X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BBcode


Svar
zpeakerzzpeakerzSkrevet 14/04-03 15:56 
Er det ikke muligt at folkene bag PlayRight kan sætte nogle BBcodes ind, så man ikke behøver at gå frem og tilbage, og copy og paste?

Bare de normale:
Quote
Italic
osv.
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-03 16:06 
zpeakerz >
Er det ikke muligt at folkene bag PlayRight kan sætte nogle BBcodes ind, så man ikke behøver at gå frem og tilbage, og copy og paste?

Bare de normale:
Quote
Italic
osv.

Det er da let at Quote?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 16:27 
Italic er der ikke brug for, det kommer automatisk når du skriver QUOTE og /QUOTE (med "[]" udenom).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 17/04-03 22:01 
Okay jeg prøver igen:

Hvad med

-Hyberlink (ikke kun et i bunden, men også rundt omkring i teksten)
-E-mail hyberlink
-En "indsæt billede" knap (jeres server kan sq da ikke allerede være totalt fuld, og i kan da sagtens slette nogle gamle emner)
-Forskellige skriftyper (så nogle ord kan stå med en anden skrift)
-Fed skrift (så nogle ord/bogstaver kan fremhæves)
-Understreget skrift (så nogle ord/bogstaver kan bliver understreget)
-Nogle smily's (eks. :) = glad smily :D = Rigtig glad smily osv. humørikoner eks: glad, sur, ond, forvirret, har-en-ide, rækker-tunge, smart)
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
zpeakerzzpeakerzSkrevet 17/04-03 22:03 
Born2Play >
Det er da let at Quote?

Ikke hvis du skal quote FLERE end ET indlæg. Så skal du trykke tilbage, copy, frem, paste. Du kan selvfølgelig også SKRIVE [-QUOTE-] (uden - ) men det tager sq lidt tid.
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
RJKRJKSkrevet 17/04-03 22:08, rettet 17/04-03 22:08 
Som sådan er der ikke noget galt i nogen af dine forslag, men som det har været diskuteret før, så kan al den slags misbruges (bare se diverse andre fora), hvilket fører til at det bliver belastende at læse indlæg.

I så fald skulle man indføre forskellige politikker for hvornår man måtte hvad, men hvis man bare kigger på hvor mange henstillinger vi må uddele, fordi folk ikke kan finde ud af at quote, så er det nok ikke nogen god idé :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/04-03 22:25, rettet 17/04-03 23:21 
Det er netop det der gør PR (Og førhen DKF) godt, udover brugerne. Man skal ikke se på en million billed smileyer eller smækkes med diverste artwork rundtomkring, det er dejligt og enkelt som det, vi vil jo ikke have det skal ligne et gratis forum som f.eks. www.*Censur*.com
AmbyAmbySkrevet 17/04-03 22:56 
enig.
Uden at lyde alt for gammel-konservativ skal det være som det er nu. (Mht teksten, der er jo sikkert nogle funktionaliteter vi ikke vidste vi manglede :))
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoChronoSkrevet 18/04-03 07:37, rettet 18/04-03 08:22 
Jeg tror også de fleste af forslagene ville få blodet til at flyde ud af mine øjne når jeg besøgte stedet. Men det med hyperlinks er da udemærket, jeg har før forsøgt at lave flere links i ét indlæg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 18/04-03 10:50 
Du kan lave alle de hyperlinks du vil i et indlæg.

www.playright.dk
www.videogameimports.com
www.ign.com

Fx
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 18/04-03 11:01, rettet 18/04-03 11:01 
Synes det ville være skørt at kunne lave et ord til et hyperlink, det er jo det har vi Link boksen til...

It is me, the linkbox ;)
ChronoChronoSkrevet 18/04-03 12:35 
Nemlig wagner, det var det jeg mente. Nogle links er jo ikke helt så korte.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
la0sla0sSkrevet 18/04-03 12:47 
Jeg vil have tekst der er til at læse, det skal være rent og ordentligt. Jeg gider ikk at glo på posts hvor det ser ud som om det C21's fanclub der er blevet sluppet løs, med ikoner fo alt det der GG værk og flere søøøøøde smilies med tungen ud af munden. Please no. Keep it simple, more is less og således. Det vil nok også være at appellere noget andet end det målet med netop dette site er.
Men jeg vil dog sige at quote funktionen godt kunne rettes. Skal du pille flere linier ud af en post og quote dem uafhængigt kan det godt blive irriterende at holde styr på.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig