X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sudeki - demo info


Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 12:16 
Nogen har spillet Sudeki demoen, og de var ikke imponeret.

Sliding block puzzles(!!) - det var noget af det, som ødelagde Broken Sword 3 :-(

Generisk - det er måske en meget rammende beskrivelse af Sudeki; Jeg tror man har villet forsøge at skyde *meget* bredt med dette spil, i håb om at ramme alle menneskers købelyst.

Advarsels lamperne blev vel allerede tændte, da det blev annonceret, at spillet også ville indeholde et first person view - "jamen det har vi lavet, fordi alle dem der købte Halo, også skal ku' li' Sudeki".

IGN blev godtnok meget våde i bukserne, over first person viewet, men jeg syntes det så statisk og kedeligt ud - bevægelsen så dårlig og rykvis ud, i dette view. Det lignede en gammel PC fps'er, som blev styret udelukkende med keyboard - hvis det siger jer noget.

IGN's combat videopreview, illustrerer meget godt hvad jeg mener; Er jeg den eneste som kommer til at tænke på det gamle PC spil Heretic, når jeg ser det first person view "in action"?

Sudeki demo tråd
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/07-04 13:11, rettet 05/07-04 13:18 
Ja

Jeg har også spillet Sudeki - og det er et rigtigt fedt spil, hvis man ikke lige er hardcore RPG gamer. Sudeki er et mainstream rollespil og det kan få mange mennesker til, at snuse til RPG genren - hvilket er positivt.

Men lad nu være med, at hakke på et spil som ikke er færdigt endnu - vent til det færdige spil er på hylderne og dan dig din egen mening.

Spillet er i øvrigt udsat til 23. august, så hvis der er nogen som har anmeldt spillet, kan det næppe være den færdige version som er blevet bedømt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 13:40 
Er det udsat IGEN nu? Først var det slutningen af maj, så var det slutningen af juni, dernæst slutningen af juli, og nu slutningen af august. Jeg lugter et spil der er problemer med, og når det udkommer, så er det alligevel rushed.

IGN har ikke anmeldt det, men det har Gamereactor tilgengæld - den anmeldelse er dog lige til at lukke op og s.... i. Ha ha - det er garanteret en tidlig demo de har "anmeldt".
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TobbiTobbiSkrevet 14/07-04 18:30 
Spillet er sat til den 20. juli i US og til August i Europa...

Can't wait.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/07-04 19:12 
PalleJensen>
Ja

Jeg har også spillet Sudeki - og det er et rigtigt fedt spil, hvis man ikke lige er hardcore RPG gamer. Sudeki er et mainstream rollespil og det kan få mange mennesker til, at snuse til RPG genren - hvilket er positivt.

Men lad nu være med, at hakke på et spil som ikke er færdigt endnu - vent til det færdige spil er på hylderne og dan dig din egen mening.

Spillet er i øvrigt udsat til 23. august, så hvis der er nogen som har anmeldt spillet, kan det næppe være den færdige version som er blevet bedømt...


Hehe...

-Val

Gamereactor - Danmarks bedste gamesite
Well crucify the insincere tonight...
TobbiTobbiSkrevet 15/07-04 08:30 
ja, mon ikke det er demoen de har anmeldt :o)

ingen af de stor sites har jo anmeldt det endnu....
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
NeoLiteNeoLiteSkrevet 15/07-04 11:26 
Der er i hvert fald ikke noget i den anmeldelse man ikke kunne have skrevet ud fra demoen og diverse previews.
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 12:31 
Det er jo ikke første gang, at de er lige lovligt hurtige med en anmeldelse...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 19/07-04 12:41, rettet 19/07-04 12:52 
De har anmeldt den ufærdige previewversion, som blev sendt ud til debug-Xbox for noget tid siden.

Preview
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/07-04 23:17 
At det ikke er alle der ved det er derfor tilsvarende sørgeligt :(
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 05/08-04 13:32 
Flere er begyndt at kalde Sudeki for Suckdickie, så det er åbenbart en missed opportunity fra MS's side, udi RPG genren.

Anmeldelserne fortæller ihvertfald deres tydelige sprog; Combat er forrygende og sjovt, men resten af spillet er lidt noget bras.

Som Eurogamer bl.a skriver : Failed Fantasy.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TobbiTobbiSkrevet 05/08-04 21:52 
Fik chancen for at prøve den fulde version ovre hos en kammerat og var ikke synderlig imponeret. Grafikken er pæn, men det er ligesom om der mangler noget gameplay og historie-mæssigt... action delen var som nævnt ok, men tror ikke jeg gider spendere en plov på det, før det kommer på udsalg.

Gamespot har også kun givet det 6,5.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig