X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Newbie PSO gamer


Svar
OkottaOkottaSkrevet 21/06-04 23:21 
Jeg har lige fået PSO, og påtænker at spille det online.

Nogen herinde som vil være med til at spille lidt på det?

Jeg er total Level 1 (Ranger) - ergo, jeg har næsten ikke spillet på det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 21/06-04 23:45 
Får snart PSO og skulle være klar fra starten af juli, hvis det var noget. :-)
OkottaOkottaSkrevet 22/06-04 11:25 
Helt sikkert - jeg er klar :-)

Er du også total newbie i PSO?

Husk iøvrigt, at man ikke kan spille PSO online, hvis ens Xbox Live abonnement er registreret i Danmark!

Er man registreret i Sverige - som jeg er glad for at jeg er - så virker det fint.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/06-04 12:53 
Jeg er langt fra helt newbie - min main char er vist lvl 15.
Men da jeg ikke har fået afmeldt min hunters License, ville det måske være en god idé at spille det lidt.


Hvis jeg var blevet spurgt om det var en god idé at Okotta købte PSO ville jeg nok have sagt nej.
Det er ikke mit indtryk at du er særlig overbærende med fejl - eller dårligt spildesign?
PSO er langt fra perfekt - der er MANGE detaljer man kunne have ønsket sig at de havde fixet til genudgivelserne.

Men nuvel - det er sjovt nok alligevel.
Vi kunne evt. spille i aften? Nu hvor der ikke er 24 Timer.
(jeg er ligeglad med at se fodbold)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 22/06-04 12:59 
Jeg gav 150,- for et nærmest nyt eksemplar af PSO, og jeg har siddet og nørklet lidt med det igår + spillet det tidligere i 4 player splitscreen - hvilket jeg syntes var sjovt.

Spillet tiltrækker mig - jeg kan li' hele stilen i det, og musikken er fremragende. Det ligner et godt og solidt Sega spil.

Jeg skal se fodbold kl. 20.25, men vi ku' evt. spille kl. 19 ?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 22/06-04 13:33, rettet 22/06-04 13:37 
Okotta>
Helt sikkert - jeg er klar :-)

Er du også total newbie i PSO?

Husk iøvrigt, at man ikke kan spille PSO online, hvis ens Xbox Live abonnement er registreret i Danmark!

Er man registreret i Sverige - som jeg er glad for at jeg er - så virker det fint.



Åååhhr hvaaad? Hvorfor i alverden kan man ikke spille pso online med et dk abbo? :-(

Må hellere lige skynde mig at få afbestilt, inden spillet bliver sendt afsted så!
XsaneXsaneSkrevet 22/06-04 17:30 
Har spillet PSO før, men jeg ser mig selv som newbie.
Jeg er klar kl.19.00
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/06-04 18:40 
Jeg er også på kl 19
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
XsaneXsaneSkrevet 22/06-04 18:45 
skal vi sige:
Ship. Jasper
Block. 05
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/06-04 19:01 
Okotta -> hverken Zapp eller jeg har dig på vores friends list, så du skal nok adde os før vi kan finde hinanden.

Mit Gamertag er SeventhSun :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 22/06-04 23:26 
Zapp 3000>
skal vi sige:
Ship. Jasper
Block. 05

Jeg fik din invite Zapp, men jeg ville lige spille lidt singleplayer først, inden jeg går online - så jeg kan blive en højere level - så det var ikke fordi jeg ikke ville spille med dig, at jeg ikke kom på :-)

Men jeg fik brugt nogle timer offline, og er nu Level 4 (Ranger), og har fået nogle - synes jeg selv - ok våben.

Hvad siger I til at spille i morgen? Så er jeg klar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
XsaneXsaneSkrevet 23/06-04 17:32 
skal vi sige, samme sted???
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 20:14 
Hvad med kl. 21 ?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 23:30 
I må undskylde det, hvis I sad og ventede på mig, men jeg faldt sgu i søvn :-(

Jeg skal nok være klar i morgen, hvis I vil spille der.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
XsaneXsaneSkrevet 24/06-04 20:11 
jeg er klar
OkottaOkottaSkrevet 24/06-04 20:13 
Kommer om ca. 20 minutter
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 25/06-04 12:46 
Tak for spillet igår :-)

Det må vi gøre igen - og så skal jeg lige sørge for at spille lidt mere offline, så jeg kan få min level endnu højere op ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
XsaneXsaneSkrevet 26/06-04 19:24 
er i klar idag?
OkottaOkottaSkrevet 26/06-04 20:57 
Måske er jeg klar senere i aften, men jeg tør ikke love noget.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 02/07-04 15:40 
Så har jeg bidt i det sure æble og investeret i et engelsk live kit, foruden mit danske. Prøvede ellers på at ændre min billing address på min nuværende konto, men det var der ingen mulighed for. Skulle have kit og spil om en uges tid, så må vi håbe PSO er alt bøvlet og alle pengene værd.
OkottaOkottaSkrevet 02/07-04 23:50 
Du har alt for mange penge ;-)

Det bliver godt med én til, som vi kan spille med.

Jeg har ikke selv fået spillet så meget PSO, på det sidste - har været beskæftiget med bl.a Full Spectrum Warrior og Galleon, men jeg er sikkert klar, hvis vi finder ud af at spille i næste uge?

Hvad si'r I andre?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 03/07-04 00:40 
Hehe, så tyk er tegnebogen nu ikke. Jeg trænger bare til noget variation fra de gængse Xbox spil genrer, og nu har jeg efterhånden fået anbefalet PSO af så mange venner online. Jeg har i hvertfald brugt alt for mange timer på Diablo og Bioware rpg spillene, så hvorfor ikke også tilføje PSO til listen ;-). TFLO er jo skrottet og PSO Universe har vel lange udsigter, så nu skal det til at være. I løbet af næste uge bliver dog tvivlsomt for mit vedkommende, alt efter hvor lang tid forsendelsen fra england tager. Næste weekend vil nok være det tidligste jeg kunne forestille at kunne nå. Mangler i en bestemt character class til at supplere gruppen, eller er det ligemeget? I Diablo spillene er det jo ret godt med lidt spredning i de forskellige classes.
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 14/07-04 15:41 
Hvad så folkens, er der nogen DK gamere, som er friske på en omgang PSO? Jeg er kommet online nu med med mit tyske gamertag "Slapshot Man". ;-) Kører foreløbigt på et 2 mdr. prøve abbo, så kan jeg jo vurdere, om spillet er værd at ofre de 60 kr om måneden og et ekstra starterkit på bagefter. :-)
AsseAsseSkrevet 14/07-04 17:25 
SeventhSun>
Jeg er langt fra helt newbie - min main char er vist lvl 15.

Haha, hvis man ikke er newbie som lvl 15, så ved jeg sgu ikke hvornår man er :D

:P

Ærgeligt at I spiller Xbox versionen, så kan jeg ikke spille med jer :(

Men spiller nok også kun Ep III når jeg får det :)
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 14/07-04 17:55 
Selvfølgeligt spiller vi Xbox versionen. Alt andet ville da være underlegent. ;-)
OkottaOkottaSkrevet 14/07-04 18:03 
Ja, ærlig talt - at skulle sidde og "snakke" via. et keyboard.

Det er så 1997, at det gør helt ondt :-)

Jeg kan sikkert godt være klar til at spille lidt PSO i weekenden - hvornår skal vi aftale at mødes, og hvorhenne mødes vi?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AsseAsseSkrevet 14/07-04 21:21 
*host*playright er så 1997? *host*

Ja, det er jo vildt fedt at man ska sidde og ligefrem høre på folks dårlige engelsk? ;)

Og franskmændene og tyskerne der snakker sammen? :P

Eller, er det noget med at man ikke ka spille med alle i Xbox versionen? Altså, f.eks. ikke Japan og sårn noget? Eller hvad? Mener jeg at ha hørt noget om.. :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig