X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste NTSC Box


Svar
kingsizekingsizeSkrevet 05/07-04 17:07 
Jeg har snust lidt til forskellige online butikker i USA, men kunne godt tænke mig et par anbefalinger til forskellige billige steder, som samtidtigt har en fornuftig service!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
NaieraNaieraSkrevet 05/07-04 17:23 
eBay
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 19:36 
Jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden, og uden forbehold, anbefaler eBay - det er altså ikke udelukkende Guds bedste børn, som hænger ud derinde.

Anbefal hellere nogle troværdige og pålidelige online shops istedet.

TheRage, Tronix Web, og Play Asia f.eks.

Just my two cents.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 05/07-04 21:10 
Man kan sagtens finde gode sælgere på eBay, man skal bare kigge ordentligt. Ofte er det billige, fordi de fleste butikker tager en formue, "fordi" det er en konsol. Så vidt jeg har oplevet, kan TheRage heller ikke tilbyde konsoller til de samme konkurrencedygtige priser som de "rigtige" butikker, men på eBay er det jo en anden sag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 05/07-04 21:32 
Dvd Boxoffice sender konsoller verden over, uden ekstra fragt. Du bliver nok nødt til at betale told ved så stor en pakke.
NaieraNaieraSkrevet 05/07-04 21:43, rettet 05/07-04 21:43 
Så må vi håbe de har konsollen på lager ;) En grund til, at jeg kun bestiller fra dem, hvis jeg ved de har tingene på lager, og generelt holder mig fra at anbefale butikken.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 05/07-04 22:08 
Ja, det er den eneste ulempe ved DVD Boxoffice. Ting kan være på back-order i ret lang tid :( Det er virkelig irriterende ved butikken at man ikke kan se om ting er på lager; de er bedst til forudbestillinger.
kingsizekingsizeSkrevet 05/07-04 23:14 
Naiera>
Så vidt jeg har oplevet, kan TheRage heller ikke tilbyde konsoller til de samme konkurrencedygtige priser som de "rigtige" butikker.

Nu ved jeg ikke hvordan det normalt forholder sig med TheRage, men pt har de Halo bundlet til 179 USD, det er lige knap 1200. det er ikke vildt dyrt så vidt jeg ved, det jeg så på ebay var omkring samme pris.

Halo bundle
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
KjartMANKjartMANSkrevet 06/07-04 01:34 
Hvad får man ud af at købe en NTSC Xbox?
3of193of19Skrevet 06/07-04 01:48, rettet 06/07-04 02:18 
Man kan køre US spil på Live.
US spil er billigere, udkommer tidligere, understøtter ofte højere opløsninger (720p og 1080i) og nogle spil (Sega sport, Phantasy Star) har seperate servere for de forskellige regioner pg PAL serverne er ret døde.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 06/07-04 06:47 
du skal påregne at ved elektronik uden fra europa så skal du lægge 1/4 af prisen oven i, da tolden ca. vil være på størrelse med moms.
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig