X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Økonomi og reklamer


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 28/06-04 03:55 
Play:Right er et gratis website drevet på frivillig basis. Det er det planen, at det skal fortsætte med at være. Men én ting er den gratis tid og indsats, som staben lægger i projektet - noget andet er økonomi. Vi har væsentlige driftsudgifter. Det er primært vores server, men også jævnlige udgifter til domæner, strøm, internet og porto, der er væsentligt større, end de ville være uden Play:Right... Se hele indlægget


Donation
104 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/07-04 16:39 
Nu har jeg betalt mine €20 dels for at vise at jeg sætter pris på det arbejde der ligger bag P:R og for at viser at kravet om gennemskuelighed drejer sig mere om principper end om penge for mit vedkommende.

Jeg tror nok de fleste herinde godt kan undvære 100 kr (ca. €14), så jeg vil da gerne opfordre så mange som muligt herinde til at gøre det, og så får vi se om folkene bag Play:Right er i stand til at håndtere det på en god måde, som jeg nærer forhåbninger til at de er.

ps. det kunne være cool hvis dem der har doneret kunne få et lille (og visuelt markant ikon) ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
bootsbootsSkrevet 01/07-04 19:11 
Lige et lille sidespørgsmål: Når man køber nogen af de ting som P:R sætter til salg, går pengene så til driften? Eller går de evt. til indkøb af nye spil (til brug på træf f.eks.)?

Én af grundende til at jeg godt kan lide P:R er netop det totale fravær af reklamer. Jeg kunne godt tænke mig, at det kunne fortsætte sådan; men jeg har ikke lyst til at min evt. donation går til f.eks. den årlige ferietur til Grand Canaria... ;o) Jeg har svært ved at se hvordan I kan vise hvad pengene går til uden at fremlægge regnskaber, og jeg tror det vil blive virkelig svært for jer at få skrabet nogen penge sammen, når folk ikke kan se præcis hvad pengene går til....

Det er sføli bare min mening, og hvis alternativet bliver reklamer, så fortsætter jeg jo nok alligevel med at bruge siderne... P:R eller P:R's brugere har jo næsten altid et svar parat, når man har et spørgsmål til både stort og småt. Jeg har endnu ikke set et konsol forum der er så omfattende og interessant som dette....
nullernullerSkrevet 01/07-04 20:00 
Der går nok et stykke tid før Rune svarer, han er ude og køre i sin nye porche :-)
nej helt ærligt.
Kunne PR. ikke opsætte et hemeligt mål. og så lave et indsamlings barometer, vi alle kan se. jeg tror at folk generelt gerne vil se at deres donationer,på en eller anden måde. med enten et $ ved deres profil, vip, profiler, eller ja et barometer, i stedet for at de folk der har givet en skærv, kun sidder i uvished og venter på at der kommer reklamer, hvis målet ikke bliver nået.
med et barometer, har alle vi der ikke har fået taget sig sammet, en mulighed for at se vores dårlige samvittighed på "tryk"
Nu med Xbox 360
Zzap!Zzap!Skrevet 01/07-04 20:18 
Rigtig god ide! Lidt ligesom Penny Arcade gør det, men evt. med højere opdaterings frekvens.
Born to kill space
tastasSkrevet 01/07-04 20:36 
Dailyrush.dk har også sådan et barometer oppe, så man kan følge hvor langt procentvis de er med donationerne hver måned. Funker egentlig ok :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CanonCanonSkrevet 01/07-04 20:42, rettet 01/07-04 20:47 
Jeg har ikke noget imod reklamer på P:R, hvis det er spil der bliver reklameret, og desuden kunne man sagtens sætte dem ind på sitet på en fin måde(noget I kan lege lidt rundt med).
Bah...
OmenOmenSkrevet 01/07-04 23:39 
Af ren nysgerrighed:
Hvor tit havde i så tænkt jer at folk skulle sponsorere penge?
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 01/07-04 23:48 
boots>
Lige et lille sidespørgsmål: Når man køber nogen af de ting som P:R sætter til salg, går pengene så til driften?

10% af indtægterne går direkte til drift.

jeg har ikke lyst til at min evt. donation går til f.eks. den årlige ferietur til Grand Canaria... ;o)

Som sagt skal vi nok stoppe for modtagelse af donationer, inden vi når over vores driftsudgifter. Men det er næppe det mest trykkende problem...

Jeg har svært ved at se hvordan I kan vise hvad pengene går til uden at fremlægge regnskaber

Som sagt vil vi gerne fremlægge regnskaber, hvis det viser sig at donationer er måden at køre det på. Men som også sagt er det (åbenbart) ikke den smarteste måde at gøre tingene på aht. annoncer og derfor har vi ikke gjort det, før vi ved, hvilken vej der skal gåes i sidste ende.

Desuden kræver et regnskab at en del udgifter bliver fastlagt mere eksakt. Jeg skal fx have sat noget strømmåler på server mm., før jeg kender et eksakt tal.

når folk ikke kan se præcis hvad pengene går til....

De går præcist til driftsomkostninger og ikke noget som helst andet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/07-04 23:52 
nuller>
Kunne PR. ikke opsætte et hemeligt mål. og så lave et indsamlings barometer, vi alle kan se.

Alle de konkrete ting, kan vi vende tilbage til, hvis det viser sig at der er en fremtid i donationer. Så synes jeg det lyder som en fin idé.

Der er bare ikke rigtigt nogen grund til at sætte mere end nødvendigt i gang, hvis der nu ingen fremtid er i donationerne. Og derfor gør vi det i første omgang sådan her.

jeg tror at folk generelt gerne vil se at deres donationer,på en eller anden måde.

Ja, det er jeg enig i og det har vi også snakket om og vedtaget. Det kommer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/07-04 23:54 
Omen>
Hvor tit havde i så tænkt jer at folk skulle sponsorere penge?

Vi har ikke tænkt os noget konkret. Det må være op til folk selv. Det er vel hele pointen med donationer, at det er noget folk gør, hvis de har lyst og mulighed.

Men driftsomkostninger er selvfølgelig noget, der er der hele tiden. Det er klart.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 02/07-04 01:20 
tas>
Dailyrush.dk har også sådan et barometer oppe, så man kan følge hvor langt procentvis de er med donationerne hver måned.

Jeg har lige kigget Dailyrush' situation igennem og det fik mig nok alligevel til at se det her lidt mere fra brugerens synspunkt. Jeg synes det har fremgået af de ting, der er blevet sagt, men jeg føler mig alligevel forpligtet til at slå det helt fast:

Der er ikke tale om at jeg, eller nogen andre, skal trække penge ud af eventuelle donationer. Når vi siger "driftsomkostninger", så mener vi direkte driftsomkostninger. Dette inkluderer på INGEN måde løn eller anden form for betaling til os, der driver P:R (i modsætning til, hvordan de åbenbart gør på Dailyrush). Vi snakker om strøm, internetforbindelse, domæneudgifter, serverrelateret udstyr, porto (til udsendelse af præmier) og ikke andet. Dermed også sagt, at vores driftsomkostninger ikke er på nær det niveau, som de har på Dailyrush (hvilket ifølge dem selv er kr. 180.000,- på årsbasis). Langt fra.

Jeg ved ikke om dette kunne misforståes, men det bør det i hvert fald ikke blive.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 02/07-04 08:44, rettet 02/07-04 08:45 
Hvorfor er folk saa bange for de skal tjene penge.?
Jeg maa da sige at min forste tanke var"De skal sku ikke tjene penge paa mig".. slet ikke naar man har set personen ansigt til ansigt.

Men naar alt kommer til alt, har de jo lavet et godt produkt, som mange bruger, og helt ikke vil undvaere..
I beder jo heller ikke Coca cola om at vise deres regnskab og forlanger at faa penge tilbage hvis de faa lon.
De kunne jo vaere at hvis de lige pludselig tjente paa det kunne ligge mere tid i det, og det kunne blive bedre!?

Saadan vaelger jeg og se paa det.


Ps. Sorry, men ikke dansk tastatur..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
crying outcrying outSkrevet 02/07-04 10:19 
Jeg mener at i bør gå efter brugerbetaling ... kort og godt kunne man gøre det ved, at kun 'registrede' brugere har skriverettigheder på siden (forum, samler osv)- dermed kan også folk, der "bare kommer forbi" stadig se, om det er noget for dem (læs : de vil betale for at bruge).

Jeg tror ikke at reklamer vil fungere på en side som P:R. De fleste annoncører forventer mere, end bare et klik på et banner - og hvis de tracker alle kliks, for at se hvad der fører til 'salg' (hvis webshop), kunne det jo være at de hurtigt stopper... (jeg har en formodning om, at folk allerede ved, hvor de skal købe deres spil billigt!)

Skulle i tjene en krone eller to på sitet her, kan det vel kun være OK - så længe at vi føler, at den pris i kræver af os er retfærdig (f.eks. 20,- pr måned) -- og drop så det med at vi skal se regnskaber, strømmålere osv. :)
Jusqu'a ici tout va bien....
dRxLdRxLSkrevet 02/07-04 10:33, rettet 02/07-04 10:35 
Hvorfor er folk saa bange for de skal tjene penge.?


Fordi så går hele idéen om community "fløjten". Jeg kan stadig se RJK som en ligeværdig diskussions partner der har den samme grund til at være her som jeg (og i kraft af at han og andre har været rimeligt hæderlige med modereringen), men i det øjeblik jeg ved at han har en økonomisk interesse i at være her, bliver det hele noget mere gustent.

For et skræmme eksempel på hvorfor økonomiske interesser og konsol-foraer ikke går godt sammen, kan man tage et kig på www.konsolforum.dk, hvor moderatorerne sletter indlæg der henviser til konkurrerende chip-installatører.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 02/07-04 10:41 
dRxL>
For et skræmme eksempel på hvorfor økonomiske interesser og konsol-foraer ikke går godt sammen, kan man tage et kig på www.konsolforum.dk, hvor moderatorerne sletter indlæg der henviser til konkurrerende chip-installatører.

Lol, gør de det ? Panik-drenge! :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
crying outcrying outSkrevet 02/07-04 10:44 
dRxL>

Netop et godt argument for, hvorfor de burde vælge brugerbetaling og ikke reklamer.
Jusqu'a ici tout va bien....
fumfumSkrevet 02/07-04 11:18 
Jeg tror Crying out er inde på noget af det rigtige.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 02/07-04 12:30, rettet 02/07-04 13:00 
Jeg tror at crying out er inde på noget af det forkerte. Dels fordi så store er deres udgifter sq heller ikke ud fra hvad jeg kan se, og det ville være forkert hvis "nogen" kunne tjene penge på at holde det her community i gang. Dels fordi der er forskel på hvor meget folk bruger P:R og det skal der også kunne være i fremtiden uden at man skal dedikere sig med et beløb.

Jeg synes frivillighedsprincippet er meget bedre, så kan man selv vælge om man vil være en af de "seje" brugere eller ej (bemærk ikonet under mit navn ;-))

Se her hvem der er de seje P:R brugere: http://www.playright.dk/donationer.php =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 02/07-04 12:37 
dRxL>
en af de "seje" brugere eller ej (bemærk ikonet under mit navn

Loool, blære sig kan man altid :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
crying outcrying outSkrevet 02/07-04 14:32 
dRxL,
Vi er vist grundlæggende uenige i et par ting ;)

* Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstå, hvorfor at det er forkert, at 'ejerne' af dette site, skulle kunne tjene penge på det ? Det er deres site, deres idé'er, deres tid der er brugt osv. Vi er brugere - og så længe vi finder siden spændene, levende osv., kan jeg heller ikke se noget galt i, at folkene bag, får noget ud af det.

* Jeg kan ikke se om du har doneret 20,- eller 200,- .... så 'logo' eller ej, gør det ikke én mere sej i mine øjne ;) Og så påviser du jo selv én af de negative ting ved det nuværende "donationssystem" : nogle kunne tro, at de 'er' mere end andre - ligesom nye, ikke erfarne brugere, kunne få den tanke.
Jusqu'a ici tout va bien....
LingobarLingobarSkrevet 02/07-04 14:51 
Hvis det 'er' nødvendigt, kunne I jo lave det sådan, at folk der betaler et lille beløb/mdr. undgår reklamer. -Hvor dem der ikke vil betale, får vist dem.
Dine dage er salte...
NaieraNaieraSkrevet 02/07-04 14:59 
Hvilket allerede er blevet foreslået nogle gange, i den her tråd :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
LingobarLingobarSkrevet 02/07-04 15:01 
Doh! Sorry...
Dine dage er salte...
happyEDhappyEDSkrevet 02/07-04 15:22 
Ja ja det er flot med det icon, men jeg har nu ikke taenkt mig at doner penge.. jeg syntes det virker saa forkert, hvor meget og hvorledes skal man saa give? Men der imod hvis der kommer noget struktur over det hvor man ved, om og hvad man skal betale, saa ville jeg da.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 02/07-04 16:10 
Betal da 100 kr. (ca. 14€) om ikke andet så for at vise din gode vilje, og så får vi se hvad der sker.

cyring out: jeg er ikke færdig med dig (;-) en formildende smiley) , men skal ud af døren, så jeg tager det op igen ved lejlighed.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 02/07-04 16:12 
dRxL>
cyring out: jeg er ikke færdig med dig

OH, IT'S ON NOW!!!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LingobarLingobarSkrevet 02/07-04 17:14 
Ja bare pas på. Jeg er både blevet kaldt vulgær-liberalistisk og af den jævne befolkning. Det var spas! http://www.playright.dk/forumemne.php?id=11679#137325
Dine dage er salte...
Wired NickyWired NickySkrevet 02/07-04 23:28, rettet 02/07-04 23:32 
Jeg er meget positiv over for donationsprincippet, men jeg må bekende at jeg samtidig har en enkelt betænkelighed:

Så snart folk skyder penge ind i noget, der hidtil har været en gratis tjeneste, så begynder de vel også at stille krav til måden hvorpå den femover skal drives.

Hvis man f.eks. forstiller sig, at tonen i et svar fra en moderater er nedladende eller sarkastisk, kunne man ende med at læne sig tilbage i stolen med en dårlig smag i munden, hvis man føler at man nu har betalt for fornøjelsen af at få en (sikkert ubevidst) nedlagende bemærkning i det offentlig rum på forummet.

Hvor ender det så henne? Skal moderaterne vælges på demokratistik vis, hvor de vedkommende som fremstiller sig selv som de meste sympatiske og velinformeret om branchen vælges til at styr brugerne?

Det kan godt være at jeg er lidt langt ude her.
Lunch is for wimps.
RJKRJKSkrevet 02/07-04 23:41 
Det synes jeg bestemt, at du er. Hvis nogen stiller krav til noget, så sker det for egen regning. Uanset hvad man måtte donere eller ej, giver det ingen form for indflydelse på, hvordan vi styrer stedet og det skal det heller ikke. Det er stadig en gratis tjeneste. Man har nu bare muligheden for at hjælpe os på det økonomiske plan, hvis man synes, at det egentligt er urimeligt, at andre skal være økonomisk belastede, af at stille en service til rådighed for én selv. Hvis nogen føler at donationen af et begrænset beløb skulle give dem ret til at bestemme noget i det store billede, så tror jeg ikke vedkommende har en realistisk fornemmelse af, hvor stor den samlede indsats er i dette projekt.

Lad nu være med at blæse sagen ud af proportioner.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 02/07-04 23:56, rettet 03/07-04 00:02 
jeg vil også mene at wired nicky er lidt langt ude men der er aspekter af det han fremhæver som man MÅSKE kan spørge til. eksempelvis om moderatorer vil banne/lukke en persons profil hvis han ter sig dumt, og hvis denne person har doneret et betydeligt antal penge. I'm a nice guy (og slutter iøvrigt ikk sidst :) og har ingen advarsler, men hvis jeg smed penge ind i P:R og så senere blev banned... så kunne der nemt opstå brægepligt herfra... :)

EDIT: men vi er jo alle good boys der har droppet den indre urostifter og lurifaks... for ellers kommer far-rjk efter os med zeh broomstick of hell eller sådan noget ondt troldmandsværk fra sporup
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 03/07-04 00:01 
Vi har små tusinde registrerede bruger og har gennem knap halvandet år følt os nødsaget til at udelukke to brugere, hvis jeg ikke husker galt. Det er et ekstremt lavt antal. Man skal opføre sig ret dumt, for at dette sker. Hey - Okotta er her endnu ;p Jeg tror ikke det er de samme typer, som vil donere penge til os, der opfører sig så dumt. Dermed bliver det næppe relevant. Hvis det gør, må vi jo så finde en løsning med vedkommende. Jeg tror ikke at nogen føler, at vi generelt er urimelige, så det går nok også...

Men som sagt: lad nu være med at blæse sagen ud af proportioner...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 15/07-04 12:40 
Og så er det vist på sin plads at bringe dette frem igen.

Resultat indtil videre:

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcusMarcusSkrevet 15/07-04 13:40, rettet 19/07-04 13:06 
Personligt er jeg også imod at man skal betale for at bruge sitet, uanset om det er donationer eller ej.

Jeg vil også foretrække reklamer, f.eks. i form af ikke animerede billeder fra overstock, gamebits, edbpriser, elgiganten etc. Hvis det er en mulighed så bør disse billeder heller ikke være særligt krævende for dem(såsom mig) der bruger elendige slowmotion computere.

Problemet ved donationer i stedet for reklamer er jo også at det jo netop også kun løser problemet midlertidigt medmindre folk donerer en gang om måneden, året etc. For der kommer jo nok ikke nok nye villige donorer til så de kan sørge for at i ikke får underskud.

Hvordan går det med handlerne fra P:R brugeren iøvrigt?

RJK>
Jeg tror ikke at nogen føler, at vi generelt er urimelige, så det går nok også...

Måske ikke generelt. Mest i vurderinger. (=
majjohamajjohaSkrevet 15/07-04 14:05 
Synes ikke reklame er et problem, og slet ikke hvis folk vælger at installere Mozilla Firefox som browser og henter AdBlock plug-in'et, som helt fjerner bannerne, så man slet ikke kan se dem. Intet med en sort boks over billedet, nope. De er helt væk! Ret smart synes jeg, for så har vi jo stadig det samme Play:Right...
RJKRJKSkrevet 15/07-04 14:11 
Sådan fungerer det jo ikke. Hvis folk ikke ser og trykker på reklamer, så har de ingen værdi for annoncøren. Så ønsker denne naturligvis ikke at betale noget for dem.

Der findes i sidste ende ingen mirakelløsning, så man får penge for ingenting.

Sådan fungerer det bare ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 13:46 
RJK>
Der er ikke flertal for brugerbetaling og det er i realtiteten dét, som du her foreslår.

Måske skulle i prøve at undersøge det igen. Personligt ville jeg ikke have mod, at skulle betale lidt for at være medlem af P:R.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 19/07-04 13:47 
Der er ikke flertal hos os, internt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 19/07-04 13:49 
Bede-x>
Måske skulle i prøve at undersøge det igen. Personligt ville jeg ikke have mod, at skulle betale lidt for at være medlem af P:R.

Enig - et fast beløb for et medlemsskab, og jeg er klar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 19/07-04 14:08, rettet 19/07-04 14:20 
så har jeg da vist betalt til de første års play:right forbrug... ;-)

nå spøg til side. jeg skulle gerne betale til p:r hvert år eller hver gang en udgift meldte sig. Især da hvis jeg så kunne have et overblik over hvad mine penge gik til.

men måske skilles vore veje snart. der er i hvert fald nogle udviklinger ved p:r som foruroliger mig. hvis tingene kunne bevares som et forum hvor alle brugere var nogenlunde lige og hvor man skulle diskutere sig frem til tingene så ville alt være godt i min verden. med en sektion som retro begynder "p:r" at skrive anmeldelser, dvs. at der er nogle brugeres syn på et spil der ophøjes til at være det "rigtige" set fra et p:r perspektiv. jeg kan ikke andet end forestille mig at det vil være kvælende for debatten, ligesom det også kan være når "nogle" fremhæver "vurder" gennemsnit som det "eneste" gyldige argument for et spils kvaliteter eller mangel på samme. Hvad skete der med evnen til at tænke og vurdere selv?

bundlinien i min kritik: hvad har I gang i, og hvorfor er det ikke nok bare at være det bedste danske forum?
jeg tror mest af alt at jeg ønsker mig tilbage til sådan som tingene var før introduktionen af p:r2.0
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 14:31 
Jeg er enig med dRxL.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 19/07-04 14:36 
Og fordi du betaler behøves du ikke skrive med stort efter punktum? :)

Jeg synes nu også det er ærgerligt at folk, når der diskuteres et bestemt spil, laver et indlæg til Vurder. Den korte tekst der står ved en vurdering er slet ikke forummet værdigt - her bør man kunne argumentere lidt mere for sin holdning til spillet.

Retro-anmeldelserne indgår i Arkivet som de andre anmeldelser, at de er skrevet af brugere her på forummet gør dem ikke til endelige sandheder her, ligesom andre anmeldelser heller ikke er det. Jeg er da selv ret uening i et par af Retro-anmeldelserne.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 19/07-04 14:41 
dRxL>
der er nogle brugeres syn på et spil der ophøjes til at være det "rigtige" set fra et p:r perspektiv.

Det er lidt sjovt du siger det, for vi gør faktisk relativt meget ud af, at fremhæve at det er den enkeltes mening. Det her er ikke "Edge føler at..." og "Vi mener at...". Ganske ofte er vi internt uenige og det fremgår også. Samtidig fremgår alle brugeres mening også. Jeg tror dårligt du kan finde nogen anmeldelser, der er længere væk fra det du anklager for.

jeg kan ikke andet end forestille mig at det vil være kvælende for debatten, ligesom det også kan være når "nogle" fremhæver "vurder" gennemsnit som det "eneste" gyldige argument for et spils kvaliteter eller mangel på samme.

Så vidt jeg husker har det været nogle af de mest debatterede emner...

jeg tror mest af alt at jeg ønsker mig tilbage til sådan som tingene var før introduktionen af p:r2.0

Det står dig jo frit for at ignorere alle andre sektioner end Forum.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/07-04 14:42 
Chrono>
Og fordi du betaler behøves du ikke skrive med stort efter punktum? :)

jeg er blevet økonomisk bevidst og prøver at spare på de store bogstaver og tegnsætning ;-)

Chrono>
Jeg er da selv ret uening i et par af Retro-anmeldelserne.

og du har som en del af redaktionen mulighed for mere markant at markere denne uenighed da din vurdering af spillet bliver fremhævet i "redaktionens vurdering".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 19/07-04 14:46 
RJK>
Det står dig jo frit for at ignorere alle andre sektioner end Forum.

men ikke at få "marked" gen-integreret i selve forumet. jeg har ikke købt noget fra nogen på p:r, siden det forsvandt.

og så kunne jeg godt tænke mig et svar på min tilbagevendende kritik, hvad er det I er ved at bygge med P:R og hvorfor skal det blive ved med at brede sig? jeg forstår det ikke, jeg kan ikke gennemskue det og jeg er meget i tvivl om hvorvidt det er noget jeg bør bidrage til med min tilstedeværelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 19/07-04 14:51 
Det mest komplette samlingssted for spil-interesserede måske? Her er skam plads til mange flere spændende tiltag :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 19/07-04 14:51 
tillad mig at uddybe. problemet som jeg ser det med p:r er at det er et "community" men alt alt for topstyret. manden på gulvet, dvs. mig, har ikke en chance for at se hvad der foregår og det påvirker negativt mht. at medvirke.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 19/07-04 14:59, rettet 19/07-04 15:01 
Generelt er alle der har udvist interesse og evne for at bidrage blevet optaget i staben. Du er blandt andet selv blevet forhørt om din interesse, ligesom omkring 30 andre af de mere aktive. De fleste er ikke interesseret, eller har ikke tid, til at bidrage, når det kommer til stykket. Jeg tror at P:R er så lidt topstyret, som det kan være uden at det bliver til anarki eller går udover kvaliteten.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 19/07-04 16:21 
Bede-x>
Jeg er enig med dRxL.

Du kom før mig ;-)

Ditto.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/07-04 20:24, rettet 19/07-04 20:24 
dRxL>
bundlinien i min kritik: hvad har I gang i, og hvorfor er det ikke nok bare at være det bedste danske forum?

Fordi det kan være så meget mere. Som Rune nævner, står det folk frit for at ignorere de sektioner, der ikke fanger vedkommendes interesse. Det er jo ikke fordi, der er en stopklods på P:R, som medfører, at du ikke kan navigere rundt og tilpasse dig sitet efter eget behag. Jeg synes det er unødvendigt at bruge tid på at piske en stemning op, en tid, der kunne bruges på mere fornuftige ting :). Hvorfor ikke se lidt mere positivt på tingene... ? Bruge tid på den del af P:R, som motiverer din herværende tilstedeværelse i stedet for at "brokke-brokke og hvorfor dit og hvorfor dat". :o]
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
MarcusMarcusSkrevet 19/07-04 20:31, rettet 19/07-04 20:34 
Men det kan jo også godt være at det er mange af de samme ting brugerne er utilfredse med. Og så ville det gavne alle hvis tingene blev ændret de områder man ikke kan lide. Så man lige pludselig kan lide alt eller meget mere herinde i stedet for nogle enkelte udvalgte områder.
104 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig