X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mistet tillid til Microsoft


Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/04-03 15:48, rettet 13/04-03 15:49 
Dette indlæg er mere et indlæg om MS, end det er et indlæg om Xbox.

Jeg har næsten mistet tilliden til at MS kan blive en seriøs contender på videospilsmarkedet.

Når et firma konsekvent er nødt til at sænke priserne på deres hardware, for overhovedet at kunne få noget hardware over diskene, i butikkerne, så må det i givet fald stå sløvt til med at i det hele taget at få solgt noget hardware.

Jeg vil ikke engang kalde det salg af hardware, når butikkerne sælger Xboxe; De bliver jo nærmest kastet i nakken på kunderne istedetfor. Hvori består salget? MS tjener jo ikke penge på deres hardware; De fandt ud af, at 4000,- var for meget, for der var der ingen som købte hardwaren. Senere blev det sat ned til ca. 2000,- og stadig var der næsten ingen som købte hardwaren. Idag koster en Xbox nu 1599,- og stadig sælger den næsten ingenting.

Men det er jo stadig ikke et salg af hardware, når MS konsekvent taber penge på det her.

Hvor lang tid gider de blive ved med det?

Så er der hele Marts måned oplevelsen; Dette er min personlige oplevelse med den nok så berømte marts-spille-måned.

Jeg købte PDO, DOAX, og Shenmue II. Jeg bruger stadig kun min Xbox til Halo og DOAX, samt lidt Shenmue II. PDO blev gennemført, og interessen for spillet forsvandt; Det var slet ikke det kick og kinetiske oplevelse, som REZ var. DOAX spiller jeg stadig, men det er kun når jeg vil slappe af, og ikke rigtigt gider spille seriøst. Shenmue II håber jeg dælme ikke at jeg bliver træt af. MEN....Shenmue II er ikke engang et decideret Xbox spil. Jeg kunne i teorien spille det på Dreamcast.

Min pointe er....og det er helt personligt det her....at MS ikke har noget seriøst at byde på, mht til NYE spil til Xbox.

MS har nærmere en checkliste til deres udgivelser, og for at opfylde den checkliste, så prøver de febrilsk på at appellere til alle genrer.

Helt seriøst, så mener jeg, at Nintendo har pisset op og ned af MS, når vi snakker marts; Jeg købte Resident Evil Zero, Metroid Prime, Super Monkey Ball 2, en GBA SP + Zelda og Castlevania: HOD. Alle de spil bliver spillet, og spillet MEGET. Jeg bruger praktisk talt kun Xbox til Halo, og så lidt DOAX.

Jeg leder måske efter andre typer spil, men det som undrer mig er, at jeg aldrig har været særlig vild med Nintendo. Jeg har aldrig rigtigt dyrket Nintendo's spil, før nu.

For mig, så opfatter jeg MS's spil, som checkliste spil; Spil som kun er lavet, fordi alle andre laver spil inde for en given genre, og så vil MS osse = En "me too" holdning til tingene.

Hvorfor skulle jeg spille Kung Fu Chaos, når Super Monkey Ball 2 er et bedre spil? Hvorfor skulle jeg spille Blinx, når alle Mario spil er bedre spil? Hvorfor skulle jeg spille Mech Assault, når alle mech spil til PC er bedre spil? Hvorfor skulle jeg spille FIFA 2003 på Xbox, når jeg ligeså godt kunne spille det på alle andre formatter? Hvorfor bliver MS ved med at prøve med nye bilspil til Xbox, når maskinen nærmest allerede er oversvømmet med bilspil? Hvorfor er Halo det absolut ENESTE spil, som stadig er værd at købe en Xbox for? Hvorfor er launchspillene stadig de eneste RIGTIGE kvalitetsspil til Xbox?

Personlige holdninger, ja, men I kan BANDE på, at jeg finder det absolut irriterende, at MS i mine øjne overhovedet ikke kan finde ud af, at ta' sig RIGTIGT godt sammen, og så udgive nogle ENDNU mere fantastiske spil, end launchspillene.

Jeg synes ikke MS kan noget mere.

Vil jeg rigtigt spille videospil, så er det ikke længere på Xbox det foregår.

Kom med nogle ordentlige spil MS, og jeg vil købe dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MadsMadsSkrevet 13/04-03 15:58 
Okotta >
Men det er jo stadig ikke et salg af hardware, når MS konsekvent taber penge på det her.

Nintendo og Sony tjener heller ikke på deres hardware salg. Jeg ved ikke om Sony er kommet dertil hvor de rent faktisk tjener på det, men jeg tvivler.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/04-03 16:00 
Som du selv nævner flere gange: Personlig holdning! Det er kodeordet..

Personligt prøver jeg (uden held) at skaffe en Xbox pga:

. Xbox Live
. MGS2: Substance
. Splinter Cell
. Morrowind
. Fable

Med flere.. Men jeg kan selvfølgelig ikke "helt" deltage i debatten, da jeg ikke har en Xbox (endnu)..
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 13/04-03 16:01 
Steel Battalion et ripoff?!?

Blinx en Mario-kopi?!?

Personligt er der en masse spil, jeg godt kan lide at spille på min Xbox.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 13/04-03 16:03 
Nu er sportsspillene, f.eks. NBA 2K3 og CBK 2K3, jo alle udkommet i deres bedste inkarnationer på Xbox. Dérfor gider jeg ikke spille dem på andre konsoller. For ikke at tale om online i disse spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 13/04-03 16:05 
KTC >
Steel Battalion et ripoff?!?

Jeg har ikke snakket om Steel Battalion i mit indlæg.

Mech Assault derimod..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 13/04-03 16:07 
xbox er den fedeste konsol nogensinde pga:

xbox media player
linux
og diverse virkelig velfungerende emulatorer

men det har selvfølgelig ikke så meget med M$ at gøre =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 13/04-03 16:08 
Og generelt ikke så meget med konsoller at gøre ;)

Skulle du ikke bare gå over til at spille PC spil? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/04-03 16:13 
Vi kan jo ikke alle møde tilstrækkelig intellektuel udfordring ved at prøve at navigere Mario-menu'en vel Naiera ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 13/04-03 16:15 
Hey, nu skal du ikke fornærme, den er svær nok! :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 13/04-03 16:18 
Hvis du har mistet tillid til Microsoft, fordi de sænker prisen på maskinen, så har du vel også mistet tillid til Nintendo og PS2.

Og Xbox sælger så meget mere end GameCube og sælger faktisk bedre og bedre for hver dag.

Drxl: Så skaf dig en computer, som Naiera siger. Det er ihvertfald ikke en konsol du er interesseret i så, hvis du ser en god konsol som en computer... D'oh!
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 13/04-03 16:26 
Du tager ganske fejl.

Det jeg kan li' i den software jeg omtaler er netop de samme kvaliteter som en konsol har over en PC.

xbmp og emulatorerne er jo netop optimeret til at køre på maskinen og har en bedre kontroller/fjernbetjening end hvad der umiddelbart er tilgængeligt til PC'ere. Derudover skal man ikke undervurdere at RGB udgangen på xbox'en er væsentlig bedre end det TV-out man finder på de fleste PC-grafikkort (s-video hvis man er heldig ellers composite).

Linux installationen er så rar fordi jeg kan ha' den med mig hvis jeg vil lave lidt dRxLaX justering til et KT.

Der er så faktisk også lavet spil til xbox'en, hvoraf det bedste efter sigende er bomberX, en bomberman clon med en hel del nytænkning.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
majjohamajjohaSkrevet 13/04-03 16:28 
Jeg har heller ikke en xbox men her er en del titler jeg forventer at købe hvis jeg får en

Dead or Alive 3

Halo

JSRF- Jet Set Radio Future

MotoGP

Oddworld- Munch's Oddysee

Shenmue II

Xbox Live

og flere til
KTCKTCSkrevet 13/04-03 16:29, rettet 13/04-03 16:31 
Rites >
Drxl: Så skaf dig en computer, som Naiera siger. Det er ihvertfald ikke en konsol du er interesseret i så, hvis du ser en god konsol som en computer... D'oh!

Hmmm, nu er emulatorer så også spil. Xbox Media Player kan vise film og spille musik, hvilket jo også er funktioner, som mange konsoller tilbyder idag.
Linux er så en anden sag...

Okotta >
Jeg har ikke snakket om Steel Battalion i mit indlæg.

Mech Assault derimod..

Nej, jeg snakkede heller ikke om Mech Assault, som jeg ikke har prøvet nok til at kunne vurdere retfærdigt.

Jeg kom bare med et eksempel på et Mech-spil på Xbox, som ikke er et rip-off...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/04-03 16:53 
Okotta >
Dette indlæg er mere et indlæg om MS, end det er et indlæg om Xbox.

Jeg har næsten mistet tilliden til at MS kan blive en seriøs contender på videospilsmarkedet.

Bedste.Tråd.Nogensinde.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/04-03 17:09, rettet 13/04-03 17:17 
Mærkligt at der bliver samlignede Mechassult med SB.
Det er jo spil som overhovedet ikke ligner hinnanden.
det ene er en slags mech simulator mens den anden bare et et 3persons shooter.

At du siger at næsten ingen købte Xboxen da den kostede de 4000 kr er jeg kun lidt enig med.
men ikke da den kostede 2000 kr. der gik den næsten som varmt brød der i jule måneden.
Det er da kun bedre at den nu igen koster under 2000 kr.
Xboxen i Danmark har haft et stigende salg efter pris nedsættelse i december månede.
og en endnu pris regulering vil da sætte ekstra skub bag.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OkottaOkottaSkrevet 13/04-03 17:13 
Grillbiller >
Mærkligt at samligne Mechassult med SB.

Jeg sammenligner skam ikke Mechassault med Steel Battalion; Hvor ser du det henne?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
The BruceThe BruceSkrevet 13/04-03 17:16 
Okotta >


Men det er jo stadig ikke et salg af hardware, når MS konsekvent taber penge på det her.

Hvor lang tid gider de blive ved med det?

Min pointe er....og det er helt personligt det her....at MS ikke har noget seriøst at byde på, mht til NYE spil til Xbox.

MS har nærmere en checkliste til deres udgivelser, og for at opfylde den checkliste, så prøver de febrilsk på at appellere til alle genrer.

Helt seriøst, så mener jeg, at Nintendo har pisset op og ned af MS, når vi snakker marts; Jeg købte Resident Evil Zero, Metroid Prime, Super Monkey Ball 2, en GBA SP + Zelda og Castlevania: HOD. Alle de spil bliver spillet, og spillet MEGET.
Jeg bruger praktisk talt kun Xbox til Halo...

Hvorfor er launchspillene stadig de eneste RIGTIGE kvalitetsspil til Xbox?

Jeg synes ikke MS kan noget mere.

Vil jeg rigtigt spille videospil, så er det ikke længere på Xbox det foregår.

Kom med nogle ordentlige spil MS, og jeg vil købe dem.


True, true and true!!

Jeg kunne ikke være mere enig!

Efterhånden er jeg taget til Aalborg city 3-4 gange med den intention at købe en Xbox, men HVER gang er jeg kommet hjem "emptyhanded"! Dette skyldes, at så snart jeg tager ud til den respektive butik med det mest tiltalende XBox tilbud (som regel El-Giganten) så har jeg fået kolde fødder efter at have støvsuget hylderne for K-V-A-L-I-T-E-T-S SPIL! Altså sådanne spil som man sætter sig ned og bliver "væk i"!
Halo er et sådant men dette har jeg allerede gennemført, da jeg lånte en XBox af en af mine kammerater!

Rare's spil ser jeg frem til men der er ingen som helst garanti for at deres kommende spil bliver ligeså klassiske som størstedelen af deres titler til gamle Nintendo maskiner blev!
Project Ego ser jeg frem til, men endnu engang: folk hylder det som om det var tingen, der kan erstatte farve-fjernsynet og INGEN har spillet det endnu!

Jeg køber konsoller pga. af spil-klassikere, som kommer ekslusivt til de enkelte maskiner og præcis derfor tror jeg der går lang tid før XBoxen står og hygger ved siden af mit fjernsyn (det sgu' da lige være fordi jeg køber 12 laksebøffer i Dreisler Storkøb og får en smidt i nakken gratis....)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
OkottaOkottaSkrevet 13/04-03 17:30 
The Bruce >

Rare's spil ser jeg frem til men der er ingen som helst garanti for at deres kommende spil bliver ligeså klassiske som størstedelen af deres titler til gamle Nintendo maskiner blev!
Project Ego ser jeg frem til, men endnu engang: folk hylder det som om det var tingen, der kan erstatte farve-fjernsynet og INGEN har spillet det endnu!

Præcis! Jeg SER FREM TIL en masse Xbox spil, men intet usædvanligt har vist sig endnu, som jeg kan spille.

Jeg ser osse frem til Rare's spil, men ingen ved endnu om de spil bliver klassikere, og ligeså gode som Rare's andre klassikere. Bare kig på Starfox Adventures; Okay spil, men man bliver ledt helt og aldeles ved næsen i det spil. Hvor er friheden og eventyret i spillet? Hvor er det kick jeg fik ved at spille Perfect Dark, og ved at OPDAGE ting i Perfect Dark?

Indtil det sker, så spiller jeg de spil som findes, hvoraf et par stykker allerede er små klassikere, men det er ikke fra MS, og det er ikke på Xbox.

Xbox har ÈN klassiker....en RIGTIG klassiker vel og mærke...og det er stadig "kun" Halo.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 13/04-03 17:31 
Okotta >
Grillbiller >
Mærkligt at samligne Mechassult med SB.

Jeg sammenligner skam ikke Mechassault med Steel Battalion; Hvor ser du det henne?

Det er så mig, der nævner dem i samme sætning.
De er da begge mech-spil, ikke? (og det var der, sammenligningen kom ind)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/04-03 17:51 
Jo du styrer en Mech og der slutter samligningen for spillende er vidt forskellige.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JAAJAASkrevet 13/04-03 18:01 
(det sgu' da lige være fordi jeg køber 12 laksebøffer i Dreisler Storkøb og får en smidt i nakken gratis....)

LOL!

(Disclaimer: Latter ikke vendt mod Boxen, men mod ovenstående udsagns høje humoristiske leje)
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/04-03 18:30 
Born2Play >
Okotta >
Dette indlæg er mere et indlæg om MS, end det er et indlæg om Xbox.

Jeg har næsten mistet tilliden til at MS kan blive en seriøs contender på videospilsmarkedet.

Bedste.Tråd.Nogensinde.


Mest. Lamme. Måde. At. Udtale. Sig. På Nogensinde.

Det har du fra TeamXbox:D

Anyway.......

Okotta du tager fejl! Sæt dig ned og køb Koies Crimson Sea...... Så er der heste for alle pengene....

Og Kung Fu chaos er intet som Super Monkey ball.... javist er det et party spil, men der har så fler ekampelementer og minder mere om det fede Powerstone 2!

Har du overvejet Xbox Live..... ? Har du overvejet at åbne for alle de ting der er i Panzer Dragoon Orta?? Som det første spil og alt det andet i den der box.....??

Du kunne tage og købe JSRF og Gunvalkyrie som jeg ser som gode spil..... Også fra SEGA.... Du lyder som en SEGAfan så hvorfor ikke prøve Toejam and earl 3, Crazy taxi 3 eller House of the dead 3..... Bare drop alle de reviews og prøv dig frem.... Mon ikke RtCW: Tides of War, Brute Force, Knights of the old republic og Onimusha 2 kan gøre dig mere glad her til sommer??

For ellers ved jeg sgu ikke.... At kalde BLinx for Mario rip off er dog den største løgn siden Stalin hævdede at være en flink mand!
Well crucify the insincere tonight...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/04-03 18:54 
Bedste.Svar.Nogensinde.
;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RitesRitesSkrevet 13/04-03 19:59 
Det med salget af Xbox... Der er sgu nogen der ville blive overrasket over de uofficielle salgstal på Xboxen herhjemme i December...
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 15/04-03 15:43 
Rites >
Og Xbox sælger så meget mere end GameCube og sælger faktisk bedre og bedre for hver dag.

Ja, det er GC der har problemerne. Den er ved at blive fjernet i mange butikker og optræder ikke så ofte i katalogerne mere.
De har heller ikke meget støtte fra tredie parts firmaerne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/04-03 15:51 
Okotta >
MS har nærmere en checkliste til deres udgivelser, og for at opfylde den checkliste, så prøver de febrilsk på at appellere til alle genrer.

Spil som Panzer, DOAX, Gun Valkyrie, Otogi, Toejam & Earl, Shenmue, Steel Battalion, JSRF og mange andre, er vel alt andet end ME TOO titler.

Men selvfølgelig prøver MS at dække de fleste genrer ind. Det bør de også.

Nintendo burde gøre det samme. Der var mange N64 ejere(mig inkluderet) der var trætte af ikke at kunne købe meget inden for bil-, fighter- eller rollespil. Cuben gør det bedre, men er stadig lidt bagud i nogen kategorier.

Xbox mangler rollespil. Udover Morrowind er der ikke meget at komme efter. Platform spil er også en mangelvare, men der kommer Rare nok ind i bildet. Så jeg håber da at MS prøver at dække sig ind på de områder. Det vil jeg, i modsætning til dig, ikke brokke mig over...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 15/04-03 15:59 
bede-x >
Ja, det er GC der har problemerne. Den er ved at blive fjernet i mange butikker og optræder ikke så ofte i katalogerne mere.
De har heller ikke meget støtte fra tredie parts firmaerne.

Fordi GC'en bliver fjernet i BR og et par engelske butikker, betyder jo li'som ikke at den dør imorgen eller næste år.

Støtte fra 3 parts firmaer er ikke vigtig, når vi snakker GC; Den lever af Nintendo's egne spil, og de sælger altid.

Gad vide hvornår MS udgiver et spil til Xbox, som sælger fantastiske mængder eksemplarer, og ikke er et multiformatspil? Mmm...? Vi kommer nok til at vente til Halo 2...til næste år.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 15/04-03 16:01 
bede-x >
Spil som Panzer, DOAX, Gun Valkyrie, Otogi, Toejam & Earl, Shenmue, Steel Battalion, JSRF og mange andre, er vel alt andet end ME TOO titler.

Sjovt nok er det (noget nær) alle de JAP-titler der er til Xbox...

Så problemet kan vel koges ned til: for mange (ligegyldige) US-udgivelser, for få (interessante) JAP-udgivelser.

Den har vi vist diskuteret før? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 15/04-03 16:05 
Har ikke tid til at diskutere det nu. Jeg sidder på biblioteket.

Jeg er kun delvist enig med dit argument fra tidligere, men det kræver tid at forklare.

Skal nok komme tilbage og diskutere :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 15/04-03 16:20 
bede-x >
Xbox mangler rollespil. Udover Morrowind er der ikke meget at komme efter.

Selv om Baldurs Gate: Dark Alliance er hack'n slash, så hører det stadig til D&D-serien.
Ellers kan jeg heller ikke lige komme på det helt vilde, men ville lige nævne det.

Platform spil er også en mangelvare, men der kommer Rare nok ind i bildet. Så jeg håber da at MS prøver at dække sig ind på de områder. Det vil jeg, i modsætning til dig, ikke brokke mig over...

Der er jeg nu ikke enig. Hvis du prøver at søge lidt, så har der været en tråd om platformspil til Xboxen, og der kunne jeg da nævne er god stak titler...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 15/04-03 16:27, rettet 15/04-03 16:28 
Okotta >

Gad vide hvornår MS udgiver et spil til Xbox, som sælger fantastiske mængder eksemplarer, og ikke er et multiformatspil? Mmm...? Vi kommer nok til at vente til Halo 2...til næste år.


Tror egentlig ikke vi skal vente så længe Okotta. Brute Force er en meget ventet tittel af mange, det er virkelig et lovende spil, hvis det lever op til forventningerne. Udgivelses datoen står i USA til den 27/5-03 (ved godt det er blevet udskudt et par gange) Men mon ikke det skulle kunne nå en sejrsgang jorden rundt inden årets udgang.

Det er gætværk om det bliver godt, det ved jeg, og kun tiden kan vise om det bliver en succes. Men husk at succes ikke nødvendigvis gør et spil. Vi har set nogen perler sælge en del mindre end de burde.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/04-03 18:03 
RJK-.... Ej, der er altså flere Japspil, men den der USAspil Vs Japspil er ikke så smart nu:P

Det kan godt være at alle de spil er japanske, men de er stadig anderledes og er ikke noget en casual gamer bare kommer og køber.

Dog er det sløvt..... Lidt konami MGS2 og lidt Silent Hill 2.... Lidt Namco(Dead to rights) her og der og lidt Capcom der og her, men jo ikke det store.

Dog ser det da bedre ud her i fremtiden. Mere Tecmo og Dino Crisis 3 fra Capcom skal da nok blive cool:) Pahnatagram(Ved godt de er Koreanske, men alligevel) har da også nogen intressante spil på vej som Duality, Strident og KUF. Well....

Har ikke nogen pointe udover at jeg mener, at der kommer en del japanske spil i fremtiden?:) True Phantasy Live online ser da ok ud, og det synes jeg også Phantasy online, soul calibur 2, sudeki, ninja gaiden....... Well, måske ikke så mange alligevel, men der kommer da nogen:)
Well crucify the insincere tonight...
HulleHulleSkrevet 15/04-03 18:29 
Jeg er lidt i tvivl om Phantagram eksisterer mere.. Der har intet ny vaeret fra deres side af de sidste 2 maaneder, og alle deres hjemmesider har vaeret lukket lige saa laenge. Hvis nogen har nogen nyheder fra dem inden fra de 2 sidste maaneder, maa i meget gerne poste et link..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SoqratesSoqratesSkrevet 15/04-03 18:42 
Var der ikke rygter om opkøb af microsoft
SolaegSolaegSkrevet 15/04-03 18:48 
Okotta >
Gad vide hvornår MS udgiver et spil til Xbox, som sælger fantastiske mængder eksemplarer, og ikke er et multiformatspil? Mmm...? Vi kommer nok til at vente til Halo 2...til næste år.


Det har spil, som DOA3 og PGR gjort. Ellers er der mange spil, som lyder lovende og nok skal sælge godt;

Fable
Ninja Gaiden
Doom3 (Næsten sikkert også til pc)
Midtown Maddness 3
Sudeki
B.C
Perfect Dark Zero
Counterstrike (også til pc, ved bare ikke hvilken udgave der kommer til Xbox)
Brute Force
Kameo
Starwars: Knights of The Old Repuplic
Og DOA spillene


Alle disse er eksklusive til Xbox^^
RitesRitesSkrevet 15/04-03 19:27 
+ alt Rare spytter ud.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig