X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Champions of Norrath - er det godt?


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 05/07-04 12:31 
Er der nogen der har prøvet Champions of Norrath til PS2?

Jeg er især interesseret i at høre om multiplayer-oplevelser (off-line).

Hvordan er det sammenlignet med Balur's Gate spillene?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 06/07-04 14:45 
Slet ingen der har prøvet spillet eller bare en demo af det?
OkottaOkottaSkrevet 06/07-04 17:47 
Ifølge IGN, så skulle det ihvertfald være godt.

I deres anmeldelse kommer de også ind på multiplayer delen - det samme gør Gamespot.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 06/07-04 20:19 
Jeg hat spillet det en del i både sp og mp, og det holder, omendt det stadig ikke adskiller sig markant fra BG:DA serien.
Multiplayer mangler en masse features, og virker ret tyndt hvis man sammenligner det med eksempelvis Diablo 2.
Vote Ficus!
D.B.M.D.B.M.Skrevet 07/07-04 09:29 
Ja, jeg har læst et par gode anmeldelser bl.a. på IGN og GamePro og det lader til at spillet er ret godt.

At det ikke afviger ret meget fra Baldur's Gate: Dark Alliance serien passer mig rigtig godt, da jeg sammen med en kammerat har gennemført både 1'eren og 2'eren til PS2 og nu vil vi bare have mere af samme skuffe.

Så skal jeg jo bare på jagt efter det. CD-Wow har det til £ 29.99 - nogen steder det kan købes billigere?
MrCaseMrCaseSkrevet 26/03-10 11:27 
For sivan!

Jeg har ledt efter noget at spille med konen som var ligesom BG:DA i flere år nu... hvorfor er der ikke nogen der er peget på champions serien?!?

... vi har spillet Marvel Ultimate Alliance (2eren var ikke nogen god oplevelse!) og i alle disse år har der så ligget disse spil og grinet af mig.

...møg-internet... det virker jo ikke!
Have you considered sucking less?
HulleHulleSkrevet 26/03-10 17:01 
Fordi Champions of Norrath ikke er nær så godt som anmelderne sagde det var, og slet ikke når standarden som Baldurs Gate lagde på konsollerne.. Internettet er klogt, det har sorteret spillet fra, gemt det væk så du ikke kunne finde det så nemt..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
MrCaseMrCaseSkrevet 26/03-10 20:32 
Det siger du godt nok, men det er heller ikke til at drive op for menneske-penge... sjusk!
Have you considered sucking less?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/03-10 21:33 
Nu ved jeg ikke hvilket prisniveau du havde forventet, men det kan da købes til under en hund på ebay.
MrCaseMrCaseSkrevet 27/03-10 09:03 
Ja, det må vist være bedste bud. Amazon uk ville have en del mere for det. Tak for tip.
Have you considered sucking less?
MrCaseMrCaseSkrevet 29/03-10 18:26 
Ha!

En noget mere tidsbesparende og iøvrigt billigere læsning på historen blev biblioteket. Det var lige præcis den type spil der har masser af: halvgammelt og af medium kvalitet. ... men lige perfekt til mig!
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig