X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Full Spectrum Warrior


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 14:58, rettet 01/07-04 20:15 
Så fik jeg langt om læng gennemført dette spil. De sidste dage har jeg gennemspillet dette spils 11 missioner og så sluttede det altså her. Fedt spil? Jah... det synes jeg!

Jeg synes dog at spillet var lidt ensformigt og jeg kunne godt have set at man selv kunne skyde også. Jeg har aldrig rigtig set denne slags spil før, og det er nok også det der gør at jeg synes det har været rigtig fedt at spille. Et meget stratetisk spil... lige efter min smag.

Det visuelle indtryk er bestemt heller ikke dårligt. Et rigtig flot spil, uden tvivl. God simpel styring som man hurtigt lærer at mestre. Lydsiden er også helt god og især med DD 5.1 som jeg har kunnet afhvikle i dette spil, eftersom jeg fik købt mig et optisk kabel. Rigtig lækkert!

Jeg sidder tilbage med en følelese af at dette spil er rimelig godt, men så alligevel ikke. Det bliver for ensformigt i længden og samtidigt en smule kedeligt. Jeg vil give dette spil 7/10 !

Hvad synes i om spillet?
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 16:42 
Hvis din Xbox kan afvikle DTS i "real time" vil jeg gerne vide hvor du har købt den!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 16:55 
Ved ikke lige hvad du mener?
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 17:00 
Din Xbox kan godt afspille en film i DTS, men ikke et spil der må du nøjes med Dolby Digital!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 17:03 
Nej, se nu f.eks. Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Der står at lyden understøtter Dolby Digital 5.1!

http://www.gamespot.com/xbox/action/pandoratomorrow/techinfo.html
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 17:05 
Manhunt derimod understøtter kun Dolby Pro Logic II

http://www.gamespot.com/xbox/action/manhunt/techinfo.html
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 17:06 
ok... men hvad har det med sagen at gøre?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 17:07 
Du siger at jeg ikke kan afhvilke DTS i et spil... det har jeg jo lige modbevist! Nogle spil inderstøtter det altså, andre gør ikke!
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 17:09 
har du nævnt et eksemple?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 17:11 
er det fordi du mener at Dolby Digital 5.1 har noget med DTS at gøre?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 17:12 
Ja, Splinter Cell... og der er skam oxo et link til dig! Kig selv længere oppe i teksten!

Der er massere spil der understøtter det. Halo, Chronicles of Riddick, Panzer Dragon Orte osv...
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 17:13 
Dolby Digital og DTS er ikke det samme!!!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 17:14 
Der er ikke rigtig den store forskel på de 2 egentlig. DD er kraftigere komprimeret end DTS... men det var nok der jeg tog fejl. I ved hvad jeg mener...
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 17:16 
Da du skrev DTS vidste jeg ikke lige at det var DD du mente, men det er nok bare mig så!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
OkottaOkottaSkrevet 01/07-04 17:52, rettet 01/07-04 17:58 
Sonic.dk >

Jeg tror ingen ved hvad du mener - du ved ihvertfald ikke hvad du snakker om her, eller i noget af det du skriver, omkring DD og DTS.

Og nej - FSW indeholder ikke DTS, og det gør ingen af de andre spil som du nævner, heller ikke.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 19:13, rettet 01/07-04 19:17 
Okotta vi har løst "problemet" jeg havde set forkert. Du behøver ikke at opsumere det hele. Diskussionen var færdig. Ang. at jeg ikke ved hvad jeg taler om, så skal du nok spørge RJK, da jeg quotede ham da jeg skulle gøre mig klog på forskellen mellem DD og DTS, da jeg at han måtte have ret. ("DD er kraftigere komprimeret end DTS").

Men som sagt, vi har diskuteret færdig... så ingen grund til at prøve at belære mig :)
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 19:14 
kingsize>
Da du skrev DTS vidste jeg ikke lige at det var DD du mente, men det er nok bare mig så!

Nah, jeg så forkert. Sorry... :)
kingsizekingsizeSkrevet 01/07-04 19:19, rettet 01/07-04 19:19 
Fair and square! ;)
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 20:12 
Ja nemlig ja... ;)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/07-04 21:37 
fik også lige fisket det spil ud af en fonabutik i dag.
har lige gennemført trænings banen og den første intro mission...

Det er et OK fedt spil... men jeg glæder mig til når styringen ligger på i hænderne og man bliver hurtigerer til at styre sine enheder.
lyden i spillet er fedt.. eks. det lyder rigtigt fedt når der sker store eksplotioner eks. fra et granat nedslag.

well.. tilbage til spillet..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
danniman2002danniman2002Skrevet 01/07-04 23:09 
Det eneste spil jeg har prøvet som har DTS-lyd er Vice City til PS2, og det var "kun" DTS 4.1. Jeg har ikke prøvet noget spil til xbox der har DTS.
Xbl-gamertag: "badman DK"
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-04 23:35 
Lyder underligt! :\
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig