X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der har prøvet HDLoader?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 22/06-04 16:32, rettet 22/06-04 16:36 
Gamebits har smidt info ud i deres nyheds mail,
og jeg er interesseret i om der er ulemper ved det.
(har gættet mig til at man nok ikke kan spille online... eller hvad?)
Og om der er noget at vinde ud over det givet med slidtage af disc's .... som f.eks. loadtider osv

edit: har selvfølgelig skimmet siden, og set at der er nogle spil det ikke virker med. Men søger fo... Se hele indlægget


PS2 Harddisk Loader
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
ChronoChronoSkrevet 28/07-04 19:20 
Så må jeg lige finde et toldfrit sted at handle :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 28/07-04 19:27 
Angående hvilke spil der virker, så er jeg 25% inde i Prince of Persia uden at støde på problemer.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 28/07-04 19:31 
Chrono>
Så må jeg lige finde et toldfrit sted at handle :)

Tjaa, med mindre Tronix har det endnu, skal du vist have det brugt. Det er mere eller mindre udsolgt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IqonIqonSkrevet 29/07-04 02:22, rettet 29/07-04 02:23 
Det ser ud til at DVDBoxoffice stadig har nogle tilbage. De skriver: "Disgaea: Hour Of Darkness is back for a limited time. Get your order in today because once they’re gone, they won’t be back."

Er det et spil man bør overveje, hvis man kan lide Final Fantasy Tactics Advance?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 29/07-04 11:36 
JA!! Køb det NU.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 29/07-04 12:03 
øøøh - kunne man spille dem med eller uden chip ved brug af HDLoader???
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 29/07-04 12:39 
Uden chip hvis man installerer spillet på harddisken via sin pc.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The DaneThe DaneSkrevet 29/07-04 13:41 
Det var da godt nok at høre - så kan man vist ikke sige, at der er nogen god undskyldning for ikke at importere gode titler (næsten ikke :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KilroyKilroySkrevet 30/07-04 10:10 
Jeg må vel næsten gøre opmærksom på, at HDLoaderen nok snart bliver taget af markedet. Ifølge HDoader.com stod der i går, at produktet er blevet taget af markedet. I dag er siden helt væk. Det siger vist en hel del. Jeg er spændt på at høre hvad begrundelsen er, og om man overhovedet får noget at vide om...

HDLoader der ikke virker
Kilroy Was Here
ChronoChronoSkrevet 27/08-04 12:37 
Iqon>
Det ser ud til at DVDBoxoffice stadig har nogle tilbage. De skriver: "Disgaea: Hour Of Darkness is back for a limited time. Get your order in today because once they’re gone, they won’t be back."

Men det havde de så ikke. Ventede 3 uger på det, og bestilte så hos videogamesplus.ca istedet. De sendte med det samme, men desværre blev de snuppet af tolden selvom de skrev gift og for lav værdi på brevet...

Spillet virker i øvrigt fint med HD Loader :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The DaneThe DaneSkrevet 16/09-04 15:01 
Nu ser det ud til at samme firma er kommet med noget andet lignende (eller de høre ihvertfald til på samme danske side).
Det nye hedder HDAdvance, og i modsætning til HDloader skulle denne kunne inst. NTSC spil, etc. - med slidetool ;).
Som en "god" ting er HDloader da sat ned (hvis man ser iforhold til Gamebits).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig