X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der har prøvet HDLoader?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 22/06-04 16:32, rettet 22/06-04 16:36 
Gamebits har smidt info ud i deres nyheds mail,
og jeg er interesseret i om der er ulemper ved det.
(har gættet mig til at man nok ikke kan spille online... eller hvad?)
Og om der er noget at vinde ud over det givet med slidtage af disc's .... som f.eks. loadtider osv

edit: har selvfølgelig skimmet siden, og set at der er nogle spil det ikke virker med. Men søger fo... Se hele indlægget


PS2 Harddisk Loader
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
DarkenDarkenSkrevet 22/06-04 16:32, rettet 22/06-04 16:36 
Gamebits har smidt info ud i deres nyheds mail,
og jeg er interesseret i om der er ulemper ved det.
(har gættet mig til at man nok ikke kan spille online... eller hvad?)
Og om der er noget at vinde ud over det givet med slidtage af disc's .... som f.eks. loadtider osv

edit: har selvfølgelig skimmet siden, og set at der er nogle spil det ikke virker med. Men søger folk der har prøvet det selv.

PS2 Harddisk Loader
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 22/06-04 17:12 
Jeg får en til test en af dagene - så jeg skal nok poste mine erfaringer :)
The DaneThe DaneSkrevet 22/06-04 17:48, rettet 22/06-04 17:56 
Skal man egentlig have en "PAL" Harddisk til sin PS2? Det er måske et dumt spørgsmål, men ellers godt nok at få styr på i tilfælde af at den officielle ikke kommer hertil (og man så importere).

Ellers må jeg da også sige, at det produkt virkede interessant da jeg sidst så det på gamebits.
Deres priser er foresten lidt underlige. Der er 60,- forskel over 40 GB (når man ser på de to pakkeløsninger).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 22/06-04 17:58, rettet 22/06-04 17:58 
Du behøver ikke Sony's officielle (40GB) harddisk... du kan bruge standard IDE diske op til 120 GB. Maxtor diske anbefales.

Du kan ikke installere og afvikle NTSC spil på en PAL PS2 (og omvendt) - men om det er muligt med en mod-chip er p.t. lidt uklart. Mit *gæt* er at man kan.
The DaneThe DaneSkrevet 22/06-04 18:02 
Da jeg mente importere var det mht. harddisken - Sonys officielle. Men bortset fra man ikke kan installere PS spil, så lyder det som et godt tilbud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ComradeComradeSkrevet 22/06-04 18:06 
Hvad kan man egentlig bruge den til ud over at ligge spil ind på den?

Ikke særlig fedt at betale så meget for at ligge sine egne spil ind på en HD, man må vel ikke kopiere andre spil som man ikke selv ejer.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 22/06-04 18:12 
The Dane>
Da jeg mente importere var det mht. harddisken - Sonys officielle.

Jeg tvivler på at der er nogen form for regions-beskyttelse af HDD hardwaren lige som der heller ikke er på network-adptoren. Men hvis der følger en setup disk med disken kan denne godt være regionsbeskyttet, så du skal have en mod-chip for at boote den.
BeanoBeanoSkrevet 22/06-04 18:19 
Comrade>
Hvad kan man egentlig bruge den til ud over at ligge spil ind på den?

Ikke så meget - meningen med løsningen er at have ens spilsamling liggende klar på HDD og gøre loadtiderne 2-4 gange hurtigere :)
Man kan desværre ikke gemme sine savegames på den ;(
ChronoChronoSkrevet 22/06-04 18:42 
Det lyder da som en cool disk hvis man, som jeg, alligevel har en harddisk til at ligge på hylden. Hurtigere loadetider er da fedt!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The DaneThe DaneSkrevet 22/06-04 21:48 
Nu skal den så også passe til standarderne før man kan bruge den ;).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 22/06-04 22:30 
Beano sig endelig til, hvad du kommer frem til.
især hvis du kan også kan teste chip+import spil,
det ville være nice.... hvis jeg nu bare kunne vinde
en nyere ps2 der er værd at chippe =\ hæhæh

Det ville især være fedt hvis man skulle nogle steder,
eller (gud forbyde det) låner den ud, så behøver man
ikke bekymre sig/ikke udlåne visse spil, som under
ingen omstændigheder må gå tabt.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CoreCoreSkrevet 22/06-04 22:37 
Det lyder da helt vildt lamt at man ikke kan gemme sine save games på den...syn's jeg
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MIKA-LMIKA-LSkrevet 22/06-04 22:42 
Darken>
Det ville især være fedt hvis man skulle nogle steder,

Jeg ville i hvert fald vildt gerne høre mere, om jeg evt. skulle have et eksemplar smidt i mit

DreamStationBox-projekt.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
BeanoBeanoSkrevet 24/06-04 08:11, rettet 24/06-04 08:11 
Så lige at IGN har prøvekørt svinet :
http://ps2.ign.com/articles/525/525491p1.html?fromint=1

Regner med at kunne teste een selv i dag...
IqonIqonSkrevet 24/06-04 13:47 
Jeg er meget overbevist om at en officiel Sony HDD fra USA ikke vil fungere i en PAL-maskine, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den side, hvor jeg læste det.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
la0sla0sSkrevet 24/06-04 14:58 
det lugter langt væk af piratkopiering synes jeg...
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 24/06-04 15:40 
Det er vel hvad man selv gør det til, på samme måde som en mod-chip.
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/06-04 18:49 
Så vidt jeg kan se på nettet så har en cracker gruppe knækket kopi beskyttelsen på HD loaderen, og hoved grundet til dette var at HD Loader producenterne ikke selv efterlever copyrights.
Jeg formoder at du kan rippe kopierede CDere/DVDer til harddisken, og hvis det er sandt så lægger produktet selv op til pirat kopiering.
Det som er ret spændende er så loade tiderne som reduceres ret kraftigt.
Så vidt jeg havde læst for en del tid siden, hvis man skal koble HD på BBAen så skal man sikre sig at afstanden mellem IDE stikket og strøm stikket er ens, ellers kan man stå med en HD som ikke passer fysisk. Udover det er der så er det selvfølgelig HD kompatibilitet som ligesom overlades til brugeren at finde ud af om harddisken man købte faktisk virker.....
MogensMogensSkrevet 24/06-04 22:33 
Har selv testet den nye HDloader til PS2 og den virker faktisk ganske imponerende.! :-)

Uden chip kan man installere sine spil fra originale PS2 cder, men IKKE spil fra cd-r og dvd-r.
(Har ikke testet originale import spil endnu.)

Med chip kan man installere spil på harddisken fra PS2 (cd-r/dvd-r), PS2 import spil og originale PS2 skiver.


Spillene installeres nemt og problemfrit, blot ved at vælge “instal” fra HDloader menuen.

Installationstiden er dog forholdsvis lang. ca. 700-900 kb/sec - ca. 30min. for 4 Gb dvd skive.

Hvis der skulle opstår læse fejl pga. beskidt cd fremgår det af skærmen. Dog læses selv dårlige cder bedre end når man spiller. (HDloader indlæser roligt spillet til harddisken fra start til slut, mens laseren kører frem og tilbage når man spiller fra cd/dvd.)


Når man efterfølgende tænder PS2eren med HDloader cden i skuffen fremkommer menuen hurtigt og dvd-drevet stopper helt. (Ingen slid på dvd-drevet) Derefter kan man frit vælge hvilket spil man vil starte fra harddisken.

Spillene loader enormt hurtigt og uden "hakken".


PS2eren har fra fabrikken indbygget HDD-led som lyser når der læses fra harddisken. Lyset, som blinker orange, kan ses igennem forreste luftgitter på PS2eren.

Mvh
Mogens Riis
Konsol-Chips.dk
MogensMogensSkrevet 24/06-04 22:37 
Mht. en cracket version så er det vel næppe noget problem. MEN så er det nødvendigt med en chip for at starte.

Der er allerede kommet en version som kan startes fra memorycard med DMS3 chip. Men der er flere fejl som gør at den ikke virker så godt som HDloader cden. (Har selv testet memorycard versionen idag)

Mvh
Mogens Riis
Konsol-Chips.dk
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/06-04 22:43, rettet 24/06-04 22:44 
Jeg kom til at tænke på om HDen, kører i baggrunden, så snart PS2 er tændt, som i en PC, eller den går i standby når man kører spil fra CD&DVD?
majjohamajjohaSkrevet 24/06-04 22:46 
Så kan det ikke vare længe før nogen hackere knækker PS2'ens harddisk, og køber en chip til deres maskine... Og senere har de en Linux PS2.
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/06-04 22:50, rettet 24/06-04 23:03 
errrr.... Sony har udgivet LINUX kit med tastatur, mus,lan adapter (BBA), harddisk, dokumentation og linux distribution for "100år" siden.

PS2 Linux FAQ
majjohamajjohaSkrevet 24/06-04 22:58 
Wow! Og så gammel er PS2'en ikke engang :O
BeanoBeanoSkrevet 24/06-04 23:06, rettet 24/06-04 23:07 
msxtrd>
Så vidt jeg kan se på nettet så har en cracker gruppe knækket kopi beskyttelsen på HD loaderen, og hoved grundet til dette var at HD Loader producenterne ikke selv efterlever copyrights.

Hvordan er du kommet frem til denne konklusion ?

Grunden til at HD Loaderen er blevet knækket, er at der er nogen personer der ikke vil betale for at købe den på samme måde som al anden software.
DarkenDarkenSkrevet 24/06-04 23:22 
synes den loader lyder mere og mere intersant, too bad den ikke også kan klare ps1 spil.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/06-04 23:46 
Ment i den forstand, at crackere fik et torn i øjet når de så et kommercielt produkt som giver mulighed for indirekte piratkopiering.
MogensMogensSkrevet 25/06-04 00:11 
msxtrd>
Jeg kom til at tænke på om HDen, kører i baggrunden, så snart PS2 er tændt, som i en PC, eller den går i standby når man kører spil fra CD&DVD?

Harddisken er slukket / standby når du ikke bruger HDloader programmet eller spil fra harddisken.

På samme måde er dvd-drevet slukket / standby når der afvikles spil fra harddisken.

Mvh
Mogens Riis
Konsol-Chips.dk
BeanoBeanoSkrevet 26/06-04 10:12, rettet 26/06-04 10:27 
Så fik jeg endeligt min HD Loader i går og har haft mulighed for at teste den
med en 120GB Maxtor HDD på min PS2 (PAL, v1) med mod-chip installeret (Messiah 1).

Installationen var nem og hurtig - ud med net adaptoren, tilslutte HDD'en og
tilbage med net adaptoren. Det skal dog lige siges at man ikke helt føler at
HDD'en sidder vildt godt fast når den installeres da strøm og IDE stikkene er
det eneste der holder de to dele sammen (ingen struer) - men når først tingene
er sat sammen igen inde i PS2'en ryger disken ingen steder.
Efter installation af harddisken, indsætter man HD Loader DVD og starter PS2'en.
Men bliver første gang bedt om at formatere harddisken hvilket kun tog ca. 10
sekunder for min 120GB harddisk.

Selve HD Loaderen er simpel og nem at bruge - når den er bootet op, vælger man
blot "Install", indsætter et PS2 spil i DVD drevet, vælger "Ok", indtaster spillets titel (via et on-screen-keyboard) og installationen er igang.
Når dette er afsluttet efter ca. 20-25 min (for et 4GB spil) kan spillet vælges
i listen på skærmen og spilles fra harddisken uden man skal have spil DVD'en i
PS2'en. Man skal dog boote fra HD Loader DVD hver gang man ønsker at spille
et spil fra harddisken.

Jeg har prøvet følgende tilfældigt udvalgte spil fra samlingen :
Dark Cloud 2 (USA)
Rez (PAL)
Gitaroo Man (PAL)
Twisted Metal: Black (PAL)
Gran Turismo 3 (PAL)
Burnout 2 (PAL)
Gregory Horror Show (PAL)
Splashdown 2 (PAL)
Tekken 4 (PAL)
Virtua Fighter 4 Evolution (PAL)

Bemærk Dark Cloud 2 er en US import men virker fint med HD Loader pga jeg har
en mod-chip installeret, eller ville det ikke virke.

Alle spil virker tilsyneladende perfekt efter installation og loadtiderne er
kraftigt reduceret - lige med undtagelse af Splashdown 2 som underligt nok stadig
ikke loader særligt hurtigt, måske har den en timet form for load ?
En anden bivirkning ved at spille fra HDD er at man slipper på at høre på PS2'ens
DVD drev der normalt godt kan larme en del under load - og der er jo bestemt en
positiv ting :)

Så alt i alt fungerer HD Loader rigtigt godt og uden de store problemer.
Jeg har dog observeret en lille fejl i produktet - hvis man installerer flere
titler i rap, kan HD Loaderen nogen gange godt tro at der ikke er plads på harddisken.
Det fixes dog hurtigt ved at prøve igen med det samme - no biggie.
Har også observeret at efter man har spillet et spil på HDD'en, skal man lave
en dobbelt reset før HD Loaderen vil boote igen. Jeg vil tro at det er min Messiah
chip som giver problemet men syntes jeg ville nævne det alligevel.

Min største bekymring vedr. produktetet, er om Sony finder en måde at detecte HD Loader
så fremtidige spil ikke kan køre fra harddisken.
Udviklerne bag HD Loader finder i så fald sikkert en løsning, men det vil i så fald
kræve at man køberer ny HD Loader DVD da denne version ikke har nogen mulighed for
at opdateres eller patches.
Bemærk dette er pt. ukendt og ren spekulation fra min side.

Så er HD Loaderen pengene værd ?
Efter min mening et klart "ja" - hvis man allerede har en PS2 netadaptor og en
harddisk liggende i skuffen så er dette en rigtig god investering.
Men skal kan ud og investere i både HD Loader, PS2 netadaptor og harddisk kan det
hurtigt blive dyrt for at reducere loadtider og slippe for at have sine spil liggende fremme eller slæbede dem med hvis man tager sin PS2 med på ferie eller lign.

HD Loader er dog ikke perfekt og der er plads til forbedringer.
F.eks. ville der være lækkert hvis man kunne tage en backup af sine savegames (på
memorykortet) til harddisken. Man kan p.t. ikke bruge harddisken til lagring af savegames
fra spil (som Xbox),
men en mulighed for at arkivere savegames på harddisken ville være et godt alternativ.

Man kan læse mere om HD Loader her : www.hdloader.dk
The DaneThe DaneSkrevet 27/06-04 16:17 
Fedt. Bestiller selv én imorgen når jeg har været i banken - og så skal alle spillene ind, eller dem der kan køres på det ihvertfald :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 21/07-04 13:47 
I følge Geek Cultures test kører kun halvdelen af spillene perfekt.

GC
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AtriediAtriediSkrevet 21/07-04 14:58 
Jeg har også haft et HDloader-kit til test, og mine oplevelser med det har ikke været så rosenrøde. Om jeg har været særlig uheldig, ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald testet det grundigt og beskrevet mine resultater. Så er det op til hver enkelt, om de vil investere i produktet eller ej.

Link til anmeldelse af HDloader
psychomantispsychomantisSkrevet 21/07-04 15:00 
Øhm, I linker til det samme.
ChronoChronoSkrevet 21/07-04 15:34, rettet 21/07-04 15:35 
Jeg har den også, og mine (meget begrænsede) oplevelser med den er også lidt blandede - dog mest positive.

Athens 2004 virker perfekt.
Castlevania virker perfekt.
Final Fantasy X-2 virker perfekt indtil man dør - så får man Game Over-skærmen, men kan ikke få lov at loade sit save-game igen. Med den tid man sparer i loade-tider kan man dog sagtens klare at trykke reset hvis man dør.

Mere har jeg ikke prøvet, men det tager jo også en milliard år at installere noget.

Jeg har dog netop set, at der er kommet et program til PC der gør at man kan sætte harddisken i sin PC, og kopiere spillene ind via sit almindelige DVD-drev - det skulle gå meget hurtigere. Det mest interessante ved dette er dog ikke installationshastigheden, men at jeg måske kan spille import-spil så (PS2'en kan nu ikke blokere for installationen, men dog muligvis for afviklingen af spillet) - nogen der har prøvet det? Jeg har ikke selv et import-spil at teste med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The DaneThe DaneSkrevet 21/07-04 17:02 
Ang. FFX-2 må det være på det punkt man skal have sat "mode 3" til. Ellers har jeg prøvet en række spil, som kun virker halvt - altså de kan komme igang, men stopper inden man er begyndt (Eks. .Hack//Infection). Eller der er dele som ikke kommer igang (eks. kan man ikke komme igang med Rikumari i Tenchu: Wrath of Heaven, men godt med hende pigen). Eller igen stopper et stykke inde i spillet grundet et eller andet (eks. Project Zero 2).

Jeg mistænker det for ikke at få alle filer med over - eller bare mangle div. vigtige animationsfiler, overførsels ting, etc.

Ellers er det eneste dårlige jeg kan sige om det er at det kan tage en krig at starte programmet op igen hvis "den røde sky" dukker op. Da den tit kan dukke op utallige gange. Dét og så at man skal genstarte helt når man vil ud af spillet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 21/07-04 17:09 
Hmm, har aldrig set nogen rød sky.

Omkring mode 1, 2 og 3, så har det vist kun noget at gøre med om spillet kan starte - når det først er startet betyder det ikke noget.

Men er der nogen, som ikke har chip i deres maskine, som kan teste om man kan installere import-spil via det program? Gider ikke importere noget bare for at prøve :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AtriediAtriediSkrevet 21/07-04 21:36 
psychomantis>
Øhm, I linker til det samme.

Det er fordi jeg begyndte at skrive mit svar før RJK havde submittet sit og jeg var lidt længe om at skrive det færdigt (blev forstyrret af noget arbejde midt i det hele)
AtriediAtriediSkrevet 21/07-04 21:40 
Chrono>
Men er der nogen, som ikke har chip i deres maskine, som kan teste om man kan installere import-spil via det program? Gider ikke importere noget bare for at prøve :)

Hvis du læser anmeldelsen af HDLoader på GeekCulture.dk kan du se svaret.

Skiven du vil installere skal kunne læses af PS2'en normalt. DVS uden en chip kan du ikke installere NTSC-titler på en PAL PS2. Man skulle dog kunne gøre det vha. eks. Free Tool (også at finde hos GameBits.dk).

Jeg kan dog ikke helt få det til at passe med den måde HDLoader fungerer på at man skulle kunne gøre det via Free Tool der kræver at man booter på én disc og derefter swapper.
RJKRJKSkrevet 21/07-04 22:50 
Prøv lige at læse præcis hvad det er, Chrono spørger om ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 21/07-04 23:47 
Har logisk nok ikke nogen importspil, men vil da ikke mene at de virker på maskinen - selv hvis de kan installeres (og det skulle der vist ikke være noget ivejen med).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 22/07-04 08:12, rettet 22/07-04 08:12 
Chrono>
Omkring mode 1, 2 og 3, så har det vist kun noget at gøre med om spillet kan starte - når det først er startet betyder det ikke noget.

Ikke korrekt - Jeg installerede forleden Katamari Damacy (JAP) på min PS2 og underligt nok fik jeg ikke lov til at loade mine savegames før jeg brugte MODE 3.
AtriediAtriediSkrevet 22/07-04 09:39 
RJK>
Prøv lige at læse præcis hvad det er, Chrono spørger om ;)

No compreñde...

Han spørger:
Men er der nogen, som ikke har chip i deres maskine, som kan teste om man kan installere import-spil via det program?

Og jeg svarer: Nej det kan man ikke. NTSC-titler kan ikke installeres på en PAL-maskine med HDLoader.

Hvordan har jeg misforstået hans spørsmål?
BeanoBeanoSkrevet 22/07-04 09:44 
Atriedi har ret - man kan IKKE installere US & JAP imports på en PAL PS2 med HD Loader uden chip.

Skriver jeg også i min anmeldelse ovenover.
ChronoChronoSkrevet 22/07-04 10:05, rettet 22/07-04 10:05 
Okay, det var åbentbart kun RJK der forstod mit spørgsmål :)

Det program jeg spørger om er dette: http://w1zard0f07.i8.com/

Med det kan man installere import-spillene via sin PC i stedet for via sin PS2. Men kan man også starte import-spillene hvis man ikke har chip?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AtriediAtriediSkrevet 22/07-04 10:50, rettet 22/07-04 10:54 
Ah - capisce... vi skiftede jo fokus i løbet af de seneste tre posts =)

Jeg har til gengæld beskrevet i min anmeldelse af HDLoader på GeekCulture.dk hvorledes jeg flyttede harddisken fra min chippede PS2 til en af mine venners u-chippede PS2. De importspil jeg havde installeret på harddisken mens den sad i min chippede PS2 kørte uden problemer fra harddisken på den u-chippede PS2, men de kunne ikke (gen)installeres på den uchippede PS2.

Så... ja, det vil jeg tro. Med mindre HDLoader gør noget særligt ved data under installationen for at omgå regionschecket.
ChronoChronoSkrevet 22/07-04 12:07 
Uhh, det er jo mega lækkert! Så kan jeg spille import-spil nu :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AtriediAtriediSkrevet 22/07-04 13:22 
Hvis du tester programmet og finder ud af om det er muligt at spille importspil på en PAL PS2 på den måde så meld endelig tilbage.

Jeg vil også teste det ved lejlighed, men jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid. Er en anelse presset for tiden.
ChronoChronoSkrevet 22/07-04 16:58 
The Dane>
Ang. FFX-2 må det være på det punkt man skal have sat "mode 3" til.

Har lige testet, og det samme sker med mode 3. Men spillet er nu alligevel ikke så svært, at det er et problem ikke at dø :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 28/07-04 18:45 
Så kan man endelig spille import-spil, men kan ikke finde noget man gider importerer... Er der nogle fordele ved Disgaea US frem for PAL?

Men ville lige sige at Sony forsøger at stoppe salget af HDLoader. Så skal man have en skal det nok være nu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 28/07-04 18:51 
60Hz!! Og så kan du vælge Japansk lydspor frem for kun Engelsk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig