X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

dark alliance 2... worth it?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-04 09:27, rettet 28/06-04 09:29 
jeg har overvejet at købe BG:dark alliance 2 for en hund. Men jeg skal lige høre. ER det så fedt som alle siger? hvor lang tid tager det at gennemføre?

er der nogle alternativer til BG:DA? og jeg snakker ikke om morrowind. Med andre ord. findes der et andet fedt hack'n slash rpg til boxen? ... findes champions of norath til xbox?

Er dungeons and dragons heroes bedre end BG:DA2???
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 28/06-04 09:49 
Stemmer stadig for at du skulle se og få prøvet Ninja Gaiden. RIGTIG fedt hack'n'slash...dog ik' så meget RGB at det gør noget...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-04 09:55 
jeg vil ha, meteor shower, flaming arrows, fire wall, summond undead, magic shields, werewolfs, stuff like that.
Jeg skal nok købe ninja gaiden,.. Men IKKE til 500kr.

Andre forslag?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 28/06-04 10:15 
For en hund mener jeg bestemt ikke du bliver snydt. Jeg har gennemført det med min kæreste og det var ganske sjovt. Vi brugte lang tid, fordi vi virkelig udnyttede at lave magiske våben. 20-30 timer løst anslået, men nok tættest på 20.

En advarsel: Spillet er meget, meget let. Vi gennemførte på Normal og døde ganske få gange - og min kæreste er ikke gamer som sådan. Jeg vil kraftigt anbefale, at man spiller på Hard, da man ellers bare vader igennem fjenderne slagtende til højre og venstre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-04 11:54 
Wehner: jamen det er da fedt at man bare kan pløje sig igennem fjenderne, det er jo det som er pointen :-)

sig mig lige. I slutningen af 1'eren endte man op med en masse fede våben, som man ikke kunne bruge til en hat fordi spillet var slut.. kan man i 2'eren spille videre med sine fede skills og våben og stadig stige levels.. lidt ligesom i diablo. Hvor man kan gå gennem det hele igen, og finde endnu federe våben, hvor man får mere xp og fjenderne er sværere?

Det her emne burde jo forresten være under multiplatform.. Hey, ADMINISTRATOR, kan du ikke lige flytte mit topic?
For The Love Of The Game
ThealmightyThealmightySkrevet 28/06-04 12:39, rettet 28/06-04 12:39 
Spillede det en del sammen med min fætter engang, men da det ikk var mit gennemførte han det selv, men var lige ved slutningen med ham, og når man har gennemført skulle jeg mene der kun kommer en film når du prøver at spille på den samme fil, vil stærkt anbefale du saver før du er ved slutningen.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/06-04 12:53 
Til 100,- synes jeg bestemt også BG:DA2 er et køb værd. Der er ikke ændret meget på det grundliggende gameplay fra 1'eren og grafikken har egentlig ikke rigtigt udviklet sig, men det er stadig en meget solid hack 'n' slash med mange underholdende timer. Jeg tror faktisk jeg nød det mere end Ninja Gaiden...
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-04 12:53 
ok, det store spørgsmål... Hvad er bedst af BG:DA og D&D Heroes??? Og hvorfor?
For The Love Of The Game
ThealmightyThealmightySkrevet 28/06-04 12:55 
Fox McCloud>
Jeg tror faktisk jeg nød det mere end Ninja Gaiden...

Er Ninja Gaiden ikke også pænt svært? Eller er det slet ikke så slemt som man hører?
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-04 13:20 
glem ninja gaiden.. vi snakker BG:DA og D&D Heroes her...
For The Love Of The Game
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/06-04 13:23, rettet 28/06-04 13:24 
Thealmighty: Det er da udfordrende og til tider frusterende, men på ingen måder umuligt, hvis bare man lægger lidt krafter i det. Det er bare ikke et spil, der for alvor fængede hos mig.

Back to ze topic!
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-04 21:03 
BG:DA2 Vs. D&D Heroes anyone???
For The Love Of The Game
MrCaseMrCaseSkrevet 28/06-04 23:30 
Jeg vil gerne svare.. set i lyset af at mig og kæresten har gennemført begge spil.

De er jo meget ens, men 'spiller' ret forskelligt. BG:GA er mere charmerende. Det er meget mere stilet, og universet er mere 'ægte'. Det bygger videre på nogle ting man kender, og gems systemmet er rigtig genialt. Sjovt, men lidt kort, og med en betydeligt kortere historie end étteren.
Heroes er grimmere, og mere hack'n'slash agtigt. Men med nogle federe og flottere spells. Historien kan man godt kaste en hvid pind efter, men af en eller anden grund er det sjovere at spille. Selv om det .. sådan set analytisk set er et ringere spil en bg:da, så er det faktisk sjovere at spille, når du sidder med det.
Så. BG:DA er lækkert, smød, men ikke lige så godt som etteren. Heroes er ikke så charmerende men sjovt at spille.

Voila
Have you considered sucking less?
WehnerWehnerSkrevet 28/06-04 23:51 
Tror det er fordi BG:DA2 er så let. Der er en smule mere udfordring i D&D Heroes, som kæresten og jeg i skrivende stund er i gang med. Det er altså sjovere, når monstrene slår igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig