X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamertag Change Required?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/07-04 17:33 
Jeg har fået en email om at mit gamertag ligner en andens tag for meget.

Og jeg er nødt til at ændre det.

Xbox.com forummet er fuldt af folk, der har fået samme email.

Som kompensation får man PGR2 (et spil jeg allerede har), og ser det ud til, et års gratis Live.

Jeg er så sur nu - hvad €%&€%&& ligner det?
Det er mig en gåde hvordan Microsoft kan lave noget programmering, der er så dårlig, at Xbox Live ikke kan kende forskel på Gamertags.

Er der andre der har fået samme email?
Min Live konto er engelsk, så jeg skal ringe til et engelsk nummer - hvilket jeg ikke rigtig gider lige nu.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
XBLRXBLRSkrevet 06/07-04 17:46 
det er da næsten 900 kr du får pga af den fejl, det kan da næsten kun være godt eller ???
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/07-04 17:59 
Han har jo PGR2 i forvejen :)
3of193of19Skrevet 06/07-04 21:38 
Det kan jo bare sælges.
Men et års gratis Live er da nice.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 06/07-04 21:50 
ja det er sgu da cool.... du må jo bare lave dig et unikt online navn!
By the power of Grayskull!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/07-04 22:08 
3of19>
Det kan jo bare sælges.

Selvfølgelig rigtigt :)

Heldigvis har jeg endnu ikke mødt nogen, der bare har noget ligende mit navn ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/07-04 00:04 
Jeg synes nu ellers jeg har et rimelig unikt navn - især fordi det ikke betyder noget konkret.

Jeg kan næsten ikke begribe at andre skulle finde på det samme.
I modsætning til ham der hedder Michael Myers - hvilket der selvfølgelig også er andre der kan "finde på".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nullernullerSkrevet 07/07-04 00:39, rettet 07/07-04 02:05 
Nu er det vel ikke en hoax, eller hvad det hedder, for det er da P.... ligemeget om dit gamer tag ligner en andes,
er du blevet bedt om at gå ind og oplyse dine stamdata, på en side, der er linket til på , den mail du har fået ???
eller hvordan har du fået det at vide. ???
Nu med Xbox 360
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/07-04 00:49 
Tro mig - det er ikke en hoax.

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=8185653


Problemet er eftersigende når 2 gamertags bliver ens, hvis man fjerner mellemrum.
Dvs. en anden har altså gamertagget Seventh Sun.
Af tekniske årsager kan Live ikke håndtere det mellemrum.

Og da jeg så - i følge microsoft - er den sidste der har lavet mit gamertag, bliver jeg bedt om at ændre det.

De har sendt mig en email til den adresse der er registreret med kittet.
Jeg skal ringe til et nummer i england - fordi mit Live Kit er registreret i UK.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nullernullerSkrevet 07/07-04 02:12 
Ja det da typisk MS. et mellemrum har en talkode, lige som alle andre bogstaver. så hvordan kan det lade sig gør at live ikke kan håndtere dette.
ja jeg rystet..

PS. det er træls at du er reg. i uk. lad os håbe at du kommer igennem med det samme, ellers kan din telefon regning, godt komme godt op at køre.

øv øv....

håber at det går godt, med at få et live kit og PGR2 i det mindste,

/nuller
Nu med Xbox 360
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/07-04 17:26 
hmm.. tror ikke jeg behøver at være bange for at få den samme mail.. da jeg også har et mellemrum.. he
en enkels søgning på google på grillbiller gav 2,040 for grillbiller. (0.48 sekunder
og stort set kun af mig.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WehnerWehnerSkrevet 29/08-04 18:05 
Ved I om man kan ændre sit gamertag frivilligt på nogen måde?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 29/08-04 18:40 
Officielt kan man vidst ikke, men har hørt om mange der har prøvet at ringe ind og har fået det ændret. Har dog også hørt om mange hvor det ikke er lykkedes.
HardballerHardballerSkrevet 29/08-04 21:24 
Så skal man jo være smart :)

Tage en smut ind på live, finde et navn og starte en account med det navn :D

Så er der gratis spil :p
XBLRXBLRSkrevet 29/08-04 21:32 
Hardballer>
Så skal man jo være smart :)

Tage en smut ind på live, finde et navn og starte en account med det navn :D

Så er der gratis spil :p

den er sku perfekt, den havde jeg ikke lige tænkt på
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/08-04 06:45 
hvis man nu sletter sin account og laver en ny.. jeg mener en ny startpakke kan jo fås for langt mindre end de 500,- de ellers trækker, kan man så få samme navn igen eller lader de det blive i arkiverne?
By the power of Grayskull!
XBLRXBLRSkrevet 30/08-04 09:35, rettet 30/08-04 09:37 
ThunderBitch>
hvis man nu sletter sin account og laver en ny.. jeg mener en ny startpakke kan jo fås for langt mindre end de 500,- de ellers trækker, kan man så få samme navn igen eller lader de det blive i arkiverne?

du kan bare lægge den nye account kode oven på den anden inde i xboxens account manngement så lægger den selv 1 år extra, så jeg må indrømme jeg forstår ikke lige dem der hellere betaler 500kr end 399 plus xtra headset og demo spil
enfenenfenSkrevet 30/08-04 10:42 
Jeg købte selv et års abonnement i Elgiganten for 375,-( inkl. headset + demo).

Jeg ville dog gerne have haft ændret mit abonnement til et dansk eller engelsk, da jeg er lidt træt af at se på svensk tekst.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig