X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Retroanmeldelse: Chi No Rondo


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 26/06-04 00:13 
Et af de mindre kendte Castlevania-spil, da det aldrig har set en vestlig udgivelse. Men for kendere, er det en klassiker. Ikke mindst fordi det netop er mindre tilgængeligt, men også fordi det er et af de bedste spil i serien. Men hvad er det, der gør Chi No Rondo så specielt?


Læs anmeldelsen...
Per SPer SSkrevet 26/06-04 16:36 
Når jeg får investeret i en PC Engine, så bliver det første spil jeg køber dette. Det ser alt for godt ud til kunne undværes.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
The DaneThe DaneSkrevet 26/06-04 19:00 
Gad vide hvorfor det er de mest interessante/fede titler (eller ihvertfald ser ud til at være meget interessante/fede ud), som generelt er mindst kendt.

Det kan så også være pga. det er mere specielt iforhold til de andre jeg har set, men stadig i samme stil.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MarcusMarcusSkrevet 26/06-04 20:05, rettet 26/06-04 20:12 
Det bliver spændende at få fat i spillet, for anmeldelsen her er godt nok positiv modsat toptitlen Castlevania.
RJKRJKSkrevet 26/06-04 20:11 
Nu har jeg ikke spillet Chi No Rondo, men jeg har set meget af det og det lyser da langt væk, at det er en meget bedre spiloplevelse end Castlevania I.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcusMarcusSkrevet 26/06-04 20:13, rettet 26/06-04 20:14 
Hvordan?
NaieraNaieraSkrevet 26/06-04 20:15 
Langt bedre audiovisuel side, som det første og mest åbenlyse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me