X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Atari Jaguar?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/07-04 12:20 
Jeg har jo en Atari Jaguar som jeg er meget glad for selvom, at der virkelige er nogle dårlige spil imellem. Jeg synes den har sin charme og jeg kan godt lide den lidt grumsede gamle grafik. Ligenu spiller jeg Alien Vs Predator! Fantastisk spil men svært!!! Jeg har dog kun 5 spil til den. Alien Vs Predator, Tempest 2000, Kasumi Ninja, Cybermorfh og Wolfenstein 3d. Jeg kunne godt tænke mig, at vide om der er andre herinde som også holder af deres Atari Jaguar, hvor mange spil i har og hvorfor i har anskaffet jer en Jaguar?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/07-04 18:32 
DOOOH!!!!!
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 08/07-04 21:33 
Pga Tempest 2000. Iron Soldier er også et definitivt godt spil.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
msxtrdmsxtrdSkrevet 08/07-04 22:16 
Tempest 2k, og ganske få andre jeg kunne tænke mig at se, ellers er det mere til pynt, da udvalget er jo ret ring.
Michael_Michael_Skrevet 09/07-04 21:23 
Selvfølgelig holder jeg af den. Den er ultra-strømlinet!
Spiller dog næsten udelukkende T2K, D2K (Minter er en fantastisk dygtig spildesigner) og Alien v. Predator.
Iron Soldier er også OK, men jeg spiller det ikke så ofte mere.

--Michael
Per SPer SSkrevet 10/07-04 01:24, rettet 11/07-04 17:03 
Raiden er også fint konverteret og faktisk er Doom den bedste cartridge version. Definitivt bedre end Sega Saturn udgaven. Defender 2000 er mest for de alternative udgaver af originalen og ikke Minters, noget kiksede, opdatering.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Michael_Michael_Skrevet 10/07-04 13:16 
Enig. Dog synes jeg "Flossie-mode" kompenserer for den lidt akavede opdatering.

--Michael
nerosnerosSkrevet 11/07-04 16:47, rettet 11/07-04 16:58 
Er der nogen som har Protector? Det laves af Firmaet Songbird og hvad med Battlesphere?
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 11/07-04 16:58, rettet 11/07-04 16:58 
Protector har jeg selv fået lyst til at købe efter at jeg læste om det på Rare (selvfølgelig). :)

Men prisen på spillene betyder også at der væsentligt mere ophidsende titler der har højere indkøbsprioritet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 11/07-04 17:01 
Manden bag spillet, Jørgen Bech, har forresten tidligere huseret her på P:R (eller også var det tilbage på DKF) som Globulus, hvis jeg ikke husker helt galt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig