X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dette år.....


Svar Sortering
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/04-03 11:42 
Jeg kom til at tænke på.... Hvordan syntes i egentlig det har været?? Vi gik forbi 14 Marts, for lidt tid siden, go tænkte lige at jeg ville spørger om er positivt overrasket over Xbox og har i været glade for den??

jeg kan stadig husker allerførste gang jeg besøgte konsolforum, hvor der ikke var særlig mange..... Den allerførste tråd jeg gik ind i var i en tråd hvor jeg tror Naiera fortalte at en ny version af xbox getaway var kommet og man ikke skulle bruge gamespy.... Tror han skrev det til RaGe eller sådan noget:) Siden hen har der været alt det om ridserne.... Kan i huske det?? De ridser der kom i mange af vores Xboxspil?..... Senere hen alle de utrallige Halo kampe med Batman og Ekubnana??:) Og senere på E3, hvor nye spil blev vist..... Senere Rarekøbet........ Og senere Okottas Xbox bashing:) Og senere Xbox live...... Det har været et ret positivt for Xboxen IMO.....

Så hvad med JER..... Hvordan synes i det har gået?
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/04-03 11:56, rettet 14/04-03 11:57 
Good year it has been, yees.
Xbox har erstattet mit behov for de andre to konsoller, så ja - jeg er tilfreds :)

Og med RTCW kun ca. en måned ude i fremtiden, så lover det godt for sommer-gaming!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 14/04-03 13:52, rettet 14/04-03 13:56 
Går så udfra Deluxscan, at du skal have fat i et XBL kit på et tidspunkt?

Ja, det har været et godt år for Xboxen og indtil videre er jeg ret tilfreds med maskinen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 14:01 
PÅ Xbox fronten har det været et helt fint år. NBA og CBK 2K3 er fremragende basketball spil, og endelig Shenmue II uden slowdown. Rart. Capcom Vs. SNK 2 fik mig til at bruge mere end 1500 dask på fighterpads og King Of Fightere til Dreamcast. "Rart."

Min samling voksede fra små 60 spil til 130 (140 nu ;), fordi jeg fik nogle sjove ideer omkring noget med en Saturn (tak Delux ;), og inden længe var der også Super Nintendoer og Mega Drev i samlingen... Pff!

Jeg tør ikke tænke på hvor mange penge jeg har pumpet i den samling, pff! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/04-03 14:32 
Ja det har været et cool år..:)

Og med MGS2 Substance, Kung Fu Chaos og Panzer Dragoon Orta udgivet skulle der være noget for en værd:)

Midtown Madness 3, Knights of the old republic og RTCW skal nok tage en del tid her til sommer:)

..... Weeee.... Det er også fedt at State of emergency kommer med multiplayer, forebdret grafik og mulgihed for eget soundtrack..... Cool det også kun kommer til at koste 20 dollers:D
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 14/04-03 15:09 
State of Emergency ER ude!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
OkottaOkottaSkrevet 14/04-03 16:10 
Ja, desværre.

Idiotisk spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/04-03 16:14 
Sygt...... Det må jeg have for selvom det fik 7,8 på gamespot skrev de alligevel:

"The Xbox version's new features and bargain-minded retail price make it a good deal for anyone looking for some mindless fun. "

Yes..... Of efter jeg lige gamet Porstal 2 demoen skal der BARE DRÆBES.....:)

Minder mig om... The sims er jo lige kommet ud..... Det er et spil jeg aldrig har fået spillet.... Spørsmålet er jo bare om det er værd med EAs små 8-10 udvidelsespakker.... Eller måske skulle man købe DOAXVB??:) 8/10 fra Boomtown:O
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 14/04-03 16:26 
Efter jeg fik min krydskasse sidste år, har jeg brugt PS2'en mindre og mindre.

'Cuben er pakket ned i kassen igen...
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 14/04-03 16:48 
Lige i starten blev den brugt på Halo og JSRF.
Nu bruges den til at se film på eller som en urimelig stor memorystick når jeg er nede ved vennerne.
Tilgengæld er der genfunden glæde ved DC og PS2.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 16:54 
Ditto.

King Of Fighters og en shooters som Zero Gunner 2 og Mars Matrix til DC, og PS2 til Rygar og Xenosaga, det' dælme rart!

Men Xboxen bruges jævnligt til film, og basketball... (så godt som hver dag, det ER næsten den mest brugte konsol)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 14/04-03 17:16 
Er kvaliteten egentlig bedre end PS2, når man taler DVD-film?
RaGeRaGeSkrevet 14/04-03 17:48 
Ja, hvis man benytter sig af et advance scartkabel til Xboxen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
FanboyFanboySkrevet 14/04-03 18:27 
Jeg syntes Xbox har haft et godt år. Shenmue 2 er bare for vildt, jeg kan ikke få nok af det spil. JSRF og Halo var også gode.
jaesjaesSkrevet 14/04-03 18:39 
Det har været et udemærket år synes jeg.
Desværre er der for få skæve og anderledes spil til boxen IMO; og så er jeg skuffet over de fleste af de eksklusive titler.
enfenenfenSkrevet 14/04-03 18:55 
Rites >
Efter jeg fik min krydskasse sidste år, har jeg brugt PS2'en mindre og mindre.

'Cuben er pakket ned i kassen igen...

Ja efter jeg fik min Xbox, har jeg slet ikke rørt min PS2. Den er faktisk lånt ud til en kammerat lige nu - eller rettere sagt hans kæreste. Så behøver hun nemlig ikke brokke sig, når vi skal game :)

Omkring Gamecube, så overvejer jeg stadig om jeg skal investere i den. Det ville dog kun være for Resident Evil Ø, 1 og Rouge Leader, hvilket dog er for få spil, så der fik jeg næsten svaret fra mig selv :)
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 14/04-03 19:01 
For få skæve spil? ;)

Prøv Kung Fu Chaos!

-Plus at det sgu ikke bliver mere skævt end JSRF :)
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 14/04-03 19:36, rettet 14/04-03 19:36 
Jeg tror snart jeg vil tilslutte mig "den grønne bølge". Med Phantasy Star Online's snarlige release, og mulighenden for at snakke med sine medspillere over Live, forkommer fristelsen næsten for stor.

Jeg frygter dog stadig at specielt Xbox versionen vil lide under det hacking helvede der kendetegnede DC versionens sidste levetid.
Vote Ficus!
jaesjaesSkrevet 14/04-03 21:30 
Rites >
For få skæve spil? ;)

He he, jep - rigtig skæve :)

Rites >
Prøv Kung Fu Chaos!

Jo, det er med i mine overvejelser.
jaesjaesSkrevet 14/04-03 22:14 
RaGe >
Ja, hvis man benytter sig af et advance scartkabel til Xboxen.

Dvs., at hvis man bruger RGB-kabel til PS2 sammen med eks. DVD Region X eller lign., så er kvaliteten den samme?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/04-03 23:00 
af alle mine konsoller er xboxen den jeg bruger mindst. men takket være sega og tecmo er der heldigvis kommet et par spil eller tre som jeg snart skal have. det skulle gerne vække den til live igen. som konsol betragtet vækker xboxen i sig selv overhovedet ingen begejstring hos mig. hvor er sjælen?

dcen og ps2en har haft et godt år hos mig. jeg tror at min nyindkøbte gc bliver en rigtig tidsrøver i den kommende tid - den konsol er virkelig charmerende.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SephirothSephirothSkrevet 14/04-03 23:08 
flottenheimer >
...men takket være sega og tecmo er der heldigvis kommet et par spil eller tre som jeg snart skal have..

Lad mig gætte: Shenmue II, PDO, og DOAX?! Det var præcis det tre spil, der fik mig til at købe en Xbox igen - ja, og så lidt andre selvfølgelig =) Har desværre ikke fået købt nogen af dem endnu, men det kommer, når jeg finder dem til de nrigtige pris...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig