X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ild i køkkenet...


Svar
enfenenfenSkrevet 01/07-04 23:10 
Ja, så fik jeg også oplevet det :(

Jeg sad og så fodbold og havde lagt noget brød i brødristeren. Det er jo så meningen, at brødet skal poppe op efter 2-3 min., men det skete altså bare ikke denne gang. I stedet begyndte der lige pludselig at lugte brændt og jeg for ud i køkkenet. Brødene har nok været i brødristeren i ca. 10 min. Køkkenet var fuld af tyk røg og der var gået ild i brødristeren/brødet. Lampen over brødristeren var smeltet og hylden var blevet godt sort. Heldigvis skulle lampen skiftes og hylden pilles ned. Det helt store tab har det heldigvis ikke været.

Imorgen skal jeg ud og købe nogle flere røgalarmer. En i stuen er bare ikke nok mere...

Jeg har det under omstændighederne godt :)
What is the Matrix?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/07-04 23:11 
Det kunne have været meget værre

Take care :)
CoreCoreSkrevet 01/07-04 23:21 
Helt ufarligt er det altså ikke at være fodboldfan :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
majjohamajjohaSkrevet 01/07-04 23:54 
Vi føler med dig.
- Pieyanthikos & Matt
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 23:59 
Hehe... nice! :D

Jeg går lige ud og rister nogle brød selv tror jeg! :P
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 02/07-04 07:04 
havde en kammerjunk som ville lave sin egne chips i en frituresteger og han satte låget på skidtet efter at kartoflerne var kommet i... familien måtte bo i en trailer i 2 år.. :D

Mad er farligt!

Mad sammen med tv er endnu farligere
By the power of Grayskull!
LingobarLingobarSkrevet 02/07-04 09:46 
Jeg var hjemme hos min far den aften Sverige og Holland spillede. Jeg spurgte om han havde noget nas, og han fandt en pose micropopcorn. Fedt.

Men det viste sig at de nok ca. var fra 80'erne, for da microovnen bibbede færdig og jeg åbnede lågen, væltede det ud med tyk grå røg. Den slags man ikke kan indånde uden at hoste indvolde op.

Der var godt nok ikke ild i køkkenet, men harsk fedt-giftgas er vel også lidt slemt.

Morale: Kig på datoen!
Dine dage er salte...
KeenKeenSkrevet 03/07-04 21:24, rettet 04/07-04 20:14 
Et lille råd:

læg for gud skyld ikke brandfarlige ting eller ting der kan smælte på sin mini-ovn når man bruger den!!!

Det er frygteligt... :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig