X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 box art(?)


Svar
OkottaOkottaSkrevet 03/07-04 01:19 
Nu er det ingen hemmelighed, at amerikanerne ikke kan finde ud af at lave flot box art til spillene - hvem sagde Quantum Redshift - og Halo 2 er simpelthen noget møg.

Hva' h...... tænker Microsoft's Art Department - eller hvem der nu designer box art - på?

Og så de der to små *latterlige* automatpistoler; Fjern dem fra mit åsyn!

Som flere af de andre postere skriver, i tråden jeg linker til, så håber jeg meget, at dette alligevel viser sig IKKE at være det officielle box art.

Kønt er det ikke
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 03/07-04 01:22 
Jeg synes det ser rigtig fedt ud, men du skal bestemt ikke regne med at det er det endelige cover.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 03/07-04 01:28 
Synes det ser fedt ud, kan godt lide farvevalget, specielt den gule og grønne sammen.

Men som Naiera siger, bliver det næppe det endelige..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 03/07-04 01:42 
Prøv at sammenlign coveret, med box art'en til Warhammer 40.000: Fire Warrior til PS2 og PC - der er et billede i tråden jeg linker til.

Rip Off Alert!

Pinligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KilroyKilroySkrevet 03/07-04 08:54 
Jeg kan egentlig meget godt lide det cover....
Det er ikke helt så cool som Halo 1-coveret (Jeg synes det var ret ømt) men ikke desto mindre dårligt.
Kilroy Was Here
TKTKSkrevet 03/07-04 09:39 
Undskyld, men kan det ikk være piss* lige meget hvordan coveret ser ud? Det er forhåbentlig indholdet i spillet man skulle tænke/spekulere på!!!
PlaykidPlaykidSkrevet 03/07-04 10:14 
Det er første gang jeg ser coveret i så stor størrelse, og jeg synes da det ser flot ud, meget bedre end Halo's cover.
Det kunne dog sagtens være meget bedre, og jeg håber også de ændre det, for jeg bryder mig ikke om at kende det på forhånd.
Spiller nu: Halo 3
SephirothSephirothSkrevet 03/07-04 10:20 
Det ER det endelige cover - og det ER grimt!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
TKTKSkrevet 03/07-04 11:21 
Forstår bar ikk i kan gå så med op i et cover til et spil! i skal jo ikk bruge coveret til specielt meget? :S... det er indholdet i skal spille...!!! Skal ikk særlig meget til før i bliver i dårligt humør! et cover til et spil lan få jer i dårligt humør..haha!
WehnerWehnerSkrevet 03/07-04 11:36 
Halo 2 er nok det spil jeg ser mest frem til (sammen med det næste Zelda og Ghost Recon 2).

Coveret rager mig en høstblomst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 03/07-04 13:05 
Wehner >

Vil du helst ha' et rigtigt grimt cover, eller rigtigt flot og lækkert cover, til dine yndlings spil?

Svaret giver vel sig selv - ergo rager det dig en høstblomst.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 03/07-04 13:11 
Hvis han bare vil have spillet og er ligeglad med coveret, så er det jo nok som han selv siger.

Tror ikke rigtig du kan trække din egen mening ned over hovedet på ham.

Derudover kan jeg godt li' det cover.
» a winner is you «
TKTKSkrevet 03/07-04 13:18 
Har du ikke andet end at gå op i end coveret på et spil? Hvorfor skal coveret være lækkert og sejt og flot og alt det pjat, når det er den cd-skive der ligger inde i det ligegyldige cover du skal ha frem og spille????????

Så vidt jeg ved bliver spillet ikk dårligere af den grund!:s

*goooOsh man* jeg forstår dig/jer bar ikk!
NaieraNaieraSkrevet 03/07-04 13:32 
ThomasS>
Har du ikke andet end at gå op i end coveret på et spil?

Bare fordi der er en enkelt tråd om emnet, betyder det ikke at coveret er det eneste man går op i. Læg mærke til alle de andre tråde om spils gameplay...

At købe et spil, ofte et japansk, er for mange på sin vis en helhedsoplevelse. Man skal spille spillet, selvfølgelig, men det ville være ret træls hvis der bare var skrevet "ESGaluda" eller "dodonpachi DAI-OU-JOU" med Verdana på en helt hvid forside.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/07-04 15:32 
Tja..... Det ser da fint ud, og meget bedre end Halo 1s cover!

Men, jeg ville mest have brudt mig om hvis der var sort baggrund og der kun var halo 2 loget! Halo har en sej font;)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
DarkenDarkenSkrevet 03/07-04 16:00 
Synes dette fan art ville have været ok som cover.
http://richardirons.pwp.blueyonder.co.uk/images/halo2cover.jpg

eller dette hvis det liiige røg igennem fingerne på en omgang photoshop, så ville det have været fedt!
http://richardirons.pwp.blueyonder.co.uk/images/halo2cover5.jpg


Synes det er utroligt de valgte lige DET billede at bruge:
http://www.bungie.net/images/games/halo2/wallpapers/halo2_oxm_800.jpg

Synes de skulle have brugt en af disse to.
http://www.bungie.net/images/games/halo2/wallpapers/chief_atmos_800.jpg
http://www.bungie.net/images/games/halo2/wallpapers/egm_wallpaper_800.jpg
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CanonCanonSkrevet 03/07-04 17:31, rettet 03/07-04 17:34 
Coveret har også en betydning når der er folk som hygger sig ved at kigge på spilhylden i Bilka, for at finde nye spil til deres konsol. Og når man kigger lidt rundt er der sikkert mange grimme covers, og derved tager vedkomne ikke spillet for at se om det er godt, men hvis det var et flot cover så bliver det sikkert revet ned fra hylden.

Så det har en afgørene betydning...

EDIT

Os spilnørder skal selvfølglig gennemgå hele hylden:-)
Bah...
LingobarLingobarSkrevet 03/07-04 17:38 
Jeg tror det er en and. Layoutmæssigt det er væsentligt ringere udført end:

Darken>
eller dette hvis det liiige røg igennem fingerne på en omgang photoshop, så ville det have været fedt!
http://richardirons.pwp.blueyonder.co.uk/images/halo2cover5.jpg

Det giver ingen mening at logoet skal svæve lige der. Der burde også være mere luft over Master Chief. Farverne er fede nok, men de billedkompositionen har ikke et særlig godt flow. Man bør heller ikke sætte et logo på en baggrund der skifter fra lys til mørk der hvor logoet skal være.

-Håber Amazon har fået fat i en fake...
Dine dage er salte...
DarkenDarkenSkrevet 03/07-04 17:45 
nope, jeg checkede nemlig og alle steder er det samme pic.

http://www.ebgames.com/ebx/product/231432.asp?site=ESHOP
Linket er direkte fra m$.com -> xbox.com -> ebgames så den er "god" nok.... er sikker på et er et komplot om at få folk til at købe limited edition:
http://www.ebgames.com/ebx/product/243597.asp?site=ESHOP
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
TKTKSkrevet 03/07-04 17:50 
Canon>
Coveret har også en betydning når der er folk som hygger sig ved at kigge på spilhylden i Bilka, for at finde nye spil til deres konsol. Og når man kigger lidt rundt er der sikkert mange grimme covers, og derved tager vedkomne ikke spillet for at se om det er godt, men hvis det var et flot cover så bliver det sikkert revet ned fra hylden.

Så det har en afgørene betydning...

øhm...jeg tror man kigger BAG på coveret! på billeder fra spillet! tror ik li frem folk kigger foran! :)

EDIT

Os spilnørder skal selvfølglig gennemgå hele hylden:-)
CanonCanonSkrevet 03/07-04 18:17 
Ja men man kan kun se forcoveret på hylden..
Bah...
StriferStriferSkrevet 03/07-04 18:20 
Godt nok er det (som Okotta siger..) en agtig Firewarrior rip-off. Men jeg syntes det er et fedt cover, og passer efter min mening til Halo-universet.

Meget krigs-forførende og lækkert.!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PlaykidPlaykidSkrevet 03/07-04 18:26 
Det viser et indblik i Halo 2 og hvad man skal forvente af spillet.

Jorden indvaderet af Covenants, 1 håb tilbage of heftig action.
Jeg synes bestemt det er et værdigt cover, men jeg tror også sagtens der kan laves noget bedre.
Spiller nu: Halo 3
CrishakeCrishakeSkrevet 03/07-04 18:38 
Canon>
Coveret har også en betydning når der er folk som hygger sig ved at kigge på spilhylden i Bilka, for at finde nye spil til deres konsol. Og når man kigger lidt rundt er der sikkert mange grimme covers, og derved tager vedkomne ikke spillet for at se om det er godt, men hvis det var et flot cover så bliver det sikkert revet ned fra hylden.

Så det har en afgørene betydning...

EDIT

Os spilnørder skal selvfølglig gennemgå hele hylden:-)



Okay, på en måde har du nok ret, men! Jeg tror de fleste der skal ud og kigge efter et spil, lige ved hvad det er for en titel de vil have. Når jeg går ud og skal have fingrene i et spil eller flere, ved jeg normalt hvorfor nogle navne jeg vil kigge efter. Den der har en bare en lille smule forstand på spil, vil nok se efter navnet og så tage spillet ned fra hylden. Det er i værtfald min vurdering:)

EDIT

Jeg synes også det er et fedt cover, men har set bedre af slagsen;P
CanonCanonSkrevet 03/07-04 18:40, rettet 03/07-04 18:43 
Ja, men der er også nogen (ikke spilnørder) som bare tager et kig om der skulle være nogle spændende spil, hvor de for det meste kun kigger på de spil med flotte covers.

Det er min mening!
Bah...
CrishakeCrishakeSkrevet 04/07-04 19:51 
Det vil jeg give det fuld ud ret i! Men husk også at jeg skrev: På en måde;P
HulleHulleSkrevet 04/07-04 20:31, rettet 04/07-04 20:41 
Det er da et fedt cover. Kan ikke lige se hvad problemet med det skulle være. Skal vi til at sende priser ud til grimme covers, så må det her komme meget tæt på nummer et. Hvis det da ikke ligefrem skulle rende med 1. pladsen:

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=5102


Når nu du absolut ikke kan fordrage det cover, så giv os noget konstruktivt Okotta. Fortæl os hvordan det kunne se ud, så du var tilfreds..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 04/07-04 22:33, rettet 04/07-04 22:34 
Serious Sam er et fint cover - det fanger spillets stil glimrende, og indeholder ting på coveret, som man kan opleve i spillet; Ikke noget galt der.

Men Quantum Redshift derimod.

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=2539

Det er et slemt cover - så slemt faktisk, at Martin Linklater fra Curly Monsters offentligt har sagt, at det ikke var et cover de selv var glade for.

http://tinyurl.com/2zsjc
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Zzap!Zzap!Skrevet 04/07-04 23:53, rettet 04/07-04 23:55 
Darken>
eller dette hvis det liiige røg igennem fingerne på en omgang photoshop, så ville det have været fedt!
http://richardirons.pwp.blueyonder.co.uk/images/halo2cover5.jpg

Var det ikke et EDGE cover engang?

@Okotta
Poster du på Rllmuk? Hvis du gør hvad er dit nik?

Jeg tror nok at de to covers til QR er bevist kitschede og campy. Meget godt matchende med fartøjs designet, som også lægger sig lidt op af 50er stilen.
Born to kill space
DarkenDarkenSkrevet 05/07-04 00:13, rettet 05/07-04 00:14 
yep det er det, som jeg linkede til de to bungie wallpapers, hvorfra jeg synes de skulle have valgt edge coveret og så rendered det istedet for oxm billedet... nogen der ved hvad "OXM" står for? som helt tydeligt er brugt som template til coveret.

EDIT: wortwortwortHOG er foresten ret humor ;)

bungie halo2 wallpapers
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 00:14 
Zzap!>
@Okotta
Poster du på Rllmuk? Hvis du gør hvad er dit nik?

Der hedder jeg jo Okotta :-)

Hvad nick poster du under derinde?

Jeg tror nok at de to covers til QR er bevist kitschede og campy. Meget godt matchende med fartøjs designet, som også lægger sig lidt op af 50er stilen.

Jeg tror ikke der er så meget bevist i valget af det cover - det er altså bare grimt. Et eller andet sted, så håber jeg dog at du har ret.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 05/07-04 00:31 
Darken>
nogen der ved hvad "OXM" står for?

Official Xbox Magazine?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 05/07-04 03:31 
okies (jeg går ikke op i magaziner mere så kender ikke navnene eller forkortelserne)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/07-04 08:36 
ThomasS>
Forstår bar ikk i kan gå så med op i et cover til et spil! i skal jo ikk bruge coveret til specielt meget? :S... det er indholdet i skal spille...!!! Skal ikk særlig meget til før i bliver i dårligt humør! et cover til et spil lan få jer i dårligt humør..haha!

Tjaa, intet for nogen, er alt for andre :)
Home is where the hardware is..
Zzap!Zzap!Skrevet 05/07-04 20:27 
Okotta>
Zzap!>
@Okotta
Poster du på Rllmuk? Hvis du gør hvad er dit nik?

Der hedder jeg jo Okotta :-)

Kunne ikke finde det første gang jeg søgte :0)
Hvad nick poster du under derinde?

Jeg er bare en lurker.
Born to kill space
PlaykidPlaykidSkrevet 18/08-04 11:50 
Nyt Box art som blev offenligt gjort i går.
Der er tale om det europæiske cover.

Box Art
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 18/08-04 11:53 
Jeg elsker det allerede :-)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 18/08-04 12:02 
Lige bortset fra de to små SMG's han holder i hånden, så kan jeg gå med til det cover.

Heldigvis er det ikke det samme cover, som man finder på Limited Edition udgaven ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DarkenDarkenSkrevet 18/08-04 17:57 
enig omkring de 2 små guns der (synes bare de ser for små ud)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 18/08-04 18:58 
Og jeg synes stadigvæk ikke at de er ufede...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/08-04 19:02, rettet 18/08-04 19:16 
Darken>
enig omkring de 2 små guns der (synes bare de ser for små ud)

Master chief er 2.60 meter høj...

Jeg er syntes selv at designet er ok, det er i hvertfald flottere end standarden. Men dette "one hero to save them all" pjat er lidt for markant. Jeg ved godt at det sælger, for det ser "Cool" ud, men fordi Halo 2 uanset hvad vil sælge helt sindsygt, burde man kunne tage nogle chancer med noget fuldstændigt enkelt, eks "Earth Will Never Be The Same", med sort baggrund, og en meget lille chief der står i bunden af coveret med et "Shit!" udtryk i visiret og covenants haglende ned omkring ham... :) Eksempelvis
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/08-04 21:29 
Okotta>
Svaret giver vel sig selv - ergo rager det dig en høstblomst.


Ja svaret er: Køb en LE ligesom os andre :D
I win, you loose
DarkenDarkenSkrevet 19/08-04 01:21, rettet 19/08-04 01:22 
og lad mig sige det på en anden måde, jeg ville have forstrukken at det var den nye riffel han havde i hånden, der er ikke noget galt som sådan med de to små våben (og jeg er sikker på en af grundende de er valgt er fordi man faktisk kan dual wielde i 2'eren) jeg synes bare at MC ser mere badass ud med riflen i hænderne,
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
OkottaOkottaSkrevet 20/08-04 12:38 
Jeg er enig med denne poster:

"From a 'technical' point of view there's not really anything wrong with it, lots of detail, but from an asthetic viewpoint it sums up everything wrong with the literal nature of U.S box art. The entire aim of this cover is to tell you the following; you play Master Chief in this game ( as though it wasn't frickin obvious ), and look, LOOK! You can hold two guns as well, plus you'll be on earth which is looking worse for wear.

Box art that is so literal insults me as a consumer, it may be necessary on smaller releases which haven't benefited from publicity ( to show the punter what kind of game it is at a glance, natch ), but everyone who's interested in Halo2 knows the setting and what to expect. They could have really pushed the boat out here with some imaginative and symbolic art, but instead we get yet another tired 'action-hero standing in front of blazing ruins ready for action' shot, that's what makes this cover nasty - it in no way lives up to the expansive and innovative nature of Halo itself."

Der har I problemet med amerikansk box art.

Halo 2 box art tråd
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 20/08-04 20:31 
Jeg er vel også enig med det meste, Okotta, men gør det så meget, når tilhængere kan vælge LE-edition? Jeg mener, coveret er da fedt nok - især for dem, som bare gerne vil have et nyt og godt action-spil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig