X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af NTSC Xbox


Svar
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 29/06-04 22:09 
Hejsa,

Jeg tænker på at anskaffe mig en us ntsc xbox og har i den forbindelse en række spørgsmål:

Hvilket sted kan I anbefale at købe den henne? - har søgt på the rage og dvdboxoffice. Behøves ikke nødvendigvis være det billigste sted, bare de er troværdige.

Hvad kræves der helt præcist af ekstra udstyr for, at jeg kan bruge den herhjemme?.

Er der forskel på en JAP Xbox og en US xbox? Kan jeg afspille JAP xbox spil på en us xbox?

Er det korrekt, at det eneste mit fjernsyn kræver - for at afspille ntsc spil - er en 60 hz funktion? Har intet problem med at afspille NGC Animal Crossing, så det skulle gerne være i orden.

Det skulle dække mine spørgsmål her fra starten af. Håber på svar:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
RJKRJKSkrevet 29/06-04 22:13 
Dr. Mogensen>
Hvad kræves der helt præcist af ekstra udstyr for, at jeg kan bruge den herhjemme?.

En stepdown-converter eller en PAL strømforsyning.

Er der forskel på en JAP Xbox og en US xbox?

Ja.

Kan jeg afspille JAP xbox spil på en us xbox?

Nej.

Er det korrekt, at det eneste mit fjernsyn kræver - for at afspille ntsc spil - er en 60 hz funktion?

Hvis du bruger RGB-kabel, ja. Ellers nej. Så skal det også køre NTSC.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 29/06-04 22:13, rettet 29/06-04 22:15 
Et godt sted at kigge efter en god handel, ville nok være eBay. Butikker som TheRage plejer ikke altid, at kunne sælge til de aktuelle priser. Og ja, det ER muligt at finde troværdige sælgere på eBay.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 30/06-04 00:39 
Hvordan forholder det sig med Live på en ntsc maskine?

Er det muligt at flytte min danske account over på den, eller skal der oprettes en helt ny?

Hvis der skal oprettes en ny, skal jeg så lave mine oplysninger, så er "bosiddende" i usa?
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/06-04 07:01 
du kan bruge din account, så vidt jeg har forstået fra xbox siden, på ligemeget hvilken type xbox, men det kræver selvfølgeligt originale spil der passer til regionen.
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig