X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lånetelefon? (tjeneste)


Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/07-04 18:24 
Lige pludselig var den der bare ikke, mobiltelefonen. Jeg har nok tabt den, men har stadig et lille håb om at den vil dukke op igen via hittegodskontoret (især hvis jeg får den spærret for brug i danmark på dens IMEI kode).

Jeg befinder mig altså i en situation hvor jeg ikke har lyst til at smide penge efter en ny mobil løsning, men samtidig gerne vil kunne modtage SMS'er og mobilopkald.
Så jeg tænkte at hvis der nu var nogen der aligevel bare havde en udtjent men stadig velfungerende "handy" liggende som jeg kunne låne i en kortere periode, så ville jeg sådan set være rigtig taknemlig og betale porto frem og tilbage.

Så mit spørgsmål er egentlig: Er der nogen herinde der har lyst til at gøre mig en tjeneste?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 01/07-04 19:35 
Jeg har en Motorola T190 liggende, du godt kan få lov til at låne, men du vil nok helst benytte denne som en nødløsning, da den er rimelig old-school, vildt grim, uden farveskærm og med ridset display. :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 01/07-04 19:43 
Den tager jeg =)

Hvad tror du det vil koste at sende den?
Hvis du bor i nærheden af København kunne jeg evt. smutte forbi og hente den?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HulleHulleSkrevet 01/07-04 20:29, rettet 01/07-04 20:35 
En 3310 her, dog holder den ikke strøm særlig længe. Hvis det bliver min fon du låner, vil jeg dog tillade mig ønske en cd med dRxLaX sendt med den retur ;) Du kan bare sige til hvis det er..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 01/07-04 20:47 
Jeg bor ikke i nærheden af Kbh, men i nærheden af Århus...
Jeg ved ikke hvad den koster at sende, men med oplader så kan den nok ikke gå som brev, så det må ligge omkring den laveste pris for en pakke...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 02/07-04 09:05 
Hulle>
Hvis det bliver min fon du låner, vil jeg dog tillade mig ønske en cd med dRxLaX sendt med den retur ;)

Der findes faktisk stadig en hemmelig dRxLaX side hvor du kan downloade det: http://drxlax.com/old/ og der skulle gerne meget snart komme en ny og opdateret version =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig