X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad vandt du så?


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 26/06-04 00:00 
Synes det kunne være interessant med et emne, hvor man poster vundne auktioner (ebay, qxl osv.)

Tit og ofte kan man jo finde/vinde nogle lækre ting til fornuftige penge..

Elsker dette spil og er derfor tilfreds med prisen :)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8113309249
Home is where the hardware is..
DarkenDarkenSkrevet 26/06-04 04:28 
hmn de sidste jeg kan huske hvor jeg var ret tilfreds med prisen var sword of mana(gba) til 110kr, og en anden auktion hvor jeg fik system shock 2 til 15kr
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/06-04 16:23 
har vundet et par gba spil til gode priser på det sidste:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8112833666&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8112873143&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8112942386&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
bootsbootsSkrevet 27/06-04 16:29 
Tja, hvis man godt vil have kopi spil.....

Jeg har lige købt Space Channel 5 Part 2 (PS2) for £9.99 og Space Channel 5 (DC) for £4.99 - ved ikke om det er dyrt; men jeg SKULLE bare have dem.... ;o)
SephirothSephirothSkrevet 27/06-04 16:29 
Søgaard: Super spil! Det har jeg sku brugt mange timer på.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CrishakeCrishakeSkrevet 27/06-04 16:48 
De sidste ting jeg er tilfreds med er nok: Prosonic 28" widescreen 100 HZ tv til 2800 kr.:) og en PS2 med Netvork-adapter, Medal of Honor: Rising sun og 2 controllers til 1000 kr.
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 19:14 
dynamitedavo>
har vundet et par gba spil til gode priser på det sidste:

Er du godt klar over, at det er kopier?

Selv fik jeg lige vundet mig en lettere ramponeret Castlevania IV.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/06-04 19:49 
naiera - nej det var jeg faktisk ikke. det er måske mig der har været for naiv, det har jeg slet ikke skænket en tanke.

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 19:54, rettet 27/06-04 19:54 
Alle "giveaway"-tegnene er der i alle eller de fleste af auktionerne. Forholdsvist meget negativ feedback, (eller) meget lidt feedback, cartridge only, kun scan af coveret som billede, sælger fra Singapore eller Hong Kong.

Det er generelt en dårlig idé at købe Game Boy-spil på eBay.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/06-04 20:03, rettet 27/06-04 20:03 
to af dem har da stort set udelukkende fået positiv feedback. men jeg skal vel regne med, at dem med catridge only er kopier? hvordan kan jeg se det på dem når jeg får dem?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 20:06 
Du skal regne med at alle er kopier. Over 2% negativ feedback er ret meget, når han har over to tusinde styks.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 27/06-04 20:07 
At sige at det er kopier, når det kun er cartridge er lidt løst synes jeg. Rigtig mange herinde sælger spil, hvor det kun drejer sig om cartridget. Ved ikke hvorfor, men det er åbenbart ret udbredt at smide æsken ud. Måske for at spare lidt plads?
NaieraNaieraSkrevet 27/06-04 20:11, rettet 27/06-04 20:12 
Du glemte lige resten af listen over tydelige tegn på at det er kopier. To kriterier gælder for alle disse spil (scan og sælger-lokation). På eBay er det nok til at man skal løbe skrigende væk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/06-04 20:27 
skal jeg være bange for at spillene ikke virker?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
bootsbootsSkrevet 27/06-04 20:42, rettet 27/06-04 20:54 
Nej. De skal nok virke. Hvis du altså nogensinde modtager dem.... :o( Nogen af disse sælgere lukker hurtigt biksen, når feedback'en begynder at blive dårlig - og det gør den som regel, når folk opdager det er kopier....

Og så skal du huske at gøre opmærksom på det, hvis du sælger spillene videre herinde. Jeg ville blive eddikesur, hvis nogen solgte mig et kopi-spil uden at gøre opmærksom på det.... God tro eller ej...

Du kan se det når du kigger ned bag metalstrimlen i cartridget. Der skal stå Nintendo og nogen tal. Du behøver ikke åbne det for at tjekke. Prøv på ét af dine originale. Ind under en lampe, og kig ned i cartridget....
Er der nogen der har linket til dén side, hvor der er et billede af det? Før i tiden kunne man også se det på de specielle Nintendo skruer; men det kan man ikke mere...

Iøvrigt har jeg engang købt et spil fra Singapore - i æske med manual - der var ægte (Så det KAN altså lade sig gøre). Jeg har også købt et par spil fra HongKong - i æske med manual - der ikke var ægte. Selv æske og manual var kopier; men det kunne man ikke se på billedet på auktionen. Desværre var der ingen mulighed for at returnere, da sælgeren ikke længere var at finde på eBay....
DizzyDizzySkrevet 27/06-04 22:17 
man kan finde en liste med et par eksempler på forskellen mellem org og kopi

her :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/06-04 12:08 
jeg har modtaget alle tre spil idag, og de er alle fake. på to af dem står der 'nintondo' bag på catrigde'et. de virker dog alle...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JuggernautJuggernautSkrevet 28/06-04 12:13 
Ja så er det bare med at hyle en negativ feedback efter sælgeren. Medmindre han ikke har skrevet at det er originalt Nintendo produkt...Eller Nintondo :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
TKTKSkrevet 28/06-04 12:26 
Har li "vundet" smash court tennis 2 for 275 kr. INKL: porto:)..fint køb syntes jeg:)
The DaneThe DaneSkrevet 02/10-04 01:12 
Ville lige hive dette frem igen, da jeg for et par dage siden (3-4) vandt Doom 2 org over Ebay - var også lige ved at vinde Doom org, men nogen m*****f***rs bød over mig, og så havde jeg ikke tid på det tidspunkt til at byde videre.

Som en sidenote har jeg "vundet" (købt :D) en GCspil holder, så jeg ikke behøver tage æskerne med div. steder (hurra for mig).

Nu skal det så bare ankomme.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/10-04 01:26, rettet 02/10-04 01:33 
Af de mere nævnværdige ting ;):


Vectrex

http://allegro.pl/show_item.php?item=31775109

Paper Mario

http://allegro.pl/show_item.php?item=31659274

MVS Board

http://allegro.pl/show_item.php?item=30696271

(Priser omregnes til DKK ved at gange med 1.7)
JAAJAASkrevet 02/10-04 05:19, rettet 02/10-04 05:23 
Jeg er lige vendt hjem fra Hong Kong, og der er originale spil over alt. Det er også relativt let at finde kopier, men det er altså slet ikke sådan, at hvis et spil er fra Hong Kong, så er det en kopi. Ja, det skulle da lige være GBA spil på ebay. Det har jeg ikke erfaring med.

Mit bedste køb på ebay er vel en Core Grafx til ca. 150 kroner, som sælger troede, var defekt. Det var AV udgangen også, så jeg RGB mod'ede den, og så var alt perfekt :) Jeg fik også Panzer Dragoon Saga for ca. 450 kr., men solgte det endnu billigere til én herinde fra ;) Fik også for nyligt en PAL Dreamcast i dejlig stand for ca. 200 kr. fra ebay.
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 07:45, rettet 02/10-04 11:28 
msxtrd>
Af de mere nævnværdige ting ;):

Paper Mario

http://allegro.pl/show_item.php?item=31659274


Øhhh!!!

Hvordan tør du byde når du ikke ved hvad de skriver??

Eller du forstår måske det vollapyk der??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/10-04 10:19 
Jeg kan godt forstå det ;)
NaieraNaieraSkrevet 02/10-04 11:28 
JAA>
(...) men det er altså slet ikke sådan, at hvis et spil er fra Hong Kong, så er det en kopi.

Det er der heller ingen der har sagt. Jeg har selv købt masser af spil fra Hong Kong over eBay, men det er lige præcis IKKE GBA spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 02/10-04 12:00 
Når det gælder GBA spil er det vist også ret lige meget hvor i verden du køber dem fra, så længe det ikke er en pålidelig sælger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 12:46, rettet 02/10-04 13:01 
He he

Nu bliver jeg nysgerrig...

Hvor i verden stammer du fra?

Det er sq da ikke et sprog man lærer i skolen
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/10-04 14:16 
Polen.
BlossomBlossomSkrevet 02/10-04 14:33 
Oki!

Så er forklaringen nok der C¨,)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
The DaneThe DaneSkrevet 08/10-04 21:53, rettet 08/10-04 21:54 
En kort opdatering, så har jeg for nyligt vundet:
DC-X
Alien Breed - Tower Assault (a500)
New Zealand Story (a500)
Carvup (a500)

til ialt omkring de 350,-. (fik heldigvis lidt tilbage i varme).
Har så også et R-type 2, og lidt LsL på hylden.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig