X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Le Mans 24 Hours


Svar
john1983john1983Skrevet 02/07-04 03:45 
Er der nogen steder man kan skaffe dette spil??
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
TKTKSkrevet 02/07-04 11:09 
netto har tit spillet, eller kvickly. Men jeg har selv haft spillet, og det er MEGET kedeligt efter 2 løb. For der er jo ikk li frem variation i spillet! men du kan også kigge på brugtespil og andre sider med spil, for tit sælger de det for 100 kr.


(ARSENAL ROCKS)

Spurs, haha:p! de klarer sig nemlig godt, ja! :s...hehe!
nerosnerosSkrevet 02/07-04 12:15 
Hallo!

Le mans 24 hours er da mega fedt til DC og især hvis man har et rat med pedal! Folk der synes dette spil er kedeligt er bare fordi de ikke er rigtige racerkører!! haha! Jeg giver ikke så let op!
Bashful Neophyte
Le RoofLe RoofSkrevet 02/07-04 12:46 
Købte det selv til DC (som så vidt jeg husker er den bedste version) på ebay. New & Sealed for $6 :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
APHAPHSkrevet 02/07-04 12:51, rettet 02/07-04 12:52 
Nerosretro>
Le mans 24 hours er da mega fedt til DC. Folk der synes dette spil er kedeligt er bare fordi de ikke er rigtige racerkører!!

...Ellers er det fordi de har spillet PS2 eller PC versionen, som hvis ikke kan betegnes som værende andet end middelmådig ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DenverDenverSkrevet 02/07-04 14:19 
Det er helt sikkert at Dreamcast versionen er den eneste der er værd at spille. Eneste kritikpunkt er at det måske er for let.
dRxLdRxLSkrevet 02/07-04 14:25 
For let? På den sværeste sværhedsgrad? På et tidspunkt hang jeg ud med de absolut bedste f355 kørere i verden og selv de følte sig udfordrede af den sværeste sværhedsgrad.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 02/07-04 23:51 
dRxL>På et tidspunkt hang jeg ud med de absolut bedste f355 kørere i verden

Hvor hænger man ud med dem hende?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 02/07-04 23:51, rettet 02/07-04 23:52 
Hos Lee fra VGI ;)

(hvis jeg husker lidt rigtigt)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig