X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Folk man bør passe på at handle med


Svar
DarkenDarkenSkrevet 27/06-04 17:14 
yanmatoman
Mathias Gonzalez
"Matt G" <sycowart@msn.com>
---------------------------
Matt G -> Er du evt interesert i Dark Chronicle (PS2)?eller rogue leader (GC)?

Mig -> Jeg har DC, hvordan er standen af Rogue Leader?

Matt G -> hmm, har kun spillet det en to, ter gange så ret god skulle jeg mener...

Mig -> okies det tager jeg så om at der ikke er riser på disken?

Matt G -> nopes helt fint

Mig -> jamen så er det en deal, hvor skal jeg sende spillet til?
-----------------------
Vi byttede så, og da jeg fik rogue leader ind af døren, ser jeg allerede med det samme at coveret ser ud som om det har været ude og lege på asfalt.
Nåh, tænker jeg, lad det være det, disc'en har det jo fint det fik jeg af vide... men nej... det kan godt være den kun har været brugt 2-3 gange, men så har det ikke været i maskinen, men måske nærmere en frisbe konkurrence.

Dette indlæg er så der forhåbenlig ikke er andre der brænder nallerne på denne person, hvis I bytter med personen, VENT til I får hans spil ind af døren først.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 27/06-04 17:29 
Har du prøvet at snakke med ham om det?

-Medmindre han bevist har prøvet at snyde dig, og ødelægge sine chancer for at sælge herinde igen, så får du jo bare pengene tilbage.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 27/06-04 17:50 
Har han en bruger herinde? I så fald, har du vel givet ham en negativ mand i Handel sektionen?
DarkenDarkenSkrevet 27/06-04 18:41 
det var en bytte handel, og jeg vil sige at jeg fik et rimmelig klart svar på at disc'en IKKE var ridset, og det kun var spillet et par gange... det vil jeg kalde bevidst fusk.

og ja fandt udaf efter (blev kontaktet via mail) at det er en bruger her på PR
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JAAJAASkrevet 27/06-04 23:18 
Takker for advarslen. Den slags pis kan der ikke slås for hårdt ned på. Jeg har selv lige fået et halvdefekt digitalkamera på ca. samme måde.

Utroligt at folk kan få sig selv til at opføre sig på den måde.
dchangdchangSkrevet 27/06-04 23:36, rettet 27/06-04 23:47 
Jeg købte en eftersigende velfungerende Dreamcast herinde, som jeg testede og byttede videre med én der ikke var herinde fra. 2 dage efter bytte-handlen skriver han at den restarter 2-3 gange i timen. Så jeg måtte give ham min egen.

Og fordi han åbenbart var pissed og troede at jeg ville snyde ham, så ville han ikke sende den "defekte" tilbage. Og fordi han virkede lidt på grænsen til at være psykopat, så gad jeg ikke forfølge det mere.

Så det endte med at være en ekstrem dårlig handel for mig, fordi vedkommende jeg købte den af ikke havde helt rent mel i posen. Så træd varsomt og spørg ind til varen før i køber noget.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig