X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 grafik


Svar
TKTKSkrevet 26/06-04 12:29 
Hmm...jeg har lånt PES3 til ps2, men da det er et 50 HZ fjernsyn, er grafikken...jah ALT for dårlig og uskarp osv. det er ligesom at spille TIF til PSX!

Så problemet blir vel løst ved at købe et 60HZ tv, ikk?

(for på min bærbar har jeg PES3 demoen, og hvor grafikken er meget meget bedre, skarpere!

for den er helt glat på ps2´en li nu mann:P
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/06-04 12:40 
Et RGB-kabel burde også hjæpe på det :P
ChronoChronoSkrevet 26/06-04 12:49, rettet 26/06-04 12:50 
Grafikken er skarpere på PC - det er ikke din PS2 eller dit TV der fejler noget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/06-04 13:17 
Jeg havde det samme eller et lignende problem, da jeg havde fået PES3, hvor grafikken også var grim og gnidret og f.eks. de hvide net i målene var utrolig aliased og irriterende at se på. Og det er til trods for, at jeg har et fjernsyn der kan vise i 60hz samt at jeg bruger RGB-kabel. PES2, derimod, synes jeg stadig er et pænt spil den dag idag og jeg spiller det stadig meget med min kammerat, mens PES3 hurtigt blev solgt videre.

Jeg har læst på diverse fora om andre folk der har det samme problem og tilsyneladende skyldes det, at Konami i 3'eren skiftede fra en licensgrafikmotor (var det renderware?) til en proprietær af slagsen.
(...)
TKTKSkrevet 26/06-04 13:57 
Der er et eller andet galt... grafikken er ikk så dårlig som nintendo 64, PSX i pro evo. soccer 3...det tror jeg ikk på...det er så grimt at man helt mister lysten t at spille...men ellers tak for "hjælpen" hehe;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig