X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ESPGaluda


Svar
NaieraNaieraSkrevet 21/06-04 22:12, rettet 21/06-04 22:30 
Jeg har ikke fået spillet det i lang tid, men mit umiddelbare indtryk er ekstremt positivt. Det er den sædvanlige Cave-opskrift, men det fungerer bare SÅ godt, og så er det sjovt at spille. Skynd dig at køb det hvis du har mulighed for at spille det!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/06-04 22:18 
Link til anmeldelse tak :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 21/06-04 22:20, rettet 21/06-04 22:21 
Det er lige kommet ud, det er ikke rigtig blevet anmeldt nogen steder.

"Famitsu reviewed this game and gave 8. 7. 7. 7 (29)"

Der er også et preview på The Next Level: http://www.the-nextlevel.com/previews/ps2/espgaluda/

Videoer til download
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 21/06-04 22:24 
Ser jo rigtig godt ud - Nu misunder man bare dem med en NTSC-JAP PS2, eller en moddet selvfølgelig. Naiera har du en EU-releasedato lige i baghovedet?
JuggernautJuggernautSkrevet 21/06-04 22:26 
Jeg glæder mig til at se hvad det er. Det må dog vente lidt. Min båndbredde er optaget til anden side lige pt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 21/06-04 22:26, rettet 21/06-04 22:27 
Wagner>
Naiera har du en EU-releasedato lige i baghovedet?

Jeg tror grise flyver eller helvede fryser over, før det bliver udgivet herovre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 21/06-04 22:41 
Typisk :/
flottenheimerflottenheimerSkrevet 22/06-04 13:43 
Har det TATE-mode?
Er menuerne på Japansk eller engelsk? Hvis de er på japansk, er de så til at finde ud af alligevel?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 22/06-04 14:52 
Ja til TATE. Og jeg må også sige, at det er utroligt nice dér. Bare ingen alpha-blendede eksplosioner :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 22/06-04 16:07 
flottenheimer>
Er menuerne på Japansk eller engelsk?

Kun auto-save er på japansk, men det fungerer på samme måde som i DAI-OU-JOU, så der er ingen problemer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig