X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil fra Sonic Team


Svar
3of193of19Skrevet 15/04-03 09:52 
From Gamers.com

Sonic Team Hatches Giant Egg
By: Axel Strohm April 14, 2003 10:50 AM PDT

Sega announced today that Sonic Team's new project is named Billy Hatcher And The Giant Egg. Sonic Team's Yuji Naka is directing the project, which is an exclusive title for the Nintendo Gamecube.

This is the first original platform game and character from Sonic Team since the Sega Saturn days, and "Billy Hatcher And The Giant Egg tells the story of a young boy who must save a once magical kingdom from the clutches of an evil king who threatens to rule with an everlasting night", says the official press release. According to Sega, players must learn to use the powers of a legendary suit and control magical eggs to restore light to the kingdom. Sounds interesting.

The game is being described as a "vibrant, lightning-fast 3D platformer". It challenges players to hatch dozens of magical creatures from special eggs, and roll those eggs through the world, using them to solve puzzles and fight enemies. Fight enemies with eggs? We're intriuged. According to the press release, some of the magical creatures will also enhance the player's abilities, adding strategic elements to the action. Definitely sounds like an interesting concept but most likely we all have to see it in order to properly understand it.

"Billy Hatcher And The Giant Egg is pure Sonic Team magic," said Mike Fischer, Sega's vice president of marketing. "A dizzying blend of fast action, hypnotic gameplay and one-of-a-kind characters, 'Billy Hatcher and the Giant Egg' is, without a doubt, the next big thing from the legendary Sonic Team."

The game is currently slated for release this fall.
SephirothSephirothSkrevet 15/04-03 11:02, rettet 15/04-03 11:10 
Ægtastisk!

Pics af Billy Hatcher
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 15/04-03 11:24 
Hehehe, han har glemt at slå "directory browsing" fra, så nu har jeg endelig fundet et sted med "R-Type final" demoen ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 15/04-03 11:26 
Hey, tak for linket. Ser spændende ud og kommer allerede til efteråret. Yippie!
tastasSkrevet 15/04-03 11:27 
Bliver spændende, at se mere fra.
Umiddelbart ud fra de få indskannet billeder, ser det chamerende ud.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/04-03 11:30 
dRxL >
Hehehe, han har glemt at slå "directory browsing" fra, så nu har jeg endelig fundet et sted med "R-Type final" demoen ;-)

JAAARRRHHH!! Så blev mine bønner alligevel opfyldt, da Star Soldiers link var nede...scary...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
3of193of19Skrevet 15/04-03 11:37 
Prøv lige at checke den har reklame og fortæl hvilket spil den er inspireret af :)

reklame
SephirothSephirothSkrevet 15/04-03 11:40 
Uha den var værre! Er der ikke cpoyright på sådan noget?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/04-03 14:04 
Border Down videoen er heller ikke helt tosset (50~mb videoen), klart min stil :) spørgsmålet er om vi kommer til at se noget til den på konsol (??), Raiden Fighters til xbox er jo måske skrottet (not that I care).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/04-03 22:43 
Tak for tippet drxl. masser af guf.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/04-03 22:46 
Jeg er ikke helt med! Forklar?
Home is where the hardware is..
flottenheimerflottenheimerSkrevet 16/04-03 00:24 
dRxL >
"R-Type final" demoen

hey drxl nu er videoen nede, men min media player (series 9), siger at den mangler et codec for at kunne afspille filmen. ved du evt. hvilket og hvor jeg får fat i det?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 16/04-03 01:09 
Den nyeste DivX fra www.divx.com
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 16/04-03 05:34 
Endelig! Det er jo svært ikke at håbe på en klassiker af samme kvalitet som NiGHTS. I samme åndedrag er det næsten lige svært at forestille sig, at man så ikke bliver skuffet.
dRxLdRxLSkrevet 16/04-03 10:54 
Beklager flottenheimer, jeg ville ikke vide det. Efter jeg er begyndt at bruge xbox media player til afspilning af _alt_ medierelateret har jeg ikke længere skullet bekymre mig om codecs =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig