X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RalliSport 2 patch


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 13:31, rettet 24/06-04 13:33 
Hvis alt går vel skulle patch'en komme engang i næste uge, og så kan vi langt om længe slippe af med de wankende snydere, der spolerer spillet for alle andre.

Eksempel: De bedste ti tiders ghots kan downloades, men de bedste 50-200 tider er sat af snydere, så den feature kan ikke bruges til en skid! DØD over de sataner!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
fumfumSkrevet 24/06-04 13:33 
Hvad med dem der testede spillet i sin tid?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 13:37 
Hvad mener du?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
fumfumSkrevet 24/06-04 13:40 
At du ønsker død over de sataner der udnytter den dålige kodning der burde havde været fanget af testerne.
Hvad med testerne, skal vi også slå dem ihjel så? mente jeg.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 13:43 
Ja, dem kan vi lige så godt tage med - det er deres shortcuts, som snyderne udnytter. Præcis som man OGSÅ kunne i RSC1! De MÅ da lære det!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/08-04 11:04 
Nogen, der kan fortælle mig, om patch'en retter andet end muligheden for at snyde på baner og så voice-upgraden?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 04/08-04 11:16, rettet 04/08-04 11:16 
Udover det du nævner, så skulle patchen også gøre, at der ikke bliver spillet baggrundsmusik, når man er i lobbyen. Og så bliver alle skins til de forskellige biler unlocket hvis man har gennemført hele singleplayer delen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig