X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Chrono Trigger


Reply
ThealmightyThealmightySkrevet 28/06-04 01:49 
Kiggede lige vurderingssektionen for Chrono Trigger igennem, og finder det underligt, at nogle har taget 40-50 timer om at fuldføre, hvor andre åbenbart har spillet 200+ timer... hvordan kan det lade sig gøre?..
ThealmightyThealmightySkrevet 28/06-04 01:49 
er selv kun 20 timer henne :D
Le RoofLe RoofSkrevet 28/06-04 01:51 
Ved at man spiller det igen, igen, igen, igen og igen ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
ThealmightyThealmightySkrevet 28/06-04 01:52 
Tar det da 200+ timer at gennemføre det til fulde? :P
Le RoofLe RoofSkrevet 28/06-04 01:57 
Nej, det kan vel gøres på en 15 - 20 timer, vil jeg tro (har dog ikke spillet det i nogle år). Brugte vist 33 timer første gang. Ikke fordi jeg ikke kunne gøre det hurtigere, men fordi jeg ville være sikker på at få alle detaljerne med.

Time-tallet som folk angiver i vurderungsektionen er hvor mange timer de har brugt på spillet ialt.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 28/06-04 01:57 
Der er mange forskellige slutninger. Desuden opfordrer spillet til minimum en ekstra gennemspilning, ved at tilbyde "New Game +" når man har gennemført det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 28/06-04 01:57, rettet 28/06-04 01:57 
Spillet har mange alternative slutninger med mere.

Derudover er det selvfølgelig så godt, at man burde spille det flere gange (når man lige får tid... ;)).

EDIT: Damnit, Kristian!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ThealmightyThealmightySkrevet 28/06-04 02:02 
ja det kommer vel an på hvem man gennemfører med hvilken slutning det får ;)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me