X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeres hus brænder...


Svar
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 11:23 
...og I kan nå at redde ÈT af jeres spil.

Hvilket spil ville I skynde jer at snuppe og løbe ud med, og hvorfor?

Personligt vil jeg skynde mig at ta' Puyo Pop til GBA'en - så skal jeg ikke til at finde ud af, om jeg kan få det fra USA igen; Det er nemlig ikke udgivet i Europa.

Halo kan man jo få smidt i nakken alle steder, til billige penge.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KilroyKilroySkrevet 23/06-04 11:29, rettet 23/06-04 11:32 
Hvad med ens spillemaskine? Personligt ville jeg være lidt lige glad med en plade plastic med et sølvfolie i midten, hvis jeg ikke havde en maskine at spillet pladen på...

Jeg aner ikke hvilken maskine jeg ville slæbe ud. Tror jeg ville smide hele skidtet ud af vinduet og håbe at maskinerne overlever 4-5 meters fald ned i en græsplæne...
Kilroy Was Here
LingobarLingobarSkrevet 23/06-04 11:35 
Vice City. -Det er det spil der har underholdt mig mest, ud over Doom.

Jeg har desværre ikke nogen sjældne spil.
Dine dage er salte...
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 11:35, rettet 23/06-04 11:35 
Kilroy >

Ingen spillemaskiner - ÈT spil only.

Hvilket ENE spil er vigtigst for jer at redde?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MIKA-LMIKA-LSkrevet 23/06-04 11:53 
Simpelt. Radiant Silvergun. Det er det dyreste jeg har.

(alternativt, hvis det er tilladt/muligt, ville jeg tage Tekki m/controller med - så har jeg da i det mindst både et spil og noget at sidde på, nu alt andet går op i røg :)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
WehnerWehnerSkrevet 23/06-04 12:00 
Min Fender Jazz Bass fra 1969...øhh skulle det være et spil? Det ville nok ikke blive prioriteret så højt, at jeg nåede at få et med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 23/06-04 12:11 
Nok Panzer Dragoon Saga.
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/06-04 12:18 
Hal(l)o;)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 23/06-04 12:29 
Garou: Mark Of The Wolves til AES - det dyreste spil jeg har...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/06-04 12:33 
Zelda: The Wind Waker

Har ikke nogen "specielle" spil, som er sjældne, mint eller noget, men Zelda har altid betydet meget for mig... lige meget hvilket spil det nu er.
fumfumSkrevet 23/06-04 12:35 
Jeg ville tage brædtspillet Risk med. Den originale udgave, ikke den besynderlige med de nye regler.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SephirothSephirothSkrevet 23/06-04 12:40 
Driv3r
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 23/06-04 12:42 
Sephiroth>
Driv3r

Er det det eneste spil du har?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/06-04 12:46 
Skidt da med prisen! Gameplay > All :)

Mit valg må falde på Megaman 4, da Megaman-serien er genial og 4'eren er det eneste jeg har pt.
Home is where the hardware is..
MIKA-LMIKA-LSkrevet 23/06-04 12:51 
Søgaard>
Skidt da med prisen! Gameplay > All :)

Sælg RSG og køb hele Megaman serien?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SephirothSephirothSkrevet 23/06-04 12:54 
Søgaard>
Mit valg må falde på Megaman 4, da Megaman-serien er genial og 4'eren er det eneste jeg har pt.

4'eren er faktisk det bedste af de originale - og det eneste, jeg aldrig selv har ejet :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/06-04 12:55 
mit savegame til Project Godtham racing2
nøj jeg vil blive ked hvis jeg skulle gennemføre det spil igen
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
solid snakesolid snakeSkrevet 23/06-04 13:00 
Det var da mega svært at svare på. Men jeg tro det bliver mit Castlevania: Symphony Of The Night til Playstation 1
Da jeg kan blive ved med at spille det spil.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KeenKeenSkrevet 23/06-04 13:29, rettet 23/06-04 13:32 
Mange tak Okotta nu får jeg mareridt i nat...

men hvis jeg skulle vælge ET spil, hvilket egentlig er et meget ondt spørgsmål, ville jeg nog tage Enclave med (Hvorfor ved jeg egentlig ikke, da min xbox så også går op i røg), men da jeg ikke bor i vores hus men i anekset er det jo egentlig ligegyldigt :P
SumezSumezSkrevet 23/06-04 13:35 
Det vil nok være mit Super Mario Bros., da det er det første spil jeg nogensinde fik, og stadig er i udmærket stand.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 23/06-04 14:19 
Det ville uden tvivl være Final Fantasy 6, af den grund som så mange også kommer med, at det er det dyreste spil jeg har.
quadquadSkrevet 23/06-04 14:25 
Drakengard - Overlever ikke, hvis jeg ikke får gennemspillet det.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/06-04 14:53 
Samba De Amigo - hvis jeg også måtte tage Maracas med ud :P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/06-04 15:48 
Wagner>
Drakengard - Overlever ikke, hvis jeg ikke får gennemspillet det.

Er det ude nu?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 23/06-04 15:50, rettet 23/06-04 15:53 
Ingen - jeg brænder ned til grunden med mine spil. Det er enten alt eller intet.
Men ellers ville det nok være enten mit Leisure Suit Larry org., eller Blood Omen til PS - da det er "nemmere" at skaffe til PC, imodsætning til stortset umuligt til PS.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/06-04 15:53 
Næste tråd hedder: Huset brænder - familien eller din konsol?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
majjohamajjohaSkrevet 23/06-04 15:54 
Hmm... Hvis jeg havde en rigtig god figther sagde jeg den, men hov det har jeg ikke... Hmm... Siger mit Dance Dance Revolution 2nd Mix JAP til Dreamcast. :)
SephirothSephirothSkrevet 23/06-04 15:58 
Born2Play>
Wagner>
Drakengard - Overlever ikke, hvis jeg ikke får gennemspillet det.

Er det ude nu?!


Det har det været længe ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dpldplSkrevet 23/06-04 17:06 
Bah... umugligt at svare på... Men tro jeg vil redde soul calibur til DC (2 er jo let at få igen og blade kan også let beskaffes)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
solid snakesolid snakeSkrevet 23/06-04 17:12 
The Dane>
Ingen - jeg brænder ned til grunden med mine spil. Det er enten alt eller intet.
Men ellers ville det nok være enten mit Leisure Suit Larry org., eller Blood Omen til PS - da det er "nemmere" at skaffe til PC, imodsætning til stortset umuligt til PS.

Det ér nok lige før jeg også heller ville brænde inde med alle spil. Det er jo alligevel, mange timer man har brugt på at skabe sig en samling.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
jaesjaesSkrevet 23/06-04 17:17, rettet 23/06-04 17:54 
Jeg har ingen sjældne eller dyre spil, så jeg vil udvide spørgsmålet til: Dit hus brænder, alle spilbutikker er gået konkurs, Ebay er snuppet for fusk og dine venner er sure på dig, og vil ikke låne dig spil.

I såfald ville jeg tage Super Mario World med, da det efter min mening indeholder noget af det bedste gameplay.

Historiedrevne spil ville i det her tilfælde være ligemeget, da biograferne og bibliotekerne ikke er brændte... oder etwas... :)

Havde selv tænkt på at oprette næsten samme emne, bare med "øde-ø-scenariet" - længe siden vi har haft nogle poppede emner ;)
DizzyDizzySkrevet 23/06-04 17:26 
jeg vil også mene det ville ikke være mindre makabert og spørge.

Du har meldt dig til Robinson Solo, og må kun medbringe 1 spil + konsol...

:D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/06-04 19:49 
Med jaes scenariet: Halo. Det kan spilles igen og igen!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 23/06-04 20:17 
Jeg ville lade mine spil gå op i røg og koncentrere mig om mine cd'er, da jeg har rimelig mange "Limited edtition"-skiver der ikke længere kan fås.

Men SKULLE det være, ville det nok være SSX3, fedt multiplay, og rigtig mange rekorder at slå alene :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 23/06-04 22:53 
tror også bare jeg lader mig brænde inde, et tørklæde for munden og en controller i hånden... kommer der brandmænd hoppende ind, skriger jeg:
"I tager mig aldrig levende!"
Så prøver jeg at lave Mog dansen, failer og falder om,
mens der står "your party has fallen" på tv'et....

.... eller også forlader jeg den brændende bygning med et tomt billedeløst cover og bliver munk i tibet.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PapandPapandSkrevet 24/06-04 00:40 
Ville redde kærestens Sims: Superstar... Hvis det gik op i flammer var jeg en død mand.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkenDarkenSkrevet 24/06-04 04:13 
LOL Snowman, nok det bedste svar ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig