X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Økonomi og reklamer


Svar Sortering
Play:RightPlay:RightSkrevet 28/06-04 03:55 
Play:Right er et gratis website drevet på frivillig basis. Det er det planen, at det skal fortsætte med at være. Men én ting er den gratis tid og indsats, som staben lægger i projektet - noget andet er økonomi. Vi har væsentlige driftsudgifter. Det er primært vores server, men også jævnlige udgifter til domæner, strøm, internet og porto, der er væsentligt større, end de ville være uden Play:Right... Se hele indlægget


Donation
104 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 19/07-04 20:48 
Vi begynder at bevæge os væk fra sagens kerne. Det er det i situationen for vigtigt til. Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcusMarcusSkrevet 19/07-04 20:59, rettet 19/07-04 21:00 
Medmindre i vil fortsætte med donationer så er der vel ikke andet og gøre ind at stemme om folk foretrækker brugerbetaling eller reklamer som tidligere foreslået.

Afstemningen kunne evt. være i et pop-up vindue så folk der ikke altid tjekker forum også er med. På den anden side er det vel de mest aktive der fortjener mest indflydelse, da det jo er dem det hovedsageligt går ud over hvis der bliver flertal for reklamer.

Som mange andre vil jeg gerne vide inden hvilken type reklamer i kan skaffe. Så kan der blive stemt specifikt omkring hvilken type det skal være blandt mulighederen, hvis der bliver flertal for reklamer. Ellers bliver det en afstemningen om prisen for at være med herinde. Men inden det vil jeg gerne vide hvor meget der er brug for ud for et bestemt antaget antal medlemmer der bliver og betaler.
RJKRJKSkrevet 19/07-04 21:01 
Jeg ynder ikke at gentage mig selv, men det er åbenbart nødvendigt...

Brugerbetaling er ikke en mulighed for nuværende. Punktum.

Vi har fremlagt på kryds og tværs, hvad det er vi gør. Det burde ikke være nødvendigt at gentage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 19/07-04 21:22 
dRxL>
og du har som en del af redaktionen mulighed for mere markant at markere denne uenighed da din vurdering af spillet bliver fremhævet i "redaktionens vurdering".

Faktisk slutter alle anmeldelser med et link til en forum-tråd hvor du har mulighed for at diskutere anmeldelsen med skribenten selv eller andre. Det ville være rart hvis folk gjorde brug af den, men faktisk har der været meget få kommentarer til anmeldelserne.
Ærgerligt at folk ikke engang forsøger at blive hørt (med få undtagelser omkring Castlevania 1), og åbenbart bare tager indholdet i anmeldelsen som den endegyldige sandhed... eller måske bare læner sig tilbage og synes det er så latterligt, at det ikke fortjener at blive diskuteret.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
104 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig