X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Danmark - Tjekkiet


Svar
CanonCanonSkrevet 27/06-04 20:29, rettet 27/06-04 21:43 
Om få minutter vil vores landshold (Danmark, hvis nogle skulle være i tvivl) kæmpe for at komme videre til semifinalerne og derefter til den afgørene finale.

Det er for dårligt at Ebbe Sand er skadet, men det går nok alligevel.

Har Danmark en chance mod Tjekkiet?
Bah...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 27/06-04 20:36 
Ja det har de da meeenn.. stadigvæk.. men vi må da håbe de vinder! og det var squ også skidt med sverige i går! :(
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
DommergaardDommergaardSkrevet 27/06-04 20:48 
Danmark får det svært. Tjekkiet har ikke tabt endnu og de tæskede Tyskland med deres B-landshold. I aften kører de med A-landsholdet, så det bliver ikke nemt!

Ang. den kamp igår, så var den utrolig dårlig. 2 timer uden mål og så bliver den afgjort på straffe. Nej, skal vi ud i forlænget spilletid, så skal den være ligesom Portugal - England ;)
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 21:20 
Canon>
Ærligt at Ebbe Sand er skadet, men det går nok alligevel.

Ja, det er da ikke løgn, at han er skadet... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 27/06-04 21:24, rettet 27/06-04 21:24 
Ville have skrevet noget lignende, men jeg vidste, at du havde én i ærmet, så jeg lod vær' ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PlaykidPlaykidSkrevet 27/06-04 21:38 
Danmark vinder. Det tror jeg på:)

At Tjekkiet ikke har tabt, det må være deres held.
Jeg tror udelukket det har været held og deres gode dage.
Spiller nu: Halo 3
CanonCanonSkrevet 27/06-04 21:38, rettet 27/06-04 21:40 
Naiera>
Canon>
Ærligt at Ebbe Sand er skadet, men det går nok alligevel.

Ja, det er da ikke løgn, at han er skadet... ;)

Forstår ikke lige hvad du mener?

EDIT

Fatter det nu:)
Bah...
TKTKSkrevet 27/06-04 21:50 
Tror Dk ska claus jensen ud...og så ..ja hør her PEREZ ind:p hehe..og det er på baggrund af: en mand som ebbe sand, havde hele sidste og denne sæson pres på HVER evig eneste kamp, og det prægede jo i den grad hans spil (negativt)...og så vælger dk at sætte jensen ind som midtbane, og så alene jon dahl i front. Man burde ta en helt-fri-for-pres mand ind i form af perez. som ka spille frit. og kommer til at spille over for et ret så "dårligt/svagt" forsvar. (tjekkiet´s) men nu er jeg jo ikk manager for Dk...:P...hehe! (ikk endnu=))

men lad os håbe dk får huld-på-bylden her i de sidste 45...

"FORZA" DK;)
DommergaardDommergaardSkrevet 27/06-04 21:51, rettet 27/06-04 21:51 
Canon ->

Du ville gerne have stavet til "ærgeligt" ? ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 27/06-04 21:52 
ØV!!!!
TKTKSkrevet 27/06-04 21:53 
*crying out loud*

PIIIV!
PlaykidPlaykidSkrevet 27/06-04 22:06 
Nå:/
Spiller nu: Halo 3
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 27/06-04 22:06 
Jeg har lige skidt i bukserne af raseri!
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 27/06-04 22:07 
nej nej nej nej nej nej nej nej! :-!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/06-04 22:07 
Farvel Danmark. Har slukket TV'et.
DommergaardDommergaardSkrevet 27/06-04 22:07, rettet 27/06-04 22:08 
OMG! :/

HVAD SKER DER?? 3-0 !!
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 27/06-04 22:08 
Nej nu må de ***** stoppe!!!!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 27/06-04 22:08 
skidt i bukserne igen..
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 22:08 
Jeg tror jeg skifter kanal...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/06-04 22:08 
Dobbelt øv.
Det var godt nok pinligt :/
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 27/06-04 22:10 
Var lige på toilet, så kommer man tilbage og er bagud 0-3?!
JloweJloweSkrevet 27/06-04 22:10 
Ja de er dygtige ikke...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/06-04 22:11, rettet 27/06-04 22:11 
Heh... Så kan alle de selvsikre freaks der troede danmark ville tæske dem, lære det!

Der er vel ikke noget værre end at være selvsikker i sådan en situation!

Men det er nederen...:/
Well crucify the insincere tonight...
KakarotKakarotSkrevet 27/06-04 22:12 
Sådan noget crap!!! 3-0!!! :(
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
DommergaardDommergaardSkrevet 27/06-04 22:14 
Det kan sq nåes endnu...
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 22:15 
Valkyrie>
Der er vel ikke noget værre end at være selvsikker i sådan en situation!

Hvorfor? Skal man ikke tro på det? Jeg gad da, for sjov, ikke høre snak om at vi ikke gik videre. Hvis man aldrig tror på det, så sker det da heller aldrig. Lidt positiv har man vel lov til at være.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 27/06-04 22:18 
ja der vil jeg nu gi Naiera ret.. man har vel lov at håbe på det umulige! :D hehe ej der kan jo altid ske mirakler det er jo ikke første gang så! :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 22:19 
Ja, selvom det jo er ved at være tolv år siden det "umulige" skete...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/06-04 22:26 
Naiera>
Valkyrie>
Der er vel ikke noget værre end at være selvsikker i sådan en situation!

Hvorfor? Skal man ikke tro på det? Jeg gad da, for sjov, ikke høre snak om at vi ikke gik videre. Hvis man aldrig tror på det, så sker det da heller aldrig. Lidt positiv har man vel lov til at være.

Jeg synes bare at totalt optimisme og nærmest "Pral" Er lidt halv provokerende og latterligt at høre på.

Jeg er også optimistisk, men du skal prøve at høre nogen af de holigans nede på strøget for en time siden...

-Val
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 22:30 
Det kan ikke være pral, når der ikke er noget at prale af. At du ikke kan lide "total optimisme" er dit problem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 27/06-04 22:41 
Sådan noget ****
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DommergaardDommergaardSkrevet 27/06-04 22:53 
Farvel til EM. Jeg tager sq hatten af for Tjekkiet, de spillede godt og jeg kan godt se dem som Europa-mestre 2004!
CrishakeCrishakeSkrevet 27/06-04 23:07, rettet 11/09-04 17:47 
Samme her, det er total synd for Danmark men lige som Sonic.dk vi må tage hatten af for Tjekkiet, :( (desvære) :/
PoulPoulSkrevet 27/06-04 23:58 
Jeg vil godt tage hatten af for Tjekkiets effektivitet, men så heller ikke andet. Var absolut ikke imponeret af deres spil. De stod jo bare og ventede på at vi lavede fejlen. Helt klart fortjent at de vandt, men det kan bare ærge mig at vi taber til en modstander som jeg mener vi på en god dag sagtens ville kunne slå. Vi var jo på ingen måder udspillet, da de jo kun havde 4-5 chancer i hele kampen, som de så bare er gode nok til at lave 3 mål på. Hvis vi havde været en smule skarpere kunne kampen have endt 3-3. 2x Madsen og 1x Grønkjær.

Nå, men vi må videre. Alt i alt synes jeg DK har efterladt et godt indtryk under turneringen.
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/06-04 00:15 
Naiera>
Det kan ikke være pral, når der ikke er noget at prale af. At du ikke kan lide "total optimisme" er dit problem.

Nej der er ikke noget at prale af nu...:/

Den selvsikkerhed som jeg har hørt folk sige har jo vist sig at være forkert, hvilket er inkompetente udsgn at sige, efter min mening!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 28/06-04 01:02, rettet 28/06-04 01:03 
Det er godt nok nogle kloge ting der blir sagt om kompentence og "udsgn" og den slags... :)

man må godt overjuble tror jeg.. nej det mener jeg da... det er vel en af de events hvor folk har lov til at beruse sig i fælles tåbelighed, også selvom alle tegn peger på, at vi alle omtrent bliver amatører og abeagtige når der er 'båldt'... så implicit er det da latterligt, hvis man da kan være så steril og undersøge det, men rationalitet til side... folket må da gerne give den gas ikke?


anyway... Gravesen, Danmarks store mand.. måske fantastiske mand.. kæmperen og vikingen hehe... hvor blev han af? jeg fik den tanke under sammenbruddet, at det er paradoksalt at han forsvinder i denne kamp, hvor netop "fløjene" (det er jo ved at være en kliche bare at sige det (jaja é)) er væk. Man får den tanke, at hans gode spil især består i at fløjene fungerer bare rimeligt... interessant var det, at han kun virkede halvarrig, men omtrent kunlavede ½ aflevering ordentligt. Ingen tvivl om hans kvaliteter, men måske er det fløjene der skal støtte ham og vice versa... og ikke ham der er støtten i alt? For når de imploderer står han med alt spillet.. da det jo skal over midten.. og det kan han ikke... men jeg ved jo godt at alle spillede undermiddel i anden især

nånå... en pinlig omgang.. og generelt frygteligt at se, at Henriksen løb sit hurtigste løb, da han _gik_ fra holdfotoet.. hvor var den rolator? ;)
Hvad sker der?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/06-04 01:14 
Syntes faktisk, at Henriksen har været god her til EM. Ikke den bedste i forsvaret (Laursen), men alligevel bedre end det der blev skrevet om ham i aviserne.

Jon Dahl skulle heller ikke være blevet placeret så højt på banen. Der skulle de ha' lagt Madsen, og så Tomasson bagved, som vi kender det. Ebbe Sand kører vist på sidste vers, men godt vi har en til at overtage i Peter Madsen.
nullernullerSkrevet 28/06-04 01:28 
Ebbe Sand ER stoppet, siger B.T.
Nu med Xbox 360
la0sla0sSkrevet 28/06-04 01:47, rettet 28/06-04 01:49 
Peter Madsen er ikke svaret... han scorer ikke nok, og er ikke dygtig nok... min mening of course..
Rene har gjort det ok.. det var også mest en joke... men han bør skiftes ud.. i dag handler der meget om hastighed..

helveg bør også snart stoppe (jeg har altid godt kunnet lide ham MEN) og så skal vi have bøgelund ind der... han er for god til at være bænkevarmer..


men problemet er at vi ingen striker har ingen nistelroy der sparker alt ind... ham mangler vi simpelthen... man besætter ikke pladsen som spydsspids til en som bare skal fodre jon dahl... og hvis den mand var SÅ god, ja så var det iøvrigt ligemeget hvor man placerede ham... :) midtbanen er ok.. forsvaret mangler fart og angrebet en ægte ægte strYker


lol "siger B.T."
Hvad sker der?
IqonIqonSkrevet 28/06-04 02:26 
Jeg synes nu godt man kunne forsøge at give Peter Madsen chancen fra start et par gange. Jon Dahl er klart bedst som hængende angriber, og Peter Madsen har kun fået én kamp fra start mod Spanien, hvor han så ikke gjorde det godt nok, men alligevel: Langt de fleste kampe han har fået på landsholdet er han blevet skiftet ind i de døende minutter af kampen, hvor der i forvejen er blevet skiftet så meget ud, at rytmen på holdet er blevet helt ødelagt. Madsen har trods alt gjort det ok for Bochum i år. Men han er ingen Van Nistelroy, det har du ret i :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig