X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigt GC SCART kabel. Hvor?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/04-03 23:29, rettet 14/04-03 23:30 
Jep, jeg skal ha' et SCART kabel til min GC. Det behøver ikke at være originalt, det skal bare være så billigt som overhovedet muligt. Og det skal helst kunne købes her i danmark.

Jeg regnede med, at kunne gøre et kup hos av-supply, som gav mig xbox scart for 49,- men de har desværre igen gamecube kabler :(
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 15/04-03 00:02 
Jeg så dem hos Kvickly til 49 eller 69 for et par måneder siden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/04-03 11:03 
Jeg mener jeg så et i EB Games som havde Video/Lyd ud halvvejs på kablet! Det kostede vist nok 99,-!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MajorPMajorPSkrevet 15/04-03 11:20 
Hvad er egentlig fordelen ved et org.? F.eks. fordelen ved et org. kabel til Xbox er at man kan tilslutte optical!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 11:25 
Fordelen ved de originale er at du er sikker på det er kvalitet. Et Advanced Scart Kabel til Xbox er også bedre end det Saitek har lavet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 15/04-03 11:37 
Når det uoriginale går i stykker efter et halvt år kender du fordelen ved det originale :)

Ej, som vist sagt nogle gange før, så har jeg ikke oplevet den store forskel på netop AV-kabler. Men ellers er det generelt smart - memory cards, controllere, multitaps etc. - at holde sig til de originale produkter. De er simpelthen af bedre kvalitet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/04-03 11:38, rettet 15/04-03 11:51 
MajorP >
Hvad er egentlig fordelen ved et org.?

Som regel er lederne i det orig. kabel af væsentlig højere kvalitet! Typisk er de viklet af flere tråde = flere ledere = mindre modstand = bedre overførsel af signal = bedre kabel!!

TILFØJET:
Men som RJK også siger, så er det ikke sikkert du oplever nogen synlig forskel!

Jeg har lige lavet et RGB kabel for 3of19 til hans NTSC cube, og jeg testede lige det uorig. PAL-RGB kabel han havde med inden det blev moddet. Det så ret godt ud, og efter "modding", hvor RGB signalet kommer fra det digitale video-out, synes jeg ikke det så bedre ud end før "modding"! Men for dælen hvor er RGB langt flottere end composhit!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MajorPMajorPSkrevet 15/04-03 12:39 
Hvor kan jeg så finde et org. til den billigste penge? Jeg har ledt mange steder, men det koster 300 næsten alle steder.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 12:47 
Det burde ikke koste mere end 250...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MajorPMajorPSkrevet 15/04-03 12:50 
nå ja, det er prisen :D men det er lidt for meget... Nogen der kender et billigere sted?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig