X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue 2 hjælp!


Svar
FanboyFanboySkrevet 13/04-03 00:18 
Mig og en kammerat er lige gået i gang med Shenmue 2 til Xbox, men vi sidder fast. Ryo har lige mødtes med en bruntklædt mand på en restaurant for at få noget at vide om en wudu master, da en hel masse bøller dukker op på restauranten og ødelægger det hele. Jagten går igennem nogle gader, hvor den så stopper, hvor 4 mænd står og holder den brune mand, mens Ryo går stille hen mod dem kommer der en grum og maskulin dame og skal til at slå ham ned bagfra. Lige inden hun slår kommer der sådan en menu, hvor man kan trykke på piletasterne og på a,b,x,y. Problemet er, at lige meget hvad vi trykker bliver vi bare slået ned. Når vi trykker ned ad på piletasterne accepterer den det, men lige meget hvad jeg trykker på a,b,x,y vil den ikke.

Det lyder måske lidt indviklet, men spørg endelig hvis i er i tvivl! Any information would be useful.. :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/04-03 00:31 
Det er lidt sent at spørger om;)

Har kun demoen så kan ikke hjælpe dig fanboy, men prøv gamefaqs;)

jeg troede heller ikke du havde en Xbox??
Well crucify the insincere tonight...
FanboyFanboySkrevet 13/04-03 00:34 
Det er lidt sent, men hvis vi slukker nu, går alt det vi har gennemført jo tabt. På Gamefaqs er der kun til DC versionen, så den får vi ikke så meget ud af :/

Det er min vens Xbox vi spiller på.
RJKRJKSkrevet 13/04-03 01:18 
Trykker I hurtigt nok? Det er jo en QUICK Time Event...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 13/04-03 01:25 
Det event er nasty. Husker det tydeligt fra DC versionen ("damen" er oprindeligt en tranvsistit btw, det blev lavet om til de vestlige markeder). Man skal være meget hurtig, timingen er lidt sær.
SideshowSideshowSkrevet 13/04-03 01:39 
Er det en kombination af f.eks. x og a, så tryk på dem samtidig.

Ellers hvis du skal f.eks.: venstre, højre, x, y - så trykker du højre samtidig med x.

Dårligt forklaret, men prøv om du kan forstå hvad jeg mener. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig