X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Slug 3 til Europa!


Svar
OkottaOkottaSkrevet 27/06-04 13:12 
Efteråret bliver bare bedre og bedre.

Metal Slug 3 i PAL
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 13:30 
For ikke at glemme, at det også kommer til PS2. Ikke at det rager mig vildt meget, men det er da kanon for folk der nægter at købe import.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/06-04 14:13 
Jeg er ret glad lige nu - Så kan jeg endelig få prøvet det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
majjohamajjohaSkrevet 27/06-04 14:52 
Hmm... Lyder intressandt, har altid gerne ville prøve det.
OkottaOkottaSkrevet 27/06-04 16:12 
Naiera>
men det er da kanon for folk der nægter at købe import.

Eller ikke gider bruge pengene på det ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 18:52 
Det er billigere at købe Japanske og/eller Amerikanske spil, hvis man gør det de rigtige steder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 27/06-04 20:03 
Det er nok ikke så meget et spørgsmål om at have noget imod importspil, som det er om ikke at have råd/lyst til at få maskinen chippet.
OkottaOkottaSkrevet 27/06-04 20:06, rettet 27/06-04 20:07 
Det var al forarbejdet jeg tænkte på; Så sku' jeg f.eks personligt ha' en chipped / modded / US / JAP konsol, ved siden af min PAL ditto.

Jeg har flere gange været fristet, til at bl.a importere en Gamecube; Det var da den launchede i Japan, men jeg droppede det ret hurtigt igen, pga. prisen, og så simpelthen fordi jeg ikke turde - hvad nu hvis maskinen gik i stykker? Det ville ha' været en for dyr fornøjelse. Uha nej - det var ikke noget for mig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 20:09, rettet 27/06-04 20:10 
Så længe man ejer den rette model, er forarbejdet altså ikke værere end at sende den i en kasse til PCV. Så vidt jeg husker, har prisen på en Magic 3.1 været helt nede på 400-500 kr. inkl. installation.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 25/12-04 01:51 
I kan ånde lettet op.

PAL versionen af Metal Slug 3 (Xbox udgaven), indeholder IKKE den fjollede "feature", hvor man starter helt forfra på banen, når man bruger en continue!

Åbenbart kun US udgaven som indeholder den kiksede feature.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 25/12-04 02:09 
Det ville ellers være rart med lidt udfordring...
Men jeg går ud fra at man så til gengæld har begrænsede continues..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 25/12-04 03:07 
Man har begrænset continues, ja.

Og spillet er ganske godt - og udfordrende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/12-04 13:04 
Really good fun! En af de bedre oplevelser de sidste par måneder.
OkottaOkottaSkrevet 25/12-04 17:51 
Helt enig.

Spillede løs på det, i flere timer igår.

En shooter, med et plot twist (Mission 4) - det har jeg vist ikke oplevet før.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 25/12-04 22:57 
Hvad er plot twistet? 2'eren twister den lidt, når den introducerer aliens, men 3'eren er jo 2twistet" lige fra starten med kæmpekrabber og zombier..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 26/12-04 05:03 
*SPOILER WARNING*

Du har selv lige afsløret det :) Det er det samme.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 26/12-04 10:54, rettet 26/12-04 10:55 
De alternative ruter og det "hemmelige" område på zombie-banen, giver større afveksling end de tidligere spil. Det synes jeg er det bedste ved 3'eren.

At "Final Mission" viser sig at være mindst dobbelt så lang som resten af banerne, inklusiv en gameplay twist, er kun ekstra glasur på 2D lagkagen.

Jeg er dog stadigvæk, som altid, begejstret for den skæve humor - der sjovt nok er mere vestlig anlagt end hvad man burde forvente.

En ros til den danske distributør for at prissætte spillet til omkring 249.- både til PS2 og Xbox. Så har alle tvivlere råd til at være med på en prøvetur.

Det gamle SNK hold kunne bare det der.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 26/12-04 11:30, rettet 26/12-04 11:30 
Herold>
Du har selv lige afsløret det :) Det er det samme.

Jeg har ikke sagt noget om mission 4? Jeg kan stadig ikke se hvad der skulle være for et twist.
Det eneste relle "twist", der skulle være i spillet er, som Per siger, at sidste bane er så ekstremt lang og varieret som den er, uden at være decideret svær.
Jeg synes også det fedeste ved spillet er at det er meget mere overskueligt end forgængerne. Jeg har betydeligt mere lyst til at gå i dybden med Metal Slug 3 og lære banerne at kende end jeg har med 1'eren, som er det eneste spil i serien, jeg selv har. Jeg skal i hvert fald snart ha' 3'eren, men nok ikke til PS2 eller Xbox.

Per S>
Det gamle SNK hold kunne bare det der.

Ja, det er trist med hele to efterfølgere, der end ikke kommer i nærheden af 3'erens genialitet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 26/12-04 11:43 
Nogen der ved hvor Metal Slug Advance er blevet af?

Den er ikke listet på Top Tronics side længere, men jeg har ikke set den i nogle forretninger endnu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 26/12-04 11:49 
Metal Slug Advance er iøvrigt ikke Metal Slug 3, som Per vist nok oprindeligt muliggjorte, men et helt nyt spil, som virker meget anderledes end de klassiske Metal Slug spil. Vi skal nok hen i retning af MS-spillene til Neo Geo Pocket, kan jeg forestille mig. Det skulle ikke være så fantastisk igen, og så vidt jeg kan se på screens, savner spillet både de fantastiske baggrunde og variationer, som vi ellers kender fra serien :/

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål (ved bare at det er blevet udgivet i andre lande).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/12-04 11:53 
Hvordan er billedet iøvrigt, Okotta? Er det pixel perfekt?

Så vidt jeg har erfaret, er det ikke lige til at få en Xbox til at vise helt klare 2D-billeder - i hvert fald i Neo Geo-opløsning, men det kunne jo være, de har ændret på opløsningen.
Det MS3 vi havde kørende på Xbox til J-Popcon i november havde et virkelig sølle, "udtværet" billede, men kan sagtens være fordi standerne brugte composite signal..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 26/12-04 12:04 
Jeg kan kun sammenligne med PS2 udgaven.

Xbox udgaven er pænere, ser ud til at køre med lidt højere framerate og har ikke (hvad jeg har oplevet), lidt af den slowdown der var i PS2 udgaven.

Jeg synes billedet står rigtigt lækkert.

Man kan desuden styre spillet med analog-pinden, på Xbox udgaven, hvis man er til den slags i Metal Slug - det er jeg ikke.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig