X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell: Pandora Tomorrow


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 16:15, rettet 01/07-04 16:16 
Det var så det 2. spil jeg fik gennemført her i ferien! Splinter Cell: Pandora Tomorrow er et RIGTIG fedt spil, som jeg varmt kan anbefale.

Jeg har selv spillet 1'eren og nåede aldrig helt at gennemføre det, pga. jeg synes det var nogle kedelig maps man rendte rundt i. I 2'eren her er man nogle meget mere eksotiske steder og render ofte rundt udenfor, hvilket jeg synes er MEGET federe! Nu har man fået en del nye moves og et par ekstra gadgets, hvilket også gør spillet mere interessant.

Grafisk ligner spillet sin storebror og det imponerer ikke rigtig, ligesom det første spil gjorde i sin tid, men det er bestemt flot og der er også kommet en del nye animationer og eftersom man er kommet undenfor, har udviklerne også udfordret sig selv yderligere, hvilket de har gjort rigtig godt!

Lydmæssigt er spillet også helt i top, det understøtter Dolby Digital 5.1 hvilket lyder rigtig lækkert. Lige fra fuglekvidren i de indonesiske skove til de små usikre skrig fra de franske soldater. Alt i alt giver lyder spillet det ekstra kick som det behøver og det hele går op i en højere enhed!


Styringen er næsten det samme som i 1'eren, med små ændringer. Den fungerer stadig rigtig godt og der går ikke lang tid før man lærer at mestre den.

Jeg har virkelig nydt at spille dette spil og jeg ser rigtig meget frem til at spille Splinter Cell 3 en gang i det nye år! Jeg giver dette spil 9/10 !

Hvad synes i om dette spil? :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig