X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et par retro-spørgsmål..


Svar
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 27/06-04 23:19 
1. Jeg tænkte om der er nogle her som har en fornemmelse af hvor udbredte sega mega-cd og 32x var i Danmark? Jeg kender ingen som havde en af dem, og kan faktisk heller ikke huske at have set dem i foretningerne. Jeg har heller ikke set disse enheder eller spil til dem i de senere år hvor jeg har kigget.. Lad mig høre jeres mening..

2. Er her nogen som ved om vectrex'en blev solgt i DK?

PS. Til P:R, Fedt med den nye "Rare" sektion.
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
WehnerWehnerSkrevet 27/06-04 23:22 
Bede-X havde da i hvert fald begge dele, men de var jo ikke den store succes. Mener dog sagtens man bare kunne gå ind i BR og købe dem. Det var der bare (næsten) ikke nogen, der gjorde.

Som jeg husker det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 23:23 
Der skal selvfølgelig ikke herske nogen tvivl om, at man sagtens kunne købe begge ting i butikkerne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kingsizekingsizeSkrevet 28/06-04 04:20 
Jeg er den stolte ejer af en Sega MegaCD, eller det vil sige at jeg er den noget skuffede, men stolte ejer! Må nok tilstå at jeg ikke synes der var meget fis ved den!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 28/06-04 08:37 
Tak for svarene.

Men der er ikke rigtig nogen som ved om vectrex blev solgt i Danmark?
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 28/06-04 18:43 
Jeg har aldrig set en i danmark (altså tilsalg i en butik) men vil da skyde på at MB'en blev solgt herhjemme! har selv en men mangler bare joypad og spil! :(
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
WonderboyWonderboySkrevet 30/06-04 17:43 
Hej jeg kan huske at man kunne købe en vectrex i en boghandel i odense hvor jeg kommer fra så den er blevet solgt her hjemme og jeg tror også fona have den til salg men er ikke siker men jeg har også selv en med 3 spil til.

Mvh Brian.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig