X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nes, hjælp!


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/06-04 17:41, rettet 24/06-04 19:19 
I dag fik jeg så mit ventede komplette Mega Man 2 (nes) ind af døren. Da jeg propper spillet i maskinen virker det ikke. Hmm, det er nok fordi det er UK-versionen? Så jeg smækker min Game Genie på, så den bliver regionsfri, det har folk i hvert fald sagt herinde. Men, det virker altså stadig ikke. Skærmbilledet blinker bare og reset'er konstant. Jeg har selvfølgelig prøvet "pust-og-bank" tricket på spillet.

Hvad gør jeg?

EDIT: Er UK spil ikke ordinære pal-spil?
Home is where the hardware is..
StarmanStarmanSkrevet 24/06-04 20:27 
Nej desværre. UK spil kan ikke spilles på en EU maskine medmindre du gør din maskine regfri.
Jeg ved ikke hvem der har bildt dig ind at en Game Genie gør din maskine regfri. :-) Det gør den ikke, den kan du bruge til at snyde i spillene, ikke andet.

Du kan også få en konverter til, men de er svære at finde.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/06-04 21:01 
Ved selvfølgelig godt hvad Game Genie bruges til, men ang. det med reg-fri sagde Sumez det i emnet om Megaman 5/6.

Leder intenst efter en NES lige nu, men tror porto vil blive et mareridt, hvis jeg tager udgangspunkt i ebay!
Home is where the hardware is..
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/06-04 21:15 
Hvorfor ikke bare modificere den du har? Det tager 10 minutter?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/06-04 21:19 
Fordi den jeg har stående ikke er min :(
Home is where the hardware is..
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/06-04 21:40 
Mja, mon ikke ejeren ville sætte pris på at den BLEV regionsløs ;)). Hehe
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/06-04 22:02 
Spurgte ham, og har ikke hørt fra ham siden = nej :)
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/06-04 00:58 
Tyske NES spil, er de på tysk?
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 25/06-04 01:00 
Mit Shadowgate er i hvert fald.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 25/06-04 01:27 
Kommer som med så mange andre spil an på hvor meget tekst der er i dem og hvem der har udgivet det. Et tekstdrevet spil som Shadowgate vil altid være på tysk. Mit eget er endsige på svensk. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
msxtrdmsxtrdSkrevet 25/06-04 10:44, rettet 25/06-04 10:46 
Jeg har Kirby's Adventure på tysk....der er nu ikke så meget tekst i. Da jeg købte spillet var jeg ikke lige klar over dette. I sidste uge proppede jeg pokemon stadium til n64 i min n64, og føj for fanden, tysk tekst og tysk tale oven i købet :((((. Yuk...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/06-04 11:18 
App. sprog i spil, så fik jeg over ebay, Zelda LA:DX til GBC på fransk :-s , hvilket sælger ikke informerede mig om :-(
Helt ærligt, svensk og tysk kan man nogenlunde tygge sig igennem, men fransk?!? Den går ikke...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig