes.
Det får Dancenter at vide og sender det videre til deres forsikring.
Derefter går der 2 uger uden at vi hører noget som helst.

Så kontakter jeg Dancenter som siger at de vil rykke deres forsikringsafdeling.

Så går der yderligere 2 uger, så ringer jeg selv til deres forsikringsafdeling.

Hende jeg fik at vide jeg skulle snakke med, siger at det slet ikke er hende der har sagen, og at jeg skal ringe til en anden som var på ferie indtil for et par dage siden.

Så ringede jeg idag.

Hende k.ll..g.n jeg fik at vide havde sagen, anede først intet om det.
Så kommer hun pludselig i tanke om det, og fortæller at den selv samme person fra Dancenter, som sagde at vi skulle sende sagen til forsikringsafdelingen, har ringet over og sagt at de bare skulle afvise sagen uden dækning.

Resultat:
Vi står med et smadret Spa-bad, som koster 65.000 at udskifte, og Dancenter der i deres papirer skriver at de dækker hærværk op til 50.000 har afvist at dække det.

Vi har haft SÅ mange problemer med det sk..e udlejningsfirma.
De har aldrig dækket noget af det der er blevet smadret:
Fjernsyn, Støvsuger, dør, Saunabænk, ovn, sofa og en del mindre ting.

Vi får klager over rengøringen gennemsnitligt ved hvert andet lejemål.
Dancenter står for Tjeck + efterrengøring af huset hvis ikke lejer gør det godt nok.
Dancenter accepterer at lejer kun afregner 195 kr i El for et 180 km2 hus med Spa Sauna og hårde hvidevarer til 8 pers. i 14 dage. Det har de gjort 3 gange nu. Jeg har på skrift fra El- firma at det ikke kan lade sig gøre.

Hvordan kan et firma få lov til at være så svinske og behandle folk sådan....????

Hvis I nogensinde skal udleje noget så:
HOLD JER FRA DANCENTER

JEG ER RASENDE..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 08/07-04 13:16 
*host* Kontant *host*

:)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 08/07-04 13:17 
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at kontakte en advokat og få ham/hende til at kigge de papirer igennem i har vedr. det sommerhus og så få en vurdering om i har en chance for at vinde ved at slæbe dem i retten. Det sætter ofte skub i sagerne hvis en advokat bliver involveret.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/07-04 13:21, rettet 08/07-04 15:37 
Det er lige noget for tv programmer alá rene ord for pengene, sikke nogle svin i øvrigt :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BlossomBlossomSkrevet 08/07-04 13:22 
Problemet er at det er meget dobbelttydigt det der står i papirene om hvad deres forsikring dækker...

Jeg tror at et firma på den størrelse ved hvordan de skal kringle den for at få ret..

Men bare rolig.
Jeg er ikke typen der lader den slags gå uset forbi.

For det første har hverken jeg eller manden 70.000 til et nyt Spabad og for det andet har Dancenter behandlet os elendigt hele vejen igennem..

Vi er nødt til at vente lidt til vi har fundet ud af hvordan / Om vi overhovedet har en chance for at få pengene andetsteds fra ( evt. egen forsikring), og til vi ved om vores advokat kan gøre noget, men derefter har jeg så sandelig tænkt mig at gå i krig.

Jeg vil ringe til både kontant og div. aviser.
Og jeg bliver ved til der er nogen der vil høre på mig...
KRIG !!

Det kan ikke passe at vi er de eneste der har været ude for denne behandling.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
fumfumSkrevet 08/07-04 13:32 
Hvaa, lejer i det billigt ud i mellemtiden?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 08/07-04 13:39 
Blossom>
Jeg er ikke typen der lader den slags gå uset forbi.

Det kan jeg lide at høre! Man skal aldrig, ALDRIG bare lade sig trampe på. Hvis det altså kan lade sig gøre uden for store økonomiske omkostninger (advokat salær/tabt sag m.m.)så skal man sku kæmpe..

Iøvrigt held og lykke.
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
BlossomBlossomSkrevet 08/07-04 14:06, rettet 08/07-04 14:21 
FUM>>

Ja, det gør vi.

mangler du fast bolig eller bare til en uges ferie??

Se Dancenters side om huset.
nederst til venstre er der en boks der hedder Vis huset.
Tast husnr. 18268


Dancenter
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
CoreCoreSkrevet 08/07-04 14:20 
Blossom>
Det kan ikke passe at vi er de eneste der har været ude for denne behandling.

Det kan du være 100% sikker på at i ikke er. Mine svigerforældre havde samme problem, der var det bare inventaret der havde det med at forsvinde, de valgte så at få sommerhuset solgt inden det nåede at gå så galt som i jeres tilfælde. Jeg er 85% sikker på at det også var Dancenter, det skal jeg lige få bekræftet i løbet af eftermiddagen. En ting er at det selvfølgelig siger noget om Dancenter, men der er vel også et budskab til dem der ikke kan forstå hvorfor nogle af os afskyr tyske turister :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
FanboyFanboySkrevet 08/07-04 14:23 
Vi har også haft lejet vores noget mindre sommerhus gennem dancenter, og det fortrød vi også.

Der var nogle tyskere der ødelagde vores trægulv i stuen ved at hoppe i en foutonsofa (som også blev ødelagt). Vi anmeldte det til dancenter og det korte af det lange er at sagen stadig kører i dag, og at de ikke vil betale :/
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/07-04 15:17 
Det er tyskerne - tyskerne siger jeg jer!!!

Nej, det er sgu da totalt skod :-(

Fight the corporate bastards!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/07-04 16:26 
Blossom>
De har aldrig dækket noget af det der er blevet smadret:
Fjernsyn, Støvsuger, dør, Saunabænk, ovn, sofa og en del mindre ting.

Er I helt ukritiske med hvilke folk, der lejer huset? Eller er det Dancenter, som bare tager imod, så længe lejer kan betale og de kan score sig nogle hurtige penge? Det er da mange vilde fester, hvis der er smadret så meget... det lyder ikke ligefrem som rolige familier på sommerferie. (Ikke desto mindre skal Dancenter da betale, hvis det står i papirerne at de skal dække)

Er det ikke det samme firma, som netop har været oppe i pressen med nogle langt ude varmeregninger til nogle nordmænd? De skulle betale 30.000 i varme for en uges tid... eller husker jeg galt?
nullernullerSkrevet 08/07-04 16:29 
Det var Dansommer.
Nu med Xbox 360
BlossomBlossomSkrevet 08/07-04 16:41 
Dansommer er for nogle år siden overtaget af Dancenter.
Ved ikke hvor gammel den pågældende sag er.

Vi har intet at sige med hensyn til hvilke folk der lejer huset.

Dancenter udlejer til alt og alle der bare betaler.

Og ja... der er blevet holdt mange vilde fester derude.

Huset har jo bar og billardbord osv. så det indbyder måske for meget til det, men jeg vil da mene at det er ok at have sådanne ting i sit feriehus.
Der er i hvertfald også mange familier der er glade for det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/07-04 02:28 
Blossom>
Vi ejer en sommerferiebolig på 180 km2, med 6 pers. Spabad, Sauna, Billardbord osv. af alverdens goder...
Huset er lejet ud gennem Dancenter...

180 kvadratKILOmeter? Pænt stort sommerhus må jeg sige! :)
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/07-04 07:17 
Hm, mine forældre har lige opført et sommerhus på 245 m2 inkl. godt med lir, som også skal bruges til udlejning i nogle af årets måneder. Nu ved jeg da, hvem der ikke skal stå for udlejningen :)
BlossomBlossomSkrevet 09/07-04 08:07 
Hehe...

Så stort er vores hus godt nok ikke....

Den havde jeg ikke lige set..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 09/07-04 08:11 
KidCaffeine>
Hm, mine forældre har lige opført et sommerhus på 245 m2 inkl. godt med lir, som også skal bruges til udlejning i nogle af årets måneder. Nu ved jeg da, hvem der ikke skal stå for udlejningen :)

Hvor ligger huset henne???

Det eneste jeg kan sige er:
Pas På.
Læs ALT hvad der står med småt.
Husk at have en tillægsforsikring ved siden af som sikrer jer 100% i fald at Udlejningsfirmaet ikke gør det.

Det er tit og ofte også afhængig af hvilket lokalkontor man tilhører under udlejningsfirmaet om der er problemer eller ej.

Få flere forskellige firmaer ud, og hør hvad de kan gøre for jer, og hvordan de ordner de forskellige ting.

Hvis ikke de har udlejet før, så kan jeg godt give dig en lille tjeckliste med ting de SKAL spørge om.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PaenPaenSkrevet 09/07-04 08:16, rettet 09/07-04 08:16 
jeg synes, at vi kollektivt samles og gennemtæver alle som befinder sig i en radius af 150 km fra jeres sommerhus.

Puds en advokat på papirerne, det kunne være at han fandt noget pudsigt i de kontrakter/dokumenter.

You go Girl!
Lóriens blade falder ikke forgæves
TurricanTurricanSkrevet 09/07-04 09:15, rettet 09/07-04 09:20 
Dancenter er nogle fjolser. En kammerat og jeg var i hans mormors sommerhus lidt uden for Rønde, og da vi havde været der ca. 24 timer stod der pludselig en tysk familie med kontrakt og hele ------ på at de havde lejet sommerhuset i den uge vi var der. Det skal nævnes at det var en af de fem uger om året hvor mormoren har en årelang fast aftale om at der ikke er udlejning fordi hun selv plejer at benytte det i den periode. Idioter.
The Gods pause for a moment...
BlossomBlossomSkrevet 09/07-04 11:54, rettet 09/07-04 11:55 
Ahhhhh.....

der er nu sket det at vi har haft en forsikringsmand udefra til at undersøge om vores egen forsikring kan dække skaden.
Det skulle der være god mulighed for, da der ligger en privatbolig ved siden af udlejningen, så det hele kan gå som den private bolig.
Men forsikringen skal først lige acceptere overslaget på de 65.000

Jeg er temmelig lettet.

Men jeg kan love jer for at Dancenter skal få den kamp jeg hele tiden har haft i tankerne.

Det er for dårligt med så ringe en behandling af folk der lejer deres sommerhus ud.

Hvis andre har dårlige oplevelser med Dancenter vil jeg meget gerne høre dem, da de muligvis kan bruges til noget...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/07-04 19:07 
Sommerhuset ligger i Ebeltoft

Det er naturligvis muligt, at det ofte kan være det enkelte lokalkontor der skaber problemerne. Men derfor sidder der vel stadig nogle onde masterminds et eller andet sted og bestemmer, hvad firmaets politik omkring de forskellige ting skal være.

Baseret på det du har skrevet her, får de ingen anbefaling herfra ;)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me